Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Директор - Єрашов Євгеній Олександрович

Херсонський обласний центр зайнятості

вул. Р. Люксембург, 7-А; м. Херсон,Херсонська область; 73027

 

Основними завданнями центру є:

1) участь у підготовці перспективних і поточних територіальних програм зайнятості та заходах щодо соціального захисту різних груп населення від безробіття;

2) організація, координація, контроль та методичне забезпечення, а також допомога у роботі районним, міськрайонним та міському центрам зайнятості на території Чернігівської області (далі – підпорядковані центри зайнятості) щодо:

- надання особам, які звертаються до служби зайнятості, у тому числі тим, що потребують соціального захисту і не здатні на рівних конкурувати на ринку праці, соціальних послуг, передбачених статтею 7 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття»;

- здійснення виплати матеріального забезпечення відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття»;

- надання роботодавцям послуг з питань добору працівників, інформаційно-консультаційних послуг;

3) формування та використання інформаційно-аналітичної системи даних про попит і пропозицію робочої сили та послуг, що надаються населенню та роботодавцям державною службою зайнятості;

4) організація контролю за додержанням законодавства про зайнятість та загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття всіма підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності, виду діяльності та господарювання, в тому числі фізичними особами, які використовують найману працю, на території Чернігівської області;

5) здійснення оперативного розпорядження фінансовими ресурсами Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (далі – Фонд) в межах затвердженого кошторису видатків та контроль за їх цільовим використанням;

6) контроль за правильністю витрат за страхуванням на випадок безробіття;

7) інформування громадян та роботодавців через засоби масової інформації, в тому числі Інтернет-ресурси, про послуги, які надаються державною службою зайнятості, результати своєї роботи та роботи Фонду;

8) виконання рішень наглядової ради та правління Фонду, що стосуються діяльності центру.

 

4.Центр, відповідно до покладених на нього завдань, виконує наступні функції:

1) організовує і координує роботу підпорядкованих центрів зайнятості щодо:

- створення банку даних про вільні робочі місця (вакансії) на підставі інформації роботодавців, забезпечення вільного доступу до цієї інформації особам, які звертаються до державної служби зайнятості за сприянням у працевлаштуванні, та сприяння роботодавцям у доборі працівників;

- здійснення обліку осіб, які звертаються за сприянням у працевлаштуванні, наданих їм послуг, реєстрації громадян у встановленому порядку як безробітних;

- здійснення у порядку, встановленому законодавством, збору та опрацювання адміністративних даних щодо діяльності державної служби зайнятості;

- надання послуг з працевлаштування та професійної орієнтації працівникам, які бажають змінити професію або місце роботи; працівникам, які підлягають вивільненню; зайнятому і незайнятому населенню, у тому числі за межами центрів зайнятості;

- виплати матеріального забезпечення та надання соціальних послуг з пошуку роботи, здійснення профілактичних заходів, спрямованих на запобігання настанню страхових випадків, а також надання дотації роботодавцям для працевлаштування безробітних та для забезпечення молоді першим робочим місцем;

- правильності витрат за страхуванням на випадок безробіття, проведення розслідування страхових випадків та обґрунтованості виплати матеріального забезпечення;

- збору страхових внесків, нарахованих та/або не сплачених у період до 1 січня 2011 року, в тому числі тих внесків, строк сплати яких на 1 січня 2011 року не настав;

- контролю за правильністю нарахування, своєчасністю сплати страхових внесків на період до повного стягнення заборгованості із сплати страхових внесків та сум штрафних санкцій, нарахованих та/або не сплачених у період до 1 січня 2011 року, в тому числі тих внесків, строк сплати яких на 1 січня 2011 року не настав;

2) інформує населення та органи державної влади щодо попиту та пропозиції на ринку праці;

3) вивчає потребу підприємств, установ, організацій, фізичних осіб, які використовують найману працю, у працівниках за їх професійним складом та визначає на цій основі обсяги і напрями профорієнтаційної роботи, професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації незайнятого населення;

4) бере участь у підготовці перспективних і поточних територіальних програм зайнятості та заходів щодо соціальної захищеності різних груп населення від безробіття;

5) консультує громадян, власників підприємств, установ і організацій або уповноважені ними органи, а також фізичних осіб, що використовують найману працю, які звертаються до служби зайнятості, про можливість одержання роботи і забезпечення робочою силою та з інших питань щодо сприяння зайнятості населення;

6) видає роботодавцям дозволи на використання праці іноземців та осіб без громадянства на території Чернігівської області;

7) організовує професійну підготовку, перепідготовку або підвищення кваліфікації безробітних громадян у професійно-технічних та вищих навчальних закладах, у тому числі в навчальних закладах державної служби зайнятості, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності та підпорядкування;

8) сприяє організації оплачуваних громадських робіт для населення;

9) розробляє бюджетну програму центру та забезпечує контроль за її виконанням;

