МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Внутрішній простір будівельПлан Лекція № 3 Транспортування потерпілих Розрізняють такі способи перенесення: на руках; на плечах; на спині; однією або двома особами з використанням носильних лямок, підручних засобів; на санітарних носилках. Якщо допомога надається однією особою, то щоб перенести потерпілого на руках, носій стає на коліно збоку від нього, бере його однією рукою під спину, а другою — під стегна; потерпілий охоплює носія за шию і притуляється до нього. Далі носій підводиться на ноги і несе потерпілого на руках перед собою. Такий спосіб допустимий для потерпілих без переломів кінцівок і ребер. Можна переносити потерпілого на спині: носій садовить його на підвищення, стає до нього спиною між його ногами і схиляється на одне коліно. Потерпілий охоплює носія за плечі, а той бере його обома руками під стегна і зводиться на ноги. На невелику відстань зручно переносити потерпілого на плечі. Його кладуть на праве плече носія головою вниз. Носій правою рукою охоплює його ноги, а лівою тримає за праве передпліччя або кисть. Проте цим способом не можна скористатися, якщо у потерпілого переломи кінцівок або грудної клітки.
Тема: Конструктивні елементи будівель та споруд.
1.Внутрішній простір будівель. 2.Класифікація конструктивних елементів. 3.Характеристика конструктивних елементів. Внутрішній простір будівель найчастіше поділяють на окремі приміщення. Сукупність таких приміщень, підлоги яких розташовані на одному рівні, створюють поверх будівлі.Окремі поверхи мають свою назву: · підвальний – поверх, підлога приміщень якого нижча за планувальну відмітку землі (рівень землі на межі вимощення) більше, ніж на половину висоти приміщення; · цокольний- поверх, підлога приміщень якого нижча за планувальну відмітку землі не більше ніж на половину висоти приміщення; · наземний– поверх, підлога якого не нижча за планувальну відмітку землі біля будівлі; · мансардний– поверх, огороджений всередині горищного простору, утвореного похилим дахом, і призначений для розміщення житлових або підсобних приміщень, що опалюються; площу горизонтальної частини стелі таких приміщень приймають не менше 50% площі підлоги, а висоту стін донизу нахиленої частини стелі не менше 1,6м; · технічний– поверх, призначений для розміщення інженерного устаткування і прокладання комунікацій; · горище– простір, розташований між поверхнею даху, зовнішніми стінами і перекриттям верхнього поверху будівлі. Висота технічного поверху, в місцях проходу технічного персоналу повинна бути h ≥ 1,9м.
Читайте також:
|
||||||||
|