Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Рейкові кола.

Централізовані стрілки.

Вимоги безпеки під час обслуговування пристроїв СЦБ.

Вимоги безпеки під час технічного обслуговування та ремонту пристроїв СЦБ.

Заходи безпеки під час використання петард.

 

Працівники, які користуютуся петардами,повинні знати правила поводження з вибуховими речовинами.

Переносити петарди дозволяється тільки в спеціально призначених коробках.

Забороняється:

припаювати пружини й лапки, що відірвалися; піддавати петарди ударам і нагріву, розкривати;

стояти від петард, що укладені на рейки, ближче 20 м під час наїзду на них рухомого складу;

зберігати петарди біля вогню чи опалювальних приладів; користуватися петардами, якщо термін придатності їх закінчився:

 

 

Роботи на стрілочних переводах під час ремонту пристроїв СЦБ дозволяється проводити з дозволу чергового по станціі (ДСП) після оформлення запису в Журналі огляду. Обов'язково має бути запис в Журналі огляду про необхідність оповіщення ДСП по гучномовному зв'язку про всі пересування рухомих складів і маневрових составів по стрілочним ділянкам рейкових кіл, де провадяться роботи.

До початку будь-яких робіт на стрілці, під час яких перевід стрілки може призвести до травми; необхідно виключати можливість випадкового переводу стрілочних вістряків з поста централізації. Для цього слід вимкнути курбельний контакт електропривода і довести до відома ДСП, а на ділянках з ДЦ - черговому диспетчеру центрального поста (ДНЦ).

При знятті та встановленні фундаментного кутників для електропривода, електрозамків, приводозамикачів, а також кришек електроприводів необхідно стежити за тим, щоб іх деталі і конструкції залишались за межами габаритів суміжних колій,

Роботи на централізованих стрілках в місцях з поганою видимістю і інтенсивною маневровою роботою, а також під час заметелі, снігопаду і туману повинні викону­ватися в дві особи, одна з яких має стежити за пересуваннями рухомих одиниць; при усуненні пошкоджень другою особою може бути призначений працівник іншої служби. Порядок виділення другої особи встановлюється начальником відділку залізниці (начальником залізниці) і повинен бути відображений в місцевій інструкції.

При роботах на стрілочних переводах необхідно вставляти дерев'яний вкладиш між рамною рейкою і відтиснутим вістряком, а на хрестовинах з рухомим осердям між осердям і вістряком. По закінченню робіт вкладиш має бути прибраний.

 

Заміна колійного дроселя або вусовиків, коли одночасно порушується безперерв­ність обох рейкових ниток одної колії на електрифікованих ділянках, допускається тільки після попереднього встановлення обхідних (поздовжніх та поперечних) перемичок з необхідною площею перерізу.

Робота на колійних дросель-трансформаторах, до яких приєднаний відсмоктую­чий фідер електротяги, дозволяється проводити тільки в присутності і під наглядом працівника дистанції електропостачання. При цьому від'єднання відсмоктуючого фідеру і з'єднання його з обхідним проводом, що вже закріплений, або з іншою колійною рейкою того ж рейкового кола проводиться працівником дистанції електро­постачання.

При роботах на колійних дросель-трансформаторах або в колійних коробках, що знаходяться під напругою, необхідно користуватися інструментом з ізолювальними ручками. Доторкатися голими руками до приладів, що знаходяться в колійній коробці, забороняється.

Під час проведення колійних робіт на електрифікованих ділянках з автоблоку­ванням необхідно стежити за тим, щоб працівниками служби колії додержувалися такі вимоги;

перед заміною рейки на ланках, сусідніх тим, що замінюється, повинні уклада­тися та щільно закріплюватися до підошви рейок струбцинами дві поперечні перемички з мідного дроту площею перерізу не менше 120 мм2 при електричній тязі на постійному струмі та не менше 50 мм2 на змінному;

перед заміною рейки у ізолюючого етика поперечна обхідна перемичка має бути укладена і закріплена в дальній за ним ланці (середня точка дроселтрансформатора повинна бути з'єднана з рейкою, що залишається);

замінювати рейки, на яких потребується від'єднання відсмоктуючих фідерів, дозволяється тільки в присутності і під наглядом працівника дистанції електро­постачання;

не дозволяється вимикати від рейки хоча б одну перемичку дросель-трансформатора, а також середню точку колійного дроселя або порушувати іншим способом коло протікання по рейкам тягового струму без попереднього з'єднання обох рейок з середньою точкою дросель-трансформатора свого або сусіднього рейкового кола, Якщо при виконанні колійних робіт неможливо здійснити вищевказані з'єднання^ вимкнути перемички дросель-трансформаторів можна тільки після зняття напруги з контактної мережі;

при заміні шпал забороняється порушувати з'єднання дросель-трансформаторів з рейками, а також інших проводів, підключених до рейок (заземлювальні і з'єднувальні провода, перемички рейкових кіл та інші пристрої електрифікації та автоблокування);

під час розгону зазорів з розривом рейкового кола в місцях розривів мають бути попередньо встановлені тимчасові перемички.

Перевірка іскрових проміжків заземлювальних пристроїв опор контактної мережі, а також вмикання та вимикання на цей період заземлень проводиться працівниками дистанції електропостачання в присутності електромеханіка СЦБ.


Читайте також:

  1. Австрійська школа.
  2. Американська школа.
  3. Закон Ома для дільниці магнітного кола. Магнітний опір
  4. Закон Ома для ділянки кола.
  5. Історична школа.
  6. Історична школа.
  7. Казанська лінгвістична школа. І. О. Бодуен де Куртене
  8. Малюнок № 6.1. Графік рівняння кола.
  9. Нова австрійська школа.
  10. Нова школа.
  11. Розгалужені електричні кола. Закони Кірхгофа. З’єднання провідників




Переглядів: 956

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вимоги безпеки при вантажно-розвантажувальних роботах та перевезенні матеріалів верхньої будови колії. | Світлофори та релейні шафи.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.