МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Те покоління ЕОМ.Класифікація та покоління ЕОМ ТЕМА 1Лекція 1: ПРЕДМЕТ, МЕТОДИ І ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ Анотація Предмет і зміст дисципліни «Інформатика». Класифікація та коротка характеристика поколінь ЕОМ. Значення комп’ютерної техніки у галузі економіки та менеджменту. Загальні поняття про інформацію та економічну інформацію. Поняття інформаційних ресурсів та інформаційних технологій в сфері економіки. Способи представлення інформації, властивості інформації. 1.1. Предмет і зміст дисципліни Предмет: засоби автоматизації інформаційних процесів із використанням економічних даних. Мета: формування знань про принципи побудови та роботи обчислювальних машин, організацію обчислювальних процесів на персональних комп’ютерах та їх алгоритмізацію, програмне забезпечення персональних комп’ютерів і комп’ютерних мереж, а також ефективне використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у галузі економіки. Завдання: вивчення теоретичних основ інформатики і набуття навичок використання прикладних систем оброблення економічних даних та систем програмування для персональних комп’ютерів і локальних комп’ютерних мереж під час дослідження соціально-економічних систем та розв’язування завдань економічного спрямування. Коротка характеристика різних поколінь ЕОМ Перше покоління ЕОМ: Технічна основа елементної бази машин 1-го покоління - електронні лампи. Максимальна швидкодія -102. Математичні операції в секунду(оп/с), обсяг оперативної пам’яті - 102 слів. Режим використання - монопольний, тобто в розпорядженні користувача були всі ресурси машини і її управління. Друге покоління ЕОМ: Технічна основа - транзистори. Максимальна швидкодія-104 оп/с, обсяг оперативної памяті-104 слів. Режим виконання - пакетна обробка. Третє покоління ЕОМ: Технічна основа-занадто великі інтегральні схеми, які на малих напівпровідникових кристалах реалізують великі схеми машин 2-го покоління. Максимальна швидкодія-106 оп/с, оперативна пам’ять -106 слів, внутрішня пам’ять-109 слів. Метод виконання - режим розподілу часу разом із пакетною обробкою. 4-те покоління ЕОМ: Технічна основа - надвеликі інтегральні схеми. Традиційна архітектура ЕОМ Фон Наймана домінувала на протязі трьох поколінь. Максимальна швидкодія-109 оп/с, оперативна пам’ять - 107 слів, внутрішня пам’ять обмежена в основному економічними міркуваннями. Проекти ЕОМ п’ятого покоління знаходяться в стадії реалізації. Максимальна швидкодія математичних обчислень доповнюється тут високими швидкостями логічного виводу. Форма спілкування з ЕОМ на звичайній мові і дисципліна програм, як наука для користувача перестають в майбутньому бути актуальними. Читайте також:
|
||||||||
|