МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Виробнича логістикаЗадача вибору постачальника
Після розв’язку задачі МОВ виясняється, яку сировину і матеріали необхідно придбати. Далі розв’язують задачу вибору постачальника. Наведемо основні етапи розв’язку цієї задачі. І. Пошук потенційних постачальників (формується список потенційних постачальників). Використовуються такі методи: - оголошення конкурсу; - вивчення рекламних матеріалів (каталогів, оголошень в ЗМІ тощо); - відвідування виставок і ярмарок; - переписування і особисті контакти з можливими постачальниками. ІІ. Аналіз потенційних постачальників (формується перелік конкретних постачальників, з якими проводяться попередні переговори). Всі потенційні постачальники аналізуються на основі спеціальних критеріїв оцінки, серед яких можуть бути: § ціна товару; § якість товару; § надійність поставок (дотримання постачальником зобов’язань по строках поставки, асортименту, комплектності, якості, кількості товару); § відстань між постачальником і споживачем; § строки виконання поточних та екстрених замовлень; § наявність у постачальника резервних потужностей; § організація управління якістю у постачальника; § психологічний клімат у постачальника (ймовірність страйків); § здатність постачати запасні деталі; § фінансовий стан, кредитоздатність постачальника. ІІІ. Оцінка результатів роботи з постачальниками. На вибір постачальника істотний вплив здійснюють результати роботи по вже укладених договорах. Для цього розробляється спеціальна шкала оцінок, яка дозволяє розрахувати рейтинг постачальника. Перед розрахунком рейтингу необхідно виконати диференціацію товарів, які планується придбати. 1) Якщо товари, які закуповуються, потребуються регулярно і їх відсутність може призвести до зупинки виробничого процесу, то головним критерієм при виборі постачальника буде вважатись надійність поставки. 2) Якщо товари не є надзвичайно важливими з точки зору виробничого чи торговельного процесу, то головним критерієм в такому випадку виступають витрати на придбання і доставку. В табл. 1 наведено приклад розрахунку рейтингу постачальника. Таблиця 1 Приклад розрахунку рейтингу постачальника
Найкращим буде вважатись той постачальник, в якого результат є найвищим. Наведемо ще один приклад прийняття рішення про вибір постачальника. На ринку існують дві фірми (А і Б), які виробляють однакову продукцію одного рівня якості. Обидві фірми надійні та відомі. Недолік фірми А полягає в тому, що вона розташована від споживача на 200 км дальше, ніж фірма Б (відстань до фірми А – 500 км., до фірми В – 300 км.). З іншого боку, товар, що постачається фірмою А упаковано на піддони і він підлягає механізованому розвантаженню. Фірма Б постачає товар в коробках, які необхідно розвантажувати вручну. Тариф на перевезення вантажу на відстань 500 км – 0,5 у.о. за км. При перевезеннях вантажу на відстань 300 км тарифна ставка є вищою і дорівнює 0,7 у.о./км. Час вивантаження пакетованого вантажу – 30 хвилин, непакетованого – 10 годин. Часова ставка робітника на ділянці розвантаження – 6 у.о./год. Розв’язок задачі зведемо в табл. 2.
Таблиця 2 Розрахунок сукупних витрат, пов’язаних з постачанням товару.
За умови, що інші всі показники однакові, доцільніше робити закупівлі саме на фірмі А, оскільки це дає економію в сумі 17 у.о. на одну поставку.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|