Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Трасування растрового зображення

Трасування - перетворення растрового зображення у векторне. Для швидкого трасування виконаєте команду File(Файл) - Import(Імпорт) і відкрийте растрове зображення в програмі CORELDRAW. Потім виділите зображення і виконаєте команду Bitmaps(Растрові зображення) - Quick Trace (Швидке трасування) - мал. 6.6.

 

 

Мал. 6.6. Растрове зображення (зліва) і зображення, що швидко трасує (справа)

Як видимий, деталізація зображення істотно гірше оригінала, що трасує. Тому для точнішого трасування використовують інструмент Power Trace, тобто, команди Bitmaps(Растрові зображення) - Centerline Trace (Трасування по центральній лінії) або Outline Trace (Трасування абрисом) - мал. 6.7.

 

 

Мал. 6.7. Приклад трасування логотипу абрисом

Метод Outline Trace (Трасування абрисом) використовується для створення ескізів зображень. При використанні методу Centerline Trace (Трасування по центральній лінії) ми отримуємо об'єкт без заливки, що корисно при виконанні технічних креслень, наприклад, при здобутті з растрової картинки авто креслення автомобіля в тонких лініях. Інакше кажучи, це метод здобуття з растрових картинок креслярських малюнків.

Навіщо потрібне трасування або небагато про плоттерной різання реклами в CORELDRAW

Сучасна реклама як правило не малюється фарбами, а вирізується на плоттері (DGI cutter printer) з вінілових плівок, що самоклеящихся. Рулони мають ширину метр або 1,23м. Плівка буває глянсова або матова. Вирізані з плівки векторні зображення (макети) клеяться на пластик або оцинковане залізо. Плівка знаходиться на підкладці, а до пластика її накочують за допомогою ракеля. Плівки продаються приблизно в 50 різних кольорів, колір плівки можна задати, вказавши її по колірному віялу.

Увага!

Плоттери ріжуть лише ВЕКТОРНІ файли! Ось навіщо нам і було потрібне трасування.

 

Дешевий китайський ріжучий плоттер можна купити за 10 тис. руб, професійний фірмові плоттери можуть коштувати більше 10 тис. крб. Плоттер ріже не наскрізь, а лише плівку (до підкладки). Вирізані на плоттері букви наклеюються в потрібне місце за допомогою монтажних спеціальних плівок.

Приклад 6.1. Створюємо ефект скляного кулі-лінзи

Створіть прямокутник, закрасіть його, намалюйте коло, потім дублюйте її - мал. 6.8.

 

 

Мал. 6.8. Початок роботи над кулею-лінзою

Застосуєте до лівого кола заливку фонтану як на мал. 6.9. і видалите абрис.

Мал. 6.9. Параметри заливки фонтану

Активуйте інструмент Interactive Fill (Інтерактивна заливка) і змістите білий маркер градієнта вліво і вгору - мал. 6.10.

 

 

Мал. 6.10. Зміщуємо градієнт заливки

 

 

Виділите праве коло і натискуйте на клавіші Alt+F3. На докерові ефектів лінзи виберіть Fish Eye (Риб'яче око) - мал. 6.11.

 

 

Мал. 6.11. Вибираємо ефект лінзи Fish Eye (Риб'яче око)

Поєднуємо кола, причому, фігура із заливкою - на передньому плані, а фігура з ефектом лінзу - на задньому плані. До верхньої фігури застосовуємо ефект прозорості інструментом Transparency (Прозорість) - мал. 6.12.

 

 

Мал. 6.12. Вживаний Transparency (Прозорість)

Додайте напис під кулею-лінзою, при цьому поважно, де розташований шар тексту - він має бути за лінзою - мал. 6.13.

 

 

Мал. 6.13. Збільшувальне скло працює!

Звернете увагу, що куля-лінза працює дуже реалістично, тобто, при її переміщенні уздовж тексту ефект збільшення залишається (мал. 6.14).

 

 

Мал. 6.14. При переміщенні уздовж тексту ефект лінзи зберігається

Ще більший ефект досягається додаванням для лінзи ефекту тіні. Спробуйте самостійно.

Приклад 6.2. Малюємо рибу

Рибку малюватимемо поетапно, за три кроки.

Крок 1. Тулуб

Використовуючи інструмент вільного малювання FreeHand (F5) намалюємо контур рибки - мал. 6.15. Можна також малювати інструментом Bezier (Крива Безье). Хто як любить.

 

 

Мал. 6.15. Контур рибки намальований

Намалюємо луску. Для цього малюємо овал, і заливаємо його радіальною градієнтною заливкою - мал. 6.16.

 

 

Мал. 6.16. Параметри градієнтної заливки

Ви можете узяти варіант кольору R122,101,56 або вибрати свій. Кількість рядів і стовпчиків з овалів підбираємо за розміром рибки - мал. 6.17.

 

 

Мал. 6.17. Виготовляємо луску

Далі нам знадобляться логічні операції з графікою: копію тулуба нашої рибки накладаємо на прямокутник і натискуємо на кнопку Back Minus Front (Задній об'єкт мінус передній об'єкт) - мал. 6.18.

Увага!

Обоє об'єкту, утримуючи Shift виділити, порядок накладення об'єктів відрегулювати з контекстного меню командою Order (Порядок).

 

 

Мал. 6.18. Результат виконання команди Back Minus Front

Отриманий трафарет накладаємо на луску (всі кульки луску мають бути згруповані) і знову виконуємо команду Back Minus Front - мал. 6.19 і 6.20.

