Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Менеджер у системі управління. Категорії менеджерів: менеджер і підприємець, їхні функції та особливості

Важливу роль в організації відіграє менеджер, який повинен володіти мистецтвом управління, умінням ставити та ефективно досягти цілі. Робота його полягає в організації та управлінні підприємством (чи певним підрозділом) для досягнення поставлених цілей. Менеджер як спеціаліст, який працює із людьми, є основною ланкою будь-якої системи управління.

Менеджер – член організації, котрий проводить управлінську діяльність і вирішує управлінські завдання.

Предметом праці менеджера є інформація, аналізуючи та обробляючи яку, він приймає рішення, необхідні для виконання усіх функцій управління.

Основні функції менеджерів:

- забезпечення виконання організацією її основного призначення;

- проектування і встановлення взаємодії між певними підрозділами, особами, окремими операціями і діями, які відбуваються в організації;

- розробка стратегії поведінки організації у зовнішньому середовищі;

- забезпечення служіння організації інтересам осіб і установ, які контролюють її діяльність;

- представлення організації у зовнішньому середовищі;

- несення відповідальності за результати діяльності організації;

- прийняття обґрунтованих та компетентних управлінських рішень;

- захист інтересів підприємства та його працівників на справедливій основі.

- розуміння людей; - якості лідера - знання основ сучасного менеджменту та вміння застосовувати їх на практиці; - компетентність; - здатність передбачати поведінку подій; - уміння ставити цілі; - здатність організовувати взаємодію і налагодити оптимальний контроль
Модель сучасного менеджера. Менеджери повинні мати певні якості, знання і навички, що відповідають завданням, характеру і змісту своєї діяльності. Існують різні моделі сучасного менеджера, наприклад модель «тричі-сім» розроблена Я.В.Михайловим, яка містить 3 рівні по 7 вимог (рис.1.1)

     
 
 
 

 



Читайте також:

  1. Gigabit Ethernet на витій парі категорії 5
  2. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  3. V офісну частину – станцію менеджера
  4. V офісну частину – станцію менеджера.
  5. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  6. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  7. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  8. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.
  9. Аграрне виробництво і його особливості
  10. Аграрне право як галузь права, його історичні витоки та особливості.
  11. Адаптивні організаційні структури управління.
  12. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції




Переглядів: 1892

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Проблеми і вимоги сучасного менеджменту | Відмінності між менеджером та підприємцем

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.