Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Особливості дослідження ВНД у людини.

 

У людини можна виробити найрізноманітніші умовні рефлекси на базі різних безумовних реакцій (так звані умовно-безумовні рефлекси): слиновидільні, серцево-судинні, дихальні, зіничні, фотохімічні, шкірно-гальванічні, рухово-оборонні, мигальні і т.п. Дослідження мигальних умовних рефлексів — одна з найпоширеніших методик, коли індиферентний подразник (звуковий або світловий) підкріплюється захисними рефлексами вік, що виникають при короткочасному повітряному поштовху в око (рис. 8).

Крім того, у людини утворюються умовно-умовні рефлекси, які на відміну від умовно-безумовних не вимагають безумовного підкріплення. Вони часто утворюються на базі довільних рухових реакцій, які здійснюються при активній участі мовнорухової системи.

 

Рис.8. Схема пристрою для дослідження мигальних умовних рефлексів у людини:


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. II. МЕХАНІЗМИ ФІЗІОЛОГІЧНОЇ ДІЇ НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ.
  3. V Такі негативні особистісні утворення, як самовпевненість і нерозвиненість автономії та ініціативи, обумовлюють неадаптивне старіння людини.
  4. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  5. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  6. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  7. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.
  8. Аграрне виробництво і його особливості
  9. Аграрне право як галузь права, його історичні витоки та особливості.
  10. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  11. Адвокатура — неодмінний складовий елемент механізму забезпечення прав людини.
  12. Актуальність дослідження




Переглядів: 695

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Реєстрація умовного рефлексу. | Додаткові методичні прийоми вивчення вищої нервової діяльності.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.