Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






СТВОРЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ДЛЯ ВИКОНАННЯ БУДІВЕЛЬНОГО ПРОЕКТУ

Тема 3

2.

Декомпозиція – це метод, який дозволяє формувати ієрархічні структури проекту, робіт проекту. Застосовуючи цей метод розробимо системну модель управління проектами.

Системна модель управління проектами містить три основних блоки, представлених структурними декомпозиціями суб’єктів управління, об’єктів управління і процесів управління проектами.

Суб’єктами управління будівельними проектами виступають основні учасники проекту – це особи або організації, які приймають активну участь у проекті, на їх інтереси можуть впливати результати виконання або завершення проекту. Учасники також можуть впливати на цілі і результати проекту. Ключовими учасниками будівельного проекту традиційно виступає інвестор, замовник, генпідрядник, державні органи і органи місцевого самоврядування. Методологія проектного менеджменту, стандарти управління проектами передбачають ще одного учасника проекту, який наділений роллю координатора – офіс управління проектами (РМО). ОУБП стає «ключовою фігурою» в системі управління для будівельній галузі.

В свою чергу склад учасників будівельного проекту екстраполюється на склад команди управління будівельним проектом, яка також відноситься до ключових учасників проекту і є суб’єктом управління. Команда управління проектом (Project Management Team), члени якої безпосередньо зайняті в управління операціями проекту. Призначення команди управління проектом виявити учасників проекту, визначити їх вимоги і очікування, забезпечити успішне завершення проекту. Для проектно-орієнтованого управління в штаті ОУБП передбачаються наступний склад команди управління будівельними проектами: менеджер портфелю проектів (МПП), менеджер проекту (МП), менеджер з капітального будівництва (МКБ), проектно-технічний менеджер (ПТМ), виробничо-технічний менеджер (ВТМ), ризик-менеджер (РМ), маркетинг-менеджер (ММ). В комплексних і масштабних проектах посади в команді управління проектом можуть займати фахівці-менеджери від різних учасників проекту. Спонсор проекту, всі менеджери команди управління проектом і всі фахівці, що виконують роботи за проектом, вважаються командою проекту (Project Management Team).

Об’єктами управління є проекти і програми, які структурно декомпозуються на: портфелі проектів, проекти, етапи проекту, бізнес-процеси, бізнес-процедури і бізнес-операції.

Алгоритм декомпозиції будівельного проекту складається з розбивки елементів загальної задачі (проектів) на структурні елементи (БП, БПр, БО), меншими за розміром і більш керованими. Декомпозиція продовжується доки рівень деталізації результатів (елементів) не буде прийнятним для ефективної підготовки, планування, виробництва і введення об’єкту до експлуатації.

Стандартами управління проектами визначено процес (Process) як низка взаємопов’язаних дій і операцій, що здійснюються для визначеного набору продуктів, результатів або послуг. Серія дій, виконаних у визначеній стандартній послідовності з метою досягти чого-небудь, визначає поняття процедури. Операцією вважаються елемент робіт проекту.Для будь-якого будівельного проекту життєвий цикл складається з наступних етапів: підготовчого, планувального, виробничого і заключного.

Процеси управління керуючої системи визначаються (характеризуються) у трьох вимірах: за рівнем управління, областями знань з управління проектами і стадіями управління проектами. Учасники проекту мають різні рівні відповідальності і повноваження у проекті. Відповідальність і повноваження можуть змінюватися за специфікою знань з управління проектами і на різних етапах життєвого циклу проекту.

На першому рівні управління вирішуються питання, пов’язані з конкретними проектами і принципами їх моніторингу тощо. Другий рівень управління передбачає формування портфелю проектів, а також його взаємозв’язок і раціональне наповнення. Питання, що стосуються корпоративної політики розвитку організації вирішуються на вищому – третьому рівні управління.

На кожному рівні управління здійснюються «власні» управлінські процеси за областями знань на кожній стадії управління проектом. Міжнародними стандартами РМВОК визначені дев’ять областей знань з управління проектами: інтеграція управління, управління змістом, терміном, вартістю, якістю, людськими ресурсами, комунікаціями, ризиками і поставками проекту. Ступінь (об’єм, склад,) застосування областей знань з управління проектом на кожній стадії змінний. Найбільше «навантаження» управлінських процесів (21 бізнес-процес із 42) представлено при плануванні проекту.

1. Створення організаційної структури для виконання проекту.

2. Офіс управління проектом (Project Management Office, PMO).


Читайте також:

  1. ACCESS. СТВОРЕННЯ ЗВІТІВ
  2. ACCESS. СТВОРЕННЯ ФОРМ
  3. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  4. III. Виконання бюджету
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Процедура встановлення категорій об’єктам туристичної інфраструктури
  8. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  9. VII. Етап проектування
  10. VII. Етап проектування
  11. А. Створення власної папки.
  12. Автоматизація проектування напівзамовлених ВІС.




Переглядів: 586

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
БУДІВНИЦТВО В ПЕРСПЕКТИВІ ПРОЕКТНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ | ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОЕКТУ ТРУДОВИМИ РЕСУРСАМИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.