МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Підприємницьке середовище та його складові елементи.Підприємницька діяльність можлива лише за наявності ефективного підприємницького середовища. Підприємницьке середовище – це соціально-економічна система, яка характеризується наявністю економічної свободи, присутністю підприємницького корпусу, домінуванням ринкових економічних зв’язків та наявністю і можливістю використання необхідних ресурсів. Таким чином підприємницьке середовище складається з чотирьох основних елементів: - держава; - підприємництво; - споживачі (домогосподарства); - ресурси. Підприємницьке середовище поділяється на внутрішнє та зовнішнє. Внутрішнє середовище підприємства – це механізм життєдіяльності підприємства, що забезпечує його самовідтворення. Внутрішнє середовище складається з багатьох елементів, які знаходяться під постійним наглядом і впливом підприємця. Він самостійно і директивно формує внутрішнє середовище, здійснює моніторинг за його станом. Основними елементами внутрішнього середовища є: - підприємець; - місія підприємства; - цілі підприємства; - працівники; - технології; - ресурси; - структура управління; - результат діяльності підприємства тощо. Зовнішнє середовище підприємства – це структурно-просторове оточення, яке складається з факторів впливу на функціонування підприємства. Існують різні підходи до класифікації цих факторів: 1) за сферою оточення (мікросередовище і макросередовище); 2) за ступенем впливу (фактори прямого впливу і фактори непрямого впливу); 3) за характером дії (фінансово-економічні фактори, організаційно-правові фактори, соціально-психологічні фактори); 4) за напрямком впливу (стимулюючі, стримуючі). Незалежно від поділу фактори зовнішнього середовища не можуть управлятися підприємцем, тобто зовнішнє середовище є неконтрольованим підприємцем середовищем. Найбільш поширеним і зрозумілим є поділ факторів зовнішнього середовища на фактори прямої дії та фактори непрямої дії. До факторів прямої дії відносяться: - споживачі; - постачальники; - державні органи; - конкуренти; - профспілки. До факторів непрямої дії: - політичні фактори; - науково-технічні фактори; - соціально-психологічні фактори; - стан світової економіки (національної, регіональної) тощо. Характер впливу факторів прямої дії та непрямої дії на підприємство різний. Перші впливають на підприємство безпосередньо, крім цього підприємство в тій чи іншій мірі може частково вплинути на них. Другі впливають на підприємство або опосередковано (через інші фактори) або у якихось певних ситуаціях, але підприємець позбавлений можливості впливати на ці фактори.
Читайте також:
|
||||||||
|