Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Принципи нанесення проектної лінії на поздовжній профіль

 

При проектуванні поздовжнього профілю потрібно дотримуватись таких основних вимог під час нанесення на нього проектної лінії:

1. Проектну лінію погоджують з відмітками контрольних точок (відмітками початку і кінця траси і мінімальними відмітками бровки земляного полотна біля мостів, труб, шляхопроводів тощо).

2. Ухил проектної лінії не повинен перевищувати нормативного поздовжнього ухилу, а у виїмці вона не повинна мати ухил менше 5 ‰, щоб забезпечити раціональне відведення поверхневих вод від дороги.

3. На рівнині та слабо пересіченій місцевості проектну лінію прокладають у насипі з дотриманням певних вимог (залежно від ґрунту верхньої частини земляного полотна) та врахуванням товщини снігового покриву.

4. Радіуси кривих у поздовжньому профілі не повинні бути меншими від нормативних для відповідної категорії дороги. Якщо є можливість і це економічно доцільно, то радіуси вибирають такими, м: випуклі ≥70000 м, увігнуті ≥8000 м; а довжину кривих у поздовжньому профілі: випуклих ≥300 м, увігнутих ≥100 м.

5. При алгебраїчній різниці ухилів суміжних прямих менш як 5 ‰ для доріг І та ІІ категорій, 10 ‰ – для доріг ІІІ категорії, 15 ‰ – для доріг Іс і ІІс категорій, 20 ‰ – для ІІІс, ІV i V категорій у зламі проектної лінії криві не вписують. Якщо ця різниця дорівнює вищенаведеним значенням або більша за них, то для забезпечення видимості і плавності руху на зламі вписують вертикальні криві.

Приклад оформлення поздовжнього профілю дороги представлений на рис.4.3.

 


 

Рисунок 4.3 – Приклад оформлення поздовжнього профілю автомобільної дороги ІУ класу


5 ПРОЕКТУВАННЯ ПОПЕРЕЧНОГО ПРОФІЛЮ АВТОМОБІЛЬНОЇ ДОРОГИ

 


Читайте також:

  1. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  2. Антикорупційні принципи
  3. АРХІВНЕ ОПИСУВАННЯ: ПОНЯТТЯ, ВИДИ, ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ
  4. Б/. Принципи виборчого права.
  5. Базові принципи обліку виробничих витрат і калькулювання собівартості продукції
  6. Базові принципи психології спорту.
  7. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. особливості побудови банківської системи в Україн
  8. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  9. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  10. Біржові товари і основні види товарних бірж. Принципи товарних бірж.
  11. Бюджетна система України: поняття та принципи побудови
  12. Бюджетна система України: поняття та принципи побудови.




Переглядів: 1185

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вихідні дані для проектування поздовжнього профілю, його елементи та оформлення | Елементи поперечного профілю та їхнє призначення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.051 сек.