Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стратегія фірми-монополіста у довгостроковому періоді

 

В умовах монополізованого ринку сама фірма і є галуззю, вхід до якої інших фірм закритий за допомогою тих чи інших вхідних бар’єрів. Але це не означає, що монополія не може вводити в дію нові підприємства, які по суті є підрозділами фірми-монополіста, а не самостійними суб’єкти ринку, що прагнуть одержати максимальний для себе прибуток.

Фірма-монополіст може змінювати масштаб свого виробництва в довгостроковому періоді з тим, щоб добитися максимально можливої величини

прибутку, якщо тільки характер попиту і витрат такий, що отримання цього прибутку в принципі можливе.

Рис. 10.5. Довгострокова рівновага фірми-монополіста
На рис. 10.5 зображена довгострокова рівновага фірми-монополіста: LМС і LАС – криві довгострокових граничних та середніх витрат.

 

У довгостроковому періоді фірма отримує економічний прибуток, обираючи в якості довгострокового стану таке положення рівноваги в короткостроковому періоді, при якому фірма отримувала б найбільший прибуток.

P* >LMC=LACmin – умова рівноваги у довгостроковому періоді.

Ринкові сили в умовах монополії не вимагають фірму вести виробництво з мінімальними довгостроковими середніми витратами ( на відміну від досконалої конкуренції).

Покупцю ж на монополізованому ринку в будь-якому випадку доводиться сплачувати за товар ціну, що перевершує величину мінімально можливих середніх витрат, з якими міг би бути вироблений товар, дозволяючи тим самим виробникові отримувати позитивний економічний прибуток.

Для монополії не властивий парадокс прибутку. Завдяки бар’єрам входження в галузь монополія і в довгостроковому періоді зберігає економічний прибуток. Але бувають ситуації, коли попит на якийсь товар різко зменшується так, що крива попиту проходить нижче, ніж крива середні витрат, не маючи з нею спільних точок.


Читайте також:

  1. Ni - загальна кількість періодів, протягом яких діє процентна ставка ri.
  2. В довготерміновому періоді
  3. Вибір обсягів виробництва у короткотерміновому періоді
  4. Види витрат фірми в короткостроковому періоді
  5. Визначення поняття «стратегія», що відображають ускладнюючий характер розвитку теорії стратегічного управління
  6. Виробнича стратегія
  7. Виробнича стратегія
  8. Витрати в короткостроковому періоді
  9. Витрати в короткотерміновому періоді
  10. Витрати виробництва в короткостроковому періоді
  11. Витрати виробництва в короткостроковому періоді.
  12. Витрати виробництва у довгостроковому періоді




Переглядів: 787

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Монопольний ринок у короткостроковому періоді | Монопольна влада. Цінова дискримінація

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.