МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Технічні характеристики ДК ІІІ покоління.Серійно виготовляються ДКМП-1М, ДКЛ-МП1, ДКЛ-МП2, РЕ 2000. ДКМП-1М призначений для роботи у складі загальноміських АСУР або для експлуатації в локальних режимах на перехрестях зі складною ОДР. Для більш простих випадків застосовуються ДКЛ-МП1, ДКЛ-МП2. Перший є локальним і реалізує як жорстке, так і адаптивне управління (при наявності ДТ). Другий призначений для роботи в складі безцентрових і централізованих АСУР. Усі ДК контролюють перегорання ламп світлофорів та одночасне включення зелених сигналів у конфліктних напрямках. Також контролюється справність каналів зв’язку та підключених ДТ, КДЗ. Основні технічні характеристики наведені в таблиці 27.4.
Таблиця 27.4 - Основні технічні характеристики ДКМП21М, ДКЛ-МП1 (2)
Дорожній контролер уніфікований (ДКУ) розроблений підприємством "Росток-ЕЛЕКОМ" у м. Києві, випускається серійно з 1995 року. РЕ 2000 - перший вітчизняний контролер, що в повному обсязі відповідає вимогам ДЕСТ 34.401-90, обов’язкового для всіх країн СНД та Європейським нормам безпеки управління дорожнім рухом, не має аналогів у СНД (його ціна вдвічі нижча, ніж у ДКМ 6-8). РЕ 2000призначений для переключення сигналів світлофорів в ізольованому режимі, а також у режимі КР. РЕ 2000 забезпечує (з комплектом детекторів транспорту - РЕ 2001) визначення інтенсивності та швидкості руху ТЗ, а також роботу в режимі МГР. При цьому може реалізувати алгоритми, що відрізняються від АПР, оскільки РЕ 2000 є вільно програмованим апаратом. РЕ 2000 реалізує наступні функції: - обслуговує до 16 напрямків руху індивідуально; - реалізує до 16 фаз, у тому числі до 8 спеціальних; - забезпечує управління всіма типами світлофорів за будь-якою схемою ОДР; - забезпечує відпрацювання до 8 програм, що вільно програмуються; - забезпечує підключення до 4-х груп ТВП для виклику пішохідних фаз; - здійснює контроль перегорання ниток накалювання всіх ламп світлофорів; - забезпечує чотири рівні контролю виконання заданих часових програм, а також визначеня замикання в зовнішніх силових мережах; - забезпечує зв’язок з пунктом управління через провідний телефонний канал або радіоканал. РЕ 2000 додатково передає в пункт управління наступну інформацію: - відключення електроживлення; - перегорання ниток ламп усіх світлофорів; - несанкціонований доступ всередину ДК; - щосекундний стан сигналізації на всіх напрямках; - значення інтенсивностей та швидкостей руху на напрямках, що контролюються. РЕ 2000 обладнаний надійним замком підвищеної секретності та вмонтованою охоронною сигналізацією з потужним звуковим сигналом. Температурний діапазон роботи РЕ 2000 - -50 ¸ +55оС. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|