10) організовує проведення наукових досліджень з питань зайнятості, ринку праці та соціального захисту населення від безробіття, вивчає міжнародний досвід з метою удосконалення своєї діяльності;

11) представляє інтереси Фонду в судових та інших органах;

12) представляє Фонд у взаємовідносинах з органами державної влади та органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, об’єднаннями громадян з питань соціального захисту, а також органами соціального страхування на випадок безробіття зарубіжних країн, міжнародними організаціями, діяльність яких пов’язана із захистом соціальних прав людини;

13) готує та подає на розгляд Державному центру зайнятості – виконавчій дирекції Фонду пропозиції щодо вдосконалення законодавства про зайнятість населення та загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття, пропозиції до проекту бюджету Фонду, звіт про діяльність центру та підпорядкованих центрів зайнятості;

14) співпрацює з регіональними об’єднаннями організацій роботодавців, організацій профспілок та їх об’єднаннями щодо вирішення проблем зайнятості населення на території Чернігівської області;

15) вживає заходів для створення та утримання в належному стані власної матеріальної бази і матеріальної бази підпорядкованих центрів зайнятості та навчальних закладів державної служби зайнятості (за наявності);

16) здійснює контроль за додержанням законодавства про зайнятість населення та загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття всіма підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності, виду діяльності чи господарювання, в тому числі фізичними особами, які використовують найману працю;

17) здійснює контроль за діяльністю підпорядкованих центрів зайнятості з надання матеріального забезпечення на випадок безробіття та соціальних послуг безробітним та особам, які шукають роботу, а також у межах компетенції контролює діяльність навчальних закладів, підпорядкованих державній службі зайнятості;

18) виконує доручення Державного центру зайнятості – виконавчої дирекції Фонду, надані в межах її повноважень;

19) виконує інші функції відповідно до чинного законодавства.

 

5.Центр має право:

1) у межах компетенції діяти від імені Фонду;

2) одержувати від підпорядкованих центрів зайнятості на території Чернігівської області:

- зведені адміністративні дані щодо діяльності підпорядкованих центрів зайнятості;

- дані підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, виду діяльності та господарювання, а також фізичних осіб, які використовують найману працю, про наявність вакантних робочих місць (вакансій), у тому числі призначених для працевлаштування інвалідів, характер і умови праці на них; заробітну плату працівників, використання робочого часу; відомості про прийняття на роботу працівників; про заплановане та фактичне вивільнення працівників у зв’язку із змінами в організації виробництва і праці, у тому числі ліквідацією, реорганізацією, банкрутством або перепрофілюванням підприємства, установи, організації, скороченням чисельності або штату працівників тощо;

3) здійснювати оперативне розпорядження фінансовими ресурсами Фонду в межах затвердженого кошторису видатків;

4) приймати рішення про видачу, продовження строку дії та анулювання дозволів на використання праці іноземців та осіб без громадянства;

5) застосовувати економічні санкції до підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, виду діяльності чи господарювання, в тому числі фізичних осіб, які використовують найману працю, за порушення законодавства у сфері зайнятості населення та загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття;

6) вносити в установленому порядку пропозиції про притягнення до відповідальності посадових осіб, винних у порушенні законодавства про зайнятість населення та про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття і накладати в установленому порядку штрафні санкції та адміністративні штрафи;

7) використовувати на своїх офіційних бланках вислів «Фонд загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Робочий орган виконавчої дирекції Фонду» із зображенням Державного Герба України;

8) користуватися в установленому порядку відомостями Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, необхідними для забезпечення виконання покладених на нього функцій.

 

6.Центр у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодієз обласною державною адміністрацією та обласною радою, місцевими органами державної виконавчої влади, об’єднаннями організацій роботодавців та організаціями профспілок і їх об’єднаннями на регіональному рівні, міжнародними організаціями, громадськими організаціями, підприємствами, установами, організаціями, фізичними особами, які використовують найману працю, та окремими громадянами.

 

7.Центр очолює директор, який призначається на посаду і звільняється з посади Міністерством соціальної політики України за погодженням з обласною державною адміністрацією. Призначення заступників директора, заступників директора – начальників відділів та начальника відділу бухгалтерського обліку – головного бухгалтера здійснюється Державним центром зайнятості.


Читайте також:

  1. Боротьба Директорії за відродження УНР. Занепад Української державності.
  2. Внутрішня і зовнішня політика Директорії. Посилення громадянської війни в Україні, боротьба проти її окупантів
  3. Вопрос 12. Україна за часів Директорії.
  4. Генеральний директор МОП
  5. Грудня частини Директорії вступили до Києва, було відновлено УНР.
  6. Директорія
  7. Директорія і махновці
  8. Директорія Української народної республіки (грудень 1918 - листопад 1920).
  9. Директорія Української Народної Республіки.
  10. Директорія УНР
  11. Директорія. Відновлення УНР




Переглядів: 884

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Управління праці та соціального захисту населення | Суть обігових коштів та їх організація. Класифікація обігових коштів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.