МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
СТИЛІСТИЧНІ ПОМИЛКИ
І. Умовно-стилістичні помилки. Порушення структури тексту: • безсистемність викладу; • дублювання змісту попередніх частин тексту; • смислові розриви у викладі змісту; • логічно не пов'язані з основною частиною початок і кінець тексту; • відсутність поділу тексту на абзаци; • відсутність засобів зв'язку між елементами тексту. II. Власне стилістичні помилки. 1. Порушення стильової єдності тексту: • стилістична несумісність слів; • різностильові синтаксичні структури; • різностильове забарвлення тексту (колорит офіційності в художньому тексті, колорит емоційності в науковому чи діловому). 2.Неправильне вживання слів із переносним значенням чи фразеологізмів. 3.Недоречне вживання емоційно забарвлених слів, несумісність слів різних стилістичних рядів. 4. Неправильне використання граматичних синонімів. 5. Невиправдане вживання мовних штампів. 6.Вживання «слів-паразитів». 7. Порушення милозвучності мовлення. 8.Невмотивоване нагромадження тих самих частин мови або їхніх форм. 9. Уживання громіздких, одноманітних синтаксичних конструкцій.
Запитання для самоконтролю
1. Розкрити поняття «стилістика». Що вивчає стилістика? 2. Дайте визначення мовного стилю? 3. Дати визначення функціонального стилю. 4. Розповісти про класифікацію стилів. 5. Які стилі сучасної української літературної мови ви знаєте? Назвіть особливості кожного з них. 6. Наведіть приклади стилістичних помилок.
Вправи для самоконтролю Вправа 1. Розглянути таблицю. Розказати про систему стилів української мови. У розповіді дати відповіді на такі запитання: — Що лежить в основі стилістичного розшарування української мови? — На основі яких ознак протиставляються усне й писемне, розмовне й книжне мовлення? — Що лежить в основі поділу книжного мовлення на чотири стилі? — Які функції виконують стилі? — Які стильові ознаки властиві різним стилям? — Які мовленнєві ситуації характеризують вибір стилю мовлення?
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|