Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розрахунок теплоємності в результаті перебігу хімічного процесу за стандартних умов

Якщо в хімічній системі перебігає хімічний процес (1.1), то зміна теплоємності в результаті реакції визначається рівнянням:

чи (1.17)

де та – стандартні ізобарні теплоємності вихідних речовин; а та – стандартні ізобарні теплоємності продуктів реакції.

Таким чином, зміна теплоємності в результаті протікання хімічної реакції дорівнює сумі теплоємностей продуктів реакції мінус сума теплоємності вихідних речовин з урахуванням стехіометричних коефіцієнтів.

> 0; < 0; = 0.

Приклад 9. Розрахувати за с.у. зміну теплоємності в результаті перебігу хімічного процесуMnO2(кр.) + C(графит) → 2CO(г.) + Mn(α).

Розв’язок. Згідно з рівнянням (1.17) запишемо:

Для цього виписуємо дані з довідника, таблиця 1.2.

Таблиця 1.2 – Стандартні теплоємності вихідних речовин та продуктів реакції.

Речовина MnO2(кр.) C(графіт) CO(г.) Mn(α)
54,02 8,54 29,14 26,28

Отже, .


Читайте також:

  1. A) правові і процесуальні основи судово-медичної експертизи
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. II. Поняття соціального процесу.
  4. IV. План навчального процесу.
  5. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  6. VIII. Реакції, в результаті яких утворюються високомолекулярні сполуки
  7. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  8. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  9. Аварії на хімічно-небезпечних об’єктах та характеристика зон хімічного зараження.
  10. Автоматизація процесу призначення IP-адрес
  11. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  12. Адміністративний примус застосовують на основі адміністративно-процесуальних норм.




Переглядів: 745

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення середньої теплоємності в заданому інтервалі температур | Температурі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.