МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ІспаніяСША 1. Сінглхаус - будинок в один або два поверхи, перед ним акуратно підстрижений газон, гараж на пару машин, заднє подвір’я із деревами (волоський горіх, апельсинове дерево, персик, клен) і квітами, іноді з басейном. 2. Таунхаус - міський будинок; такі будинки формують квартал із декількох десятків будинків, що примикають один до одного. Перед кожним будинком розміщується гараж на дві машини, між гаражем і будинком - невелике подвір’я розміром 2х4 м2, де зростає пара кущів троянд, за будинком - невеликий сад-город площею 2,5х2 м2. Крім особистої є спільна територія на 8-10 сімей, на якій розміщується басейн, джакузі, гриль, тенісний корт. 3. Кондомініум - будинок, вартість проживання в якому, число кімнат, ванн, наявність басейну і саду залежать від його типу і якості. Крім того, такі будинки мають підземний гараж, побутові приміщення, де встановлені пральні, сушильні машини, за користування котрими треба вносити невелику плату, спортзал, іноді тенісний корт. 4. Мобілхаус (будинок на колесах) - власний будинок, який знаходиться на орендованій землі. Хазяїн забезпечує власника будинку фундаментом, комунікаціями (газ, електрика, телефон, каналізація), площадками для ігор, іноді громадським басейном. Франція Вілла - садиба сучасного стилю, житловою площею - 220-420 м2, з окремо розміщеним будиночком для гостей, басейном 15,5х8 м2, гаражем. Земельна ділянка площею 2000-3000 м2. Розкішна садиба - побудована на початку століття і повністю перероблена на початку 1990-х рр., вестибюль, вітальня з мармуровою підлогою, столова, бар, велика кухня, робочий кабінет, 4 кімнати, 3 ванні кімнати, оброблені мармуром, сауна, винний льох, однокімнатна квартира для обслуговуючого персоналу. Палац - унікальні, єдині у своєму роді володіння житловою площею від 750 м2, відреставровані під XV-XVI ст., земельна ділянка - 1,5 га, басейн, окремий будинок для гостей і будинок для домашніх службовців, гаражі. Резиденція - 30-60 квартир люксів з великими красивими терасами, приватними парками, басейном для всіх власників. Квартири-апартаменти - одно-, двох-, трикімнатні дорогі сучасні квартири (500 типів), які мають дві спальні, дві ванні кімнати, вітальню, столову, загальна площа житлових помешкань і тераси сягає 100 м2, пневматичний сміттєпровід, мармурові або керамічні підлоги. Сучасні будинки, оброблені під старовину, - дорогі, із трьома спальнями. Будинок-шале - сучасний будиночок, що складається з двох спалень, туалету, кухні і гаражу. Бунгало – будинки, які розташовані притиснувшись стіна до стіни, із двома-трьома спальнями.
ІV. Число чинників, що характеризують привабливість закордонної житлової нерухомості, сягає 40. В загальному їх об’єднують у такі групи чинники, які характеризують: 1) житло; 2) місце розташування та оточення; 3) економічні умови придбання і володіння житловою нерухомістю; 4) юридичні основи придбання житлової нерухомості і володіння нею. У різних країнах вони мають різні зв’язки, спрямованість і значення. Це ускладнює застосування універсальної математичної моделі узагальнення показників різних груп чинників у єдиний оціночний показник інвестиційної привабливості. Вищеназвана проблема - предмет наукових досліджень в області міжнародного маркетингу на ринку нерухомості. Найбільш узагальнюючим і основним критерієм вибору житла, зокрема, українськими клієнтами є ціна на житло - вартість 1 м2 у квартирі і вартість будинку. Разом з тим, у реальному житті кожен покупець керується при придбанні об'єкта нерухомості певною ціллю, мотивом, серед яких переважають такі: - особисте проживання; - постійне проживання із сім'єю; - відпочинок; - бізнес; - комерційне використання; - вкладення коштів у нерухомість для перепродажу з прибутком у майбутньому. Таким чином, у кожному конкретному випадку покупець повинний вибирати свої пріоритети й оцінювати нерухомість за сукупністю найбільше значимих для нього чинників. Важливу роль у цьому відіграє маркетинг і рієлтерські фірми.
V. Маркетинг ринку нерухомості являє собою комплексну систему організації будівництва, реконструкції, розвитку, консалтінга та аналітики, збуту об’єктів нерухомості, яка орієнтується на задоволення потреб конкретних споживачів і отримання прибутку на основі дослідження ринку. Це також система прогнозування ринку, вивчення внутрішнього і зовнішнього його середовища. Маркетинг ринку нерухомості – філософія стратегії та тактики поведінки суб’єкта на цьому сегменті ринку. Маркетингова діяльність повинна: - надавати надійну, достовірну і своєчасну інформацію про ринок нерухомості, структуру і динаміку конкурентного попиту, смаки і переваги покупців; - забезпечувати будівництво таких об’єктів нерухомості, набору квартир, кімнат, будинків, комерційних приміщень (асортименту), які більш повно задовольняли б вимоги ринку нерухомості у порівнянні з об’єктами конкурентів; - здійснювати спрямований вплив на споживача, попит, ринок, з метою забезпечення максимально можливого контролю сфери реалізації. Мета маркетингових досліджень – досягнення максимального споживчого задоволення в житловій та комерційній нерухомості; – максимальне покращення якості нерухомості. Основними функціями маркетингу ринку нерухомості є: - аналіз навколишнього середовища; - аналіз правової бази операцій з нерухомістю; - вивчення можливостей розвитку права власності на нерухомі речі; - вивчення інвестиційного клімату і пошук інвесторів; - аналіз поведінки покупців і продавців нерухомості; - планування оздоблення будівлі; - планування збуту; - планування ціни; - забезпечення отримання прав власності без обтяжень; - забезпечення соціальної відповідальності; - управління маркетингом. Суть маркетингу зводиться до того, щоб послуги надані рієлтерською фірмою задовольняли потреби покупців, а ціни були для них прийнятні, тобто щоб покупці купували їхні послуги. Кінцева ціль маркетингу полягає в сприянні розвитку економіки та соціальному забезпеченні населення в об’єктах нерухомості.
Читайте також:
|
||||||||
|