Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Призначення і класифікація залізничних складів

Залізничні станційні склади призначені для короткочасного зберігання вантажів в періоди між прийомом їх до перевезення і навантажуванням у вагони, а також вивантаженням з вагонів і вивозом на склади вантажоодержувачів. Крім того, в складах виконуються операції по прийому і видачі вантажів, сортуванню по напрямах, підборці повагонних партій і ін.

 

 

Мал.. Критий вантажний склад прольотом 18 м.

 

 

Мал.. Загальний вид ангарного складу прольотом 30 м.

 

 

Мал.. Загальний вид критої платформи

 

Залежно від роду вантажу, що підлягає зберіганню, склади розділяються на спеціальні і універсальні (загальні). У спеціальних складах зберігаються вантажі тільки одного найменування, що вимагають особливих умов зберігання, наприклад склади для зберігання мінерально-будівельних матеріалів. Універсальні склади призначені для вантажів самих різних найменувань, що не надають шкідливої дії один на одного.

По конструкції і умовам зберігання вантажів склади розділяються на криті і відкриті платформи або майданчики.

У критих складах зберігаються найцінніші вантажі, якість яких залежить від дії навколишнього середовища. Їх будують на станціях звичайно в комплексі з критою і відкритою платформами, а також окремо. Криті склади бувають ангарного типу з введенням всередину складу від одного до шести вантажно-вивантажувальних колій і склади із зовнішнім розташуванням колій.

При великому об'ємі переробки тарних і штучних вантажів будівництво складів ангарного типу обходиться дешевше. Крім того, в них забезпечується повна механізація навантажувально-розвантажувальних і складських робіт, поліпшуються умови праці і збереження вантажів.

Склади ангарного типу будують однопрольотними (шириною 24 м і 30 м), двохпрольотними (30 м + 30 м) і трипрольотними (24 м + 30 м + 24 м). Ці склади проектують з урахуванням об'єднання в одній будівлі операцій прийому, видачі і сортування дрібних відправок, з використанням середньої (острівний) платформи як сортувальної.

У зв'язку з розширенням пакетних перевезень і застосуванням штабелюючих засобів з великою висотою підйому набувають застосування одноповерхові склади збільшеної висоти, і тому числі із стелажним зберіганням вантажів.

Криті платформи (мал. 6) використовуються для зберігання вантажів, що вимагають захисту від атмосферних опадів, але що не бояться дії вітру, вологого повітря (сортова сталь, вогнетриви, обладнання без упаковки і ін.).

Відкриті платформи застосовуються для навантажування, вивантаження і зберігання колісної техніки і вантажів, що не бояться атмосферних опадів і температурних коливань (автомобілі, сільськогосподарські машини, цеглина і ін.) Висота таких платформ 1100—1300 мм від рівня верху головки рейок. Відкриті платформи можуть бути бічними і торцевими.

На сучасних вантажних дворах будують високі платформи для перевантаження тарних і штучних вантажів по прямому варіанту із застосуванням вантажно-вивантажувальних машин.

Відкриті майданчики призначені для навантажування, вивантаження, зберігання контейнерів, великовагових, громіздких, лісових і інших навалочних вантажів. Вони можуть бути одно- і двобічними з бетонним, асфальтовим, щебеневим або брусчатим покриттями.

Залізничні склади повинні забезпечувати виконання заданого об'єму перевезень, якісне і кількісне збереження вантажів, своєчасну обробку рухомого складу, застосування механізації і автоматизації навантажувально-розвантажувальних робіт, переробку вантажів, що перевозяться пакетами, зручне розташування по відношенню до автомобільних і залізничних колій, можливість застосування прямого варіанту, якнайменші витрати, пов'язані з переробкою вантажів.

При організації роботи складів повинні бути дотримані вимоги протипожежної безпеки, охорони праці і техніки безпеки, а також охорони навколишнього середовища.


Читайте також:

  1. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  2. V. Класифікація і внесення поправок
  3. V. Класифікація рахунків
  4. А. Структурно-функціональна класифікація нирок залежно від ступеню злиття окремих нирочок у компактний орган.
  5. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  6. Автоматизація процесу призначення IP-адрес
  7. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  8. Аналіз службового призначення деталей та конструктивних елементів обладнання харчових виробництві, визначення технічних вимог і норм точності при їх виготовленні
  9. Аналіз юридичних складів злочинів, що пов’язані з порушенням чинних на транспорті правил та в пошкоджені магістральних трубопроводів
  10. Аналітичні процедури внутрішнього аудиту та їх класифікація.
  11. Банківська платіжна картка як засіб розрахунків. Класифікація платіжних карток
  12. Банківський кредит та його класифікація.




Переглядів: 3037

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Призначення і обладнання товарних контор і технологічних центрів з обробки перевізних документів. | Вантажного господарства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.