Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Сортові помели пшениці на обладнанні нового покоління

Удосконалення технології виробництва борошна відбувається на основі використання обладнання нового покоління. Один із напрямів – це підвищення одиничної потужності основного обладнання, що призводить до створення більш компактних схем [7].

Ряд іноземних виробників обладнання (BUHLER, OCRIM, GOLFETTO, Muehlenbau, ANA Group, Unormak) випускають восьмивальцьові верстати, в яких вальці встановлені на двох рівнях. Продукти подрібнення з вальців верхнього рівня без проміжнього сортування одразу надходять на вальці нижнього рівня. Таким чином, в одному верстаті здійснюються операціїї, що раніше здійснювались на двох окремих системах (наприклад, І і ІІ др. с). При цьому добуток проміжних продуктів та борошна відповідає суммарному добутку цих продуктів при подрібненні на окремих системах в традиційній схемі. Два процеси просіювання замінені одним. Такі верстаті можна використати і для об'єднання деяких розмелювальних систем. Це дозволяє значно збільшити питомі навантаження на вальцьові верстати і розсійники. В традиційних схемах розвинутого сортового помелу питомі навантаження на вальцьові верстати складають 70…75 кг/(см•добу), на розсійники – 1330 кг/(м²•добу), а у схемі із використанням восьмивальцьових верстатів навантаження на вальцьову лінію складає 100 кг/(см•добу), а на розсійники – 1800 кг/(м²•добу) [7].

Технологічна схема помелу зерна з використанням восьмивальцьових верстатів спрощується за рахунок скорочення, насамперед, процесу просіювання продуктів подрібнення зерна. Приклад такої схеми наведено на рис. 4.20.

Драний процесс представлений п’ятьма системами, причому у восьмивальцьових верстатах здійснюють послідовно подрібнення І і ІІ др.с., а також ІІІ і ІV др.с., V драна система поділена на крупну та дрібну із сумісним просіюванням. З розсійника І-ІІ драних систем отримують крупну і середню (з дрібною) крупки, які направляють на ситовійні системи № 1 і 2, відсіюють частину борошна, решту борошна з дунстами просіюють на 1-й сортувальній системі [7].

Сходовий продукт надходить на наступний восьмивальцьовий верстат, який виконує функції ІІІ і IV драних систем. Після двократного подрібнення, із проміжних продуктів залишаються дрібна крупка і дунсти, які разом із залишками невисіяного борошна сортують на сортувальній системі № 2.

Рис. 4.20 Технологічна схема помелу зерна в сортове борошно з використанням восьмивальцьових верстатів і нових розсійників фірми «BUHLER» [7]

Крупні сходові продукти після обробки у бичевих машинах № 1 і 2 вимелюють у вальцьових верстатах V драної системи крупної та дрібної. Проходи сит бичевих машин направляють на сортувальну систему № 3. Перший і другий схід з розсійника V др.с. окремо вимелюють у бичевих машинах, сходом з сит яких отримують висівки, а проходи просіюють у сортувальній системі № 4. Нижній схід з розсійника V др.с. розмелюють у вальцьовому верстаті 9-ї р.с., висівають борошно, а суміш дрібних продуктів просівають у розсійнику сортувальної системи № 4.

На сортувальних системах отримують борошно, а різні фракції дунстів і сходових продуктів, які залишилися направляють на різні розмелювальні системи в залежності від їх якості.

Процес збагачення проміжних продуктів дуже компактний: чотири ситовійні системи і одна шліфувальна, на яку направляють проміжні продукти з ситовійних систем № 1 і 2.

Розмелювальний процес поділений на чотири частини. Кожна з перших трьох частин включає один восьмивальцьовий верстат для основного подрібнення продуктів і чотирьох вальцьовий в якості сходової системи.

На кожній системі формується один або два потоки борошна, причому з останніх розмелювальних систем борошно формує третій потік. Борошно першого і другого потоків просіюється в контрольних розсійниках.

Поряд із перевагами застосування восьмивальцьових верстатів є деякі недоліки: технологічна схема при їх використанні менш гнучка, якість борошна поступається якості борошна, яке отримують із використанням звичаних вальцьових верстатів, велика трудомісткість обслуговування восьмивальцьових верстатів.

Для покращення якості борошна при послідовному подрібненні проміжних продуктів італійська фірма OCRIM розробила восьмивальцьовий верстат в якому відбувається проміжне просіювання продукту в барабанному просіювачі.

Між верхньою та нижньою парами вальців встановлене сито і барабанний ротор. Дрібний продукт проходить через сито і обходить нижню пару вальців по спеціальному каналу. При цьому він може виділятися в потік і подаватися окремим пневмопідйомником в контрольну точку технологічної схеми, або змішуватися з продуктом, який надходить від нижньої пари вальців і транспортуватися загальним пневмопідйомником.

Усі ці заходи проводять для того, щоб розділити продукти помелу і не допустити повторного подрібнення проміжних продуктів, що знижує їх якість, а також знизити навантаження на наступне обладнання в технологічному процесі [7].


Читайте також:

  1. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  2. IV. Вивчення нового матеріалу.
  3. IV. Вивчення нового матеріалу.
  4. IV. Подання нового матеріалу
  5. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  6. V. Вивчення нового матеріалу.
  7. V. Виклад нового матеріалу
  8. V. Закріплення нового матеріалу – 5хв.
  9. V. Пояснення нового матеріалу
  10. V.Пояснення нового матеріалу
  11. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.
  12. Алгоритм розробки техніко-економічного обґрунтування будівництва нового та реконструкції діючих підприємств харчування.




Переглядів: 884

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Особливості помелу зерна пшениці на комплектному високопродуктивному обладнанні | УПРАВЛІННЯ ТЕХНОЛОГІЧНИМИ ПРОЦЕСАМИ ВИРОБНИЦТВА БОРОШНА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.