Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 3. Ординалістська теорія поведінки споживача

Тема 2. Теорія граничної корисності й поведінка споживача.

Тема 1. Предмет і метод мікроекономіки

ЗМІСТ

МІКРОЕКОНОМІКА

ДЕРЖАВНИЙ ЕКОНОМІКО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ТРАНСПОРТУ

 

 

Київ – 2013

 

1.Тематичний план дисципліни………………………………………………….2

2. Курс лекцій……………………………………………………………………..3

Тема 1.Предмет і метод мікроекономіки………………………………..3

Тема 2. Теорія граничної корисності й поведінка споживача…………31

Тема 3.Ординалістська теорія поведінки споживача………………….40

Тема 4.Аналіз поведінки споживача …………………………………...50

Тема 5.Попит і пропозиція їх взаємовідносини…………………..........61

Тема 6. Мікроекономічна модель підприємства………………………..83

Тема 7.Варіації факторів виробництва та оптимум товаровиробника..92

Тема 8.Витрати і результати виробництва…………………………….107

Тема 9. Ринок досконалої конкуренції…………………………………118

Тема 10.Монопольний ринок…………………………………………...136

Тема 11.Олігополія та монополістична конкуренція…………………155

Тема 12.Ринок факторів виробництва…………………………………177

Тема 13. Загальна ринкова рівновага та економіка добробуту……….200

Тема 14. Інституціональні аспекти ринкового господарства…………215

Тематичний план дисципліни

Мікроекономіка в системі економічних наук. Проблема обмеженості ресурсів та необхідність вибору. Альтернативність цілей використання обмежених ресурсів і раціональність поведінки суб’єктів ринкових відносин. Предмет курсу. Суб’єкти та об’єкти економічних відносин на мікрорівні. Індивід. Домашнє господарство. Фірма. Держава. Методологія мікроекономічного аналізу. Мікроекономічне моделювання. Загальноекономічні та специфічні методи мікроекономіки. Метод порівняльного аналізу; граничний аналіз; позитивний та нормативний аналіз. Мікроекономічний інструментарій: графіки, лінійні та нелінійні залежності, математичне моделювання.

 

 

Економічні блага. Економічні погреби. Поняття корисності. Сукупна та гранична корисність. Функція корисності. Процес споживання та динаміка зміни сукупної та граничної корисності. Закон спадної граничної корисності економічного блага. Перший закон Госсена. Рівновага споживача з кардиналістських позицій. Модель споживання набору благ. Другий закон Госсена. Еквімаржинальний принцип досягнення раціонального вибору та рівновага споживача.

 

 

Вибір споживача з ординалістських позицій. Побудова кривих байдужості. Карта кривих байдужості. Властивості кривих байдужості. Поняття взаємозамінних благ, взаємодоповнюючих благ, нейтральних благ, благ з від’ємною корисністю. Окремі випадки конфігурації кривих байдужості. Гранична норма заміщення. Бюджетне обмеження і можливості споживача. Поняття нахилу бюджетної лінії. Вплив зміни доходу споживача на розміщення бюджетної лінії та процес споживання. Зміна цін та її вплив на бюджет споживача. Оптимум споживача як модель раціонального споживчого вибору. Рівновага споживача: економічна, алгебраїчна та графічна інтерпретація. Вибір оптимального споживання.

 


Читайте також:

  1. E) теорія раціонального вибору.
  2. I. Теорія граничної продуктивності і попит на ресурси
  3. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  4. АНАЛІЗ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА
  5. Балансова теорія визначення статі. Диференціація статі і роль гормонів у цьому процесі.
  6. Біхевіоральна теорія
  7. Бюджетне обмеження й можливості споживача
  8. Бюджетне обмеження споживача
  9. В межах наукового підходу існує велика кількість концепцій, але найбільш переконлива – еволюційна теорія.
  10. Важливість товару для споживача
  11. Вартість Internetу для підприємств-користувачів. Internet-технології та формування бізнес-фокусу споживача.
  12. Взаємозв’язок психодинамічної теорії АСПН з іншими теоріями




Переглядів: 763

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Види та особливості торгівлі інжиніринговими послугами | Тема 7. Варіації факторів виробництва та оптимум товаровиробника

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.