Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 7. Варіації факторів виробництва та оптимум товаровиробника

Тема 6. Мікроекономічна модель підприємства

Тема 5. Попит і пропозиція їх взаємовідносини

Тема 4. Аналіз поведінки споживача

 

Реакція споживача на зміну його доходу. Крива «дохід-споживання». Крива Енгеля. Окремі випадки: побудова цих кривих для взаємозамінних та для взаємодоповнюючих благ. Поняття нормальних благ та благ нижчої споживчої цінності. Реакція споживача на зміну цін товарів. Крива «ціна-споживання». Крива індивідуального попиту. Окремі випадки: побудова цих кривих для взаємозамінних та для взаємодоповнюючих благ. Поняття звичайних благ та благ Гіффена. Ефект заміщення та ефект доходу. Вплив ефектів за Слуцьким та Хіксом. Взаємодія ефектів заміщення та доходу. Напрямок дії ефекту заміщення, напрямок дії ефекту доходу.

 

 

Попит і закон попиту. Функція попиту, крива попиту. Закон попиту та його пояснення базовими положеннями теорії поведінки споживача. Аналіз зміни попиту загалом та величини (обсягу) попиту. Ринковий попитяк сума індивідуального попиту всіх споживачів певного товару. Пропозиція та закон пропозиції, функція пропозиції, крива пропозиції. Зміна пропозиції та зміна обсягу пропозиції, фактори зміни. Взаємодія попиту та пропозиції. Поняття ринкової рівноваги, надлишку, дефіциту. Механізм встановлення ринкової рівноваги. Вплив зміни попиту та пропозиціїна рівновагу, взаємодіязмін попиту та пропозиції. Поняття про надлишок споживача та надлишок виробника. Практичне застосування аналізу рівноваги: встановлення мінімуму заробітної плати, “стелі” цін, податків, квоти і тарифів, акцизні податки. Еластичність попиту і пропозиції. Еластичність попиту за чинниками впливу: за власною ціною блага, за ціною взаємодоповнюючого або взаємозамінного блага (перехресна еластичність), за доходом. Взаємозв’язок між ціною та валовим виторгом за різної еластичності.

 

 

Підприємство як суб ‘єкт ринку та виробничо-ринкова система.Фактори виробництва. Мотивація поведінки підприємства (фірми). Фактор часу та періоди у функціонуванні фірми. Параметри підприємства як мікроекономічної моделі. Поняття і параметри виробничої функції. Виробнича функція з двома змінними факторами. Взаємозаміна факторів. Ізокванта та її властивості. Карта ізоквант. Гранична норма технологічного заміщення. Заміщення факторів виробництва.

 

 

Сукупний, середній та граничний продукт у короткостроковому періоді: означення, графічний аналіз взаємного розміщення кривих. Стадії виробництва. Закон спадної продуктивності факторів виробництва. Зміна масштабу виробництва. Віддача від масштабу в короткостроковому та довгостроковому періоді. Поняття ізокости: означення, побудова, властивості. Карта ізокост. Оптимум виробника: вибір комбінації виробничих факторів за критеріями мінімізації витрат чи максимізації випуску. Рівновага виробника. Траєкторія розширення виробничої діяльності фірми.


Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. Абстрактна модель оптимального планування виробництва
  4. Автоматизація виробництва
  5. Адаптація до абіотичних факторів середовища.
  6. Адаптація організму до зовнішніх факторів середовища.
  7. Альтернативні можливості виробництва масла і тракторів
  8. Альтернативні можливості виробництва масла та гармат.
  9. Альтернативні можливості виробництва масла та гармат.
  10. АНАЛІЗ ВИРОБНИЦТВА ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ
  11. Аналіз впливу факторів на зміну сумми гуртової реалізації
  12. Аналіз обсягу виробництва продукції в натуральному й вартісному вираженні.




Переглядів: 535

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 3. Ординалістська теорія поведінки споживача | Тема 11. Олігополія та монополістична конкуренція

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.