МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ІспаніяСША 1. Сінглхаус - будинок в один або два поверхи, перед ним акуратно підстрижений газон, гараж на пару машин, заднє подвір’я із деревами (волоський горіх, апельсинове дерево, персик, клен) і квітами, іноді з басейном. 2. Таунхаус - міський будинок; такі будинки формують квартал із декількох десятків будинків, що примикають один до одного. Перед кожним будинком розміщується гараж на дві машини, між гаражем і будинком - невелике подвір’я розміром 2х4 м2, де зростає пара кущів троянд, за будинком - невеликий сад-город площею 2,5х2 м2. Крім особистої є спільна територія на 8-10 сімей, на якій розміщується басейн, джакузі, гриль, тенісний корт. 3. Кондомініум - будинок, вартість проживання в якому, число кімнат, ванн, наявність басейну і саду залежать від його типу і якості. Крім того, такі будинки мають підземний гараж, побутові приміщення, де встановлені пральні, сушильні машини, за користування котрими треба вносити невелику плату, спортзал, іноді тенісний корт. 4. Мобілхаус (будинок на колесах) - власний будинок, який знаходиться на орендованій землі. Хазяїн забезпечує власника будинку фундаментом, комунікаціями (газ, електрика, телефон, каналізація), площадками для ігор, іноді громадським басейном. Франція Вілла - садиба сучасного стилю, житловою площею - 220-420 м2, з окремо розміщеним будиночком для гостей, басейном 15,5х8 м2, гаражем. Земельна ділянка площею 2000-3000 м2. Розкішна садиба - побудована на початку століття і повністю перероблена на початку 1990-х рр., вестибюль, вітальня з мармуровою підлогою, столова, бар, велика кухня, робочий кабінет, 4 кімнати, 3 ванні кімнати, оброблені мармуром, сауна, винний льох, однокімнатна квартира для обслуговуючого персоналу. Палац - унікальні, єдині у своєму роді володіння житловою площею від 750 м2, відреставровані під XV-XVI ст., земельна ділянка - 1,5 га, басейн, окремий будинок для гостей і будинок для домашніх службовців, гаражі. Резиденція - 30-60 квартир люксів з великими красивими терасами, приватними парками, басейном для всіх власників. Квартири-апартаменти - одно-, двох-, трикімнатні дорогі сучасні квартири (500 типів), які мають дві спальні, дві ванні кімнати, вітальню, столову, загальна площа житлових помешкань і тераси сягає 100 м2, пневматичний сміттєпровід, мармурові або керамічні підлоги. Сучасні будинки, оброблені під старовину, - дорогі, із трьома спальнями. Будинок-шале - сучасний будиночок, що складається з двох спалень, туалету, кухні і гаражу. Бунгало – будинки, які розташовані притиснувшись стіна до стіни, із двома-трьома спальнями.
ІV. Число чинників, що характеризують привабливість закордонної житлової нерухомості, сягає 40. В загальному їх об’єднують у такі групи чинники, які характеризують: 1) житло; 2) місце розташування та оточення; 3) економічні умови придбання і володіння житловою нерухомістю; 4) юридичні основи придбання житлової нерухомості і володіння нею. У різних країнах вони мають різні зв’язки, спрямованість і значення. Це ускладнює застосування універсальної математичної моделі узагальнення показників різних груп чинників у єдиний оціночний показник інвестиційної привабливості. Вищеназвана проблема - предмет наукових досліджень в області міжнародного маркетингу на ринку нерухомості. Найбільш узагальнюючим і основним критерієм вибору житла, зокрема, українськими клієнтами є ціна на житло - вартість 1 м2 у квартирі і вартість будинку. Разом з тим, у реальному житті кожен покупець керується при придбанні об'єкта нерухомості певною ціллю, мотивом, серед яких переважають такі: - особисте проживання; - постійне проживання із сім'єю; - відпочинок; - бізнес; - комерційне використання; - вкладення коштів у нерухомість для перепродажу з прибутком у майбутньому. Таким чином, у кожному конкретному випадку покупець повинний вибирати свої пріоритети й оцінювати нерухомість за сукупністю найбільше значимих для нього чинників. Важливу роль у цьому відіграє маркетинг і рієлтерські фірми.
V. Маркетинг ринку нерухомості являє собою комплексну систему організації будівництва, реконструкції, розвитку, консалтінга та аналітики, збуту об’єктів нерухомості, яка орієнтується на задоволення потреб конкретних споживачів і отримання прибутку на основі дослідження ринку. Це також система прогнозування ринку, вивчення внутрішнього і зовнішнього його середовища. Маркетинг ринку нерухомості – філософія стратегії та тактики поведінки суб’єкта на цьому сегменті ринку. Маркетингова діяльність повинна: - надавати надійну, достовірну і своєчасну інформацію про ринок нерухомості, структуру і динаміку конкурентного попиту, смаки і переваги покупців; - забезпечувати будівництво таких об’єктів нерухомості, набору квартир, кімнат, будинків, комерційних приміщень (асортименту), які більш повно задовольняли б вимоги ринку нерухомості у порівнянні з об’єктами конкурентів; - здійснювати спрямований вплив на споживача, попит, ринок, з метою забезпечення максимально можливого контролю сфери реалізації. Мета маркетингових досліджень – досягнення максимального споживчого задоволення в житловій та комерційній нерухомості; – максимальне покращення якості нерухомості. Основними функціями маркетингу ринку нерухомості є: - аналіз навколишнього середовища; - аналіз правової бази операцій з нерухомістю; - вивчення можливостей розвитку права власності на нерухомі речі; - вивчення інвестиційного клімату і пошук інвесторів; - аналіз поведінки покупців і продавців нерухомості; - планування оздоблення будівлі; - планування збуту; - планування ціни; - забезпечення отримання прав власності без обтяжень; - забезпечення соціальної відповідальності; - управління маркетингом. Суть маркетингу зводиться до того, щоб послуги надані рієлтерською фірмою задовольняли потреби покупців, а ціни були для них прийнятні, тобто щоб покупці купували їхні послуги. Кінцева ціль маркетингу полягає в сприянні розвитку економіки та соціальному забезпеченні населення в об’єктах нерухомості.
Читайте також:
|
||||||||
|