МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Організація виконання бюджетівТема 5. ВИКОНАННЯ БЮДЖЕТУ 1. Організація виконання бюджетів. 2. Податковий менеджмент. 3. Виконання державного та місцевих бюджетів за доходами. 4. Виконання державного та місцевих бюджетів за видатками. 5. Організація міжбюджетних відносин. 6. Державний кредит і методи управління державним боргом. Виконання бюджету- забезпечення надходжень запланованих доходів всіх ланок бюджетної системи та фінансування заходів, передбачених у зведеному бюджеті. Принципи організації виконання бюджетів: · Ззабезпечення повного і своєчасного надходження доходів у цілому і за кожним джерелом зокрема; · Фінансування заходів у межах затверджених в бюджеті сум і протягом бюджетного року; · Надання бюджетних коштів за умови виконання кожним підприємством чи установою планових завдань і з урахуванням використання раніше виділених коштів; · Фінансування юридичних осіб лише з одного бюджету; · Дотримання режиму економи у використанні трудових, матеріальних, фінансових ресурсів; · Ефективний контроль за раціональним використанням бюджетних коштів; · Дотримання в установах та підприємствах бюджетної сфери планової та фінансової дисципліни. В Україні застосовується казначейська система виконання бюджетів, яка передбачає здійснення органами Державного казначейства таких функцій: 1.Операцій з коштами державного бюджету та місцевих бюджетів; 2.Розрахункове обслуговування розпорядників бюджетних коштів; 3.Контроль бюджетних повноважень при зарахуванні коштів; 4.Прийняття зобов'язань та проведення платежів; 5.Ведення бухгалтерського обліку та складання звітності про виконання державного бюджету та місцевих бюджетів. Робота Державного казначейства побудована на принципі єдиного казначейського рахунку. Єдиний казначейський рахунок -система бюджетних рахунків органів Державного казначейства за відповідними балансовими рахунками, на які зараховуються надходження до державного бюджету та місцевих бюджетів, і з яких здійснюються платежі суб'єктам підприємницької діяльності, які надали послуги чи виконали роботи головним розпорядникам коштів. Інформаційно-обчислювальна система єдиного казначейського рахунку дає інформацію про: · баланс єдиного казначейського рахунку, отриманий як ре · рух коштів за доходами і видатками державного бюджету відповідно до бюджетної класифікації; · рух коштів місцевих бюджетів; · результати виконання бюджетів.
З 2001 р. роль Державного казначейства суттєво зросла - із клієнта банку воно стало учасником СЕП НБУ. Виконання бюджетів проводиться на підставі бюджетного розпису, який затверджується у місячний термін після ухвалення відповідного бюджету Міністерством фінансів або його територіальними структурами середньої, базової ланок державного управління. Структура бюджетного розпису: 1) Розпис доходів бюджету: · річний розпис доходів загального і спеціального фондів бюджету; · помісячний розпис доходів загального фонду бюджету. 'Ь 2) Розпис фінансування бюджету: · річний розпис фінансування загального і спеціального фондів бюджету; · помісячний розпис фінансування загального фонду бюджету. 3) Розпис асигнувань бюджету: · річний розпис асигнувань загального і спеціального фондів бюджету; · помісячний розпис асигнувань загального фонду бюджету.
На підставі затвердженого бюджетного розпису розробляються уточнені кошториси установ, що фінансуються з бюджету. Єдиний кошторис доходів і видатків бюджетної установи -документ, що визначає загальний обсяг, надходження, використання та щомісячний розподіл коштів. Формується кошторис на підставі лімітної довідки, яка надсилається у двотижневий термін після затвердження бюджету, з якого здійснюється фінансування. Кошторис складається на рік, затверджується керівником вищої організації не пізніше ніж за місяць після затвердження відповідного бюджету. Разом з кошторисом затверджуються: штатний розпис, тарифікаційний список, план асигнувань із загального фонду бюджету. Кошторис має два розділи: 1. Загальний фонд.Відображається обсяг надходжень із загального фонду бюджету та їх розподіл за економічною класифікацією. 2. Спеціальний фонд.Відображаються надходження позабюджетних коштів та їх розподіл за економічною класифікацією на здійснення видатків спеціального призначення, реалізацію пріоритетних функцій установи. За обсягом інформації та рівнем управління розрізняють кошториси: 1. індивідуальні- складаються бюджетними установами; 2. загальні - складаються за однотипними малими установами: бібліотеками, клубами, фельдшерсько-акушерськими пунктами; 3. зведені- об'єднані в один індивідуальні кошториси однотипних установ і кошториси на централізовані заходи (передбачають видатки за всіма установами відомства). Статті кошторису визначаються шляхом застосування бюджетних норм. Нормування видатків- визначення обсягу витрат на роз Сума видатків на утримання установи визначається як добуток розрахункової одиниці на норму видатків. Норма видатків- величина витрат на планову розрахункову одиницю. Норми встановлюються за однорідними видатками і однотипними установами.
Класифікація норм: 1) Залежно від одиниці виміру: · Матеріальні- визначають витрати матеріальних ресурсів на розрахункову одиницю у натуральному обчисленні (наприклад, норма медикаментів на 1 ліжко-день у лікарні, норма палива на 1 м3 приміщення тощо); · Фінансові - грошовий вираз матеріальної норми. Фінансова норма включає бюджетну норму та інші джерела фінансування; · Бюджетні- грошовий вираз матеріальної норми, що покривається бюджетними асигнуваннями. 2) За методом побудови: · Індивідуальні - відображають витрати за окремим видом видатків на розрахункову одиницю. Застосовуються під час складання індивідуальних кошторисів. Наприклад, водовідведення, газопостачання, оплата електроенергії тощо; · Комбіновані- відображають суму витрат за видом видатків на розрахункову одиницю, тобто загалом за кодом економічної класифікації. Наприклад, видатки на комунальні послуги та енергоносії, які об'єднують індивідуальні видатки; · Укрупнені- характеризують вартість утримання однієї установи. Наприклад, клубу, бібліотеки, здоровпункту. 3) За способом застосування: · Обов'язкові - встановлюються в законодавчому порядку і є обов'язковими під час складання кошторису (ставки заробітної плати, норми забезпечення продуктами харчування, медикаментами, інвентарем, норми видатків на відрядження); · Розрахункові- середні норми видатків на розрахункову одиницю. Встановлюються відомствами за згодою фінансових органів (оплата вугілля чи дров на один клас у школі або один ліжко-день у лікарнях). Ці норми враховують тривалість опалювального сезону у різних місцевостях. Читайте також:
|
||||||||
|