 

 

Мал. 6.19. Трафарет накладений на луску

 

Мал. 6.20. Тулуб рибки знайшов луску

 

Крок 2. Плавники

Беремо плавник і інструментом Knife (Ніж) ріжемо цей плавник на лінії, символізуючі кістки риби. Далі розфарбовуємо плавник за допомогою лінійної градієнтної заливки, наприклад, R96,81,42 і знімаємо обведення - плавник готовий (мал. 6.21 і 6.22).

 

 

Мал. 6.21. Вибираємо заливку для плавника

 

 

 

Мал. 6.22. У плавнику намальовані кісточки і він закрашений

Аналогічно виготовляємо останні плавники і хвіст, прибираємо обведення і приклеюємо їх до риби (мал. 6.23 і 6.24).

 

 

Мал. 6.23. Підготовлені плавники

 

 

 

Мал. 6.24. З дрібною лускою рибка виглядає реалістичніше

 

Крок 3. Голова

Використовуючи інструмент FreeHand (Вільне малювання), Artistic Media (Художню кисть) і Fill (Заливка) малюємо голову для риби - мал. 6.25.

 

 

Мал. 6.25. Голова риби (Варіант)

Додаємо око (мал. 6.26).

 

 

Мал. 6.26. Малювання голови закінчене

Тепер всі частини риби збираємо разом (мал. 6.27).

 

 

Мал. 6.27. Риба намальована

 

 

За бажання можна додати і водоймище. Для цього прямокутник заливається текстурою, трава малюється інструментом Artistic Media (Художня кисть) і заливається градієнтом - мал. 6.28.

 

 

Мал. 6.28. Робота закінчена (кольори інвертовані)

У справжній лекції розглянуті наступні теми: перегляд документа, параметри налаштування друку, експорт, конвертація в PDF, оптимізація графіки для Інтернет. Показаний приклад: поштова марка.

 

Робота над будь-яким проектом зазвичай закінчується його роздруком або експортом в певний формат файлу. Закінчену роботу корисно проглянути командою File(Файл) - Print Preview (Попередній перегляд) - мал. 7.1.

 

Мал. 7.1. Зображення на сторінці малювання (Зліва) і в режимі попереднього перегляду (Справа)

Тут ви можете проглянути проект в різних варіантах - чорно білому, дзеркальному, з інверсією, в зручному масштабі і ін. - мал. 7.2.

 

 

Мал. 7.2. Варіанти попереднього перегляду проекту

 

Для друку документа виконаєте команду File(Файл) -Print(Друк) - мал. 7.3.

 

Мал. 7.3. Вікно друку документа, вкладка General(Загальна)

Ця вкладка аналогічна вкладці друк в інших застосуваннях. Тут можна вибрати принтер, набудувати орієнтацію сторінки, задати сторінки для друку, загалом, все аналогічно друку в MS Word. Наступна вкладка-колір (мал. 7.4).

 

Мал. 7.4. Вкладка для завдання параметрів кольору

За умовчанням тут встановлений перемикач Print composite (Друк поєднання). Це означає, що ви можете друкувати в моделі RGB або градаціях сірого. При установці перемикача Print separations (Друк з цветоделением) всі налаштування вікна Color(Колір) стануть недоступні і ви вимушені будете перейти на вкладку Composite (Цветоделеніє) - мал. 7.5. Це вікно використовується в поліграфії для налаштування цветоделения і дозволи друку в lpi (Lines Per Inch - ліній на дюйм - величина, що характеризує дозвіл).

Лінійний дозвіл розробники програми не дуже вдало назвали тут Screen Frequency (Частота екрану) і в російській версії так і перевели як "Частота монітора". Тепер я із здивуванням бачу, що CORELDRAW при друці на принтер може набудувати мій ЖК монітор на частоту 200 ліній на дюйм.

 

 

Мал. 7.5. Вкладка Composite (Цветоделеніє)

 

 

Наступна вкладка - Layout (Макет) - мал. 7.6. Активувавши перемикач Fit to page ви підженете зображення в розмір сторінки. Положення об'єкту на сторінці можна задати будь-яке, встановивши його уручну. У списку Imposition layout (Компоновка макету) можна вибрати число об'єктів друку на сторінці.

 

 

Мал. 7.6. Вкладка- Layout (Макет)

На мал. 7.7. приведена вкладка Prepress (Допечатная підготовка).

 

 

Мал. 7.7. Вкладка Prepress (Допечатная підготовка)

Тут можна задати мітки обріза або згину, мітки поєднання, калібрувальну шкалу і інші важливі в поліграфії дані - мал. 7.8.

 

 

Мал. 7.8. Так виглядає файл із службовими мітками

 

 

Шоста (остання) вкладка служить для визначення проблем, які можуть виникнути при друці документа, - мал. 7.9. Якщо ви вважаєте проблему неістотною - встановите прапорець Don’t check for this issue in the future (Більше не визначати цю проблему) і друкуйте.

 

 

Мал. 7.9. У даному документі проблема з мітками друку


Читайте також:

  1. Виділення областей зображення в Adobe Photoshop.
  2. Виділення областей зображення в Adobe Photoshop.
  3. Відносно фронтальної площини проекцій модель треба розташувати так, щоб на цю площину вона спроекціювалась найбільш наочно – це зображення є головним виглядом.
  4. Графічне зображення варіаційних рядів
  5. Графічне зображення даних
  6. Графічне зображення ділового циклу, що допомагає зрозуміти процес та схему підприємницької діяльності
  7. Графічне зображення статистичних даних.
  8. Графічне зображення статистичних розподілів.
  9. Графічне зображення цільової функції двох змінних
  10. Живопис – це зображення на площині картин реального світу, які переформовуються у творчій уяві художника.
  11. Зображення булевої функції многочленом Жегалкіна
  12. Зображення графів




Переглядів: 1498

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Експорт і конвертація в PDF

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.