МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||
Шляхи розвитку людиниФілософські концепції про роль людини в світі
1975 р. соціобіолог Е. Уілсон опублікував книгу “Соціобіологія. Новий синтез”, в якій стверджував, що більшість стереотипних форм людської поведінки притаманні савцям, а більш специфічні форми – поведінці приматів (взаємний альтруїзм, захист визначеного місця перебування, агресивність, сексуальна поведінка, сімейність). Існують основні шляхи розвитку людини – прогресивний і регресивний
Суспільство корінним чином змінює людську поведінку і спрямованість її пізнання. Природа людини розглядається як широке поняття, як унікальна протирічна єдність матеріального і духовного, природного і соціального, де людяність є моральною характеристикою людини. У своєму розвитку людина може йти як шляхом прогресу, так і регресу. Прогресивний шлях – це шлях універсального відношення до дійсності. Шлях регресу повертає людину до тваринного способу життя, нівелюючи в ній все людське, соціальне і духовне, а домінуючим стають лише фізіологічні інстинкти, які уподібнюють людину з тваринним світом. Розглядаючи духовну сутність людини, філософи бачать в ній прагнення людини до самовдосконалення. Як, зауважив відомий російський філософ В.Соловйов: «Людині хочеться бути краще, ніж вона є в дійсності, тому вона природно тяжіє до ідеалу надлюдини». Людина лише одна здібна критично оцінити свій спосіб існування, як не відповідаючий тому, що повинно бути. В цій ситуації людина або підкоряється «голосу природи» (власним пристрастям і бажанням), або виходить за межі природного і соціального і керується найвищими цінностями істини, добра і краси, тобто людина стає особистістю. Філософ Е. Шпрангер (1882-1963) виділив наступні типи особистості: Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||
|