Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ТЕМА №2. Судово-медична танатологія.

ЛЕКЦІЙНОГО ЗАНЯТТЯ

ПЛАН-КОНСПЕКТ ПРОВЕДЕННЯ

Кафедра криміналістики та судової медицини

МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ

Документація судово-медичної експертизи

 

Будь-яка судово-медична експертиза повинна бути належним чином оформлена у вигляді документа, який надходить до справи. При призначенні експертизи її результати оформляються висновком експерта, який складається із трьох розділів: вступу, дослідної частини та підсумків.

Вимоги до складання висновку та до його змісту зазначені у статтях 101, 102 КПК України.

Цей документ повинен повністю відбивати те, що було виявлено, і давати науково обгрунтовані відповіді на поставлені запитання. Бажано ілюструвати документи фотографіями, схемами, малюнками. Документ складаються у двох примірниках державною мовою без вживання спеціальних медичних термінів, без помарок, виправлень і скорочення слів.

Складається і висилається висновок не пізніше, ніж через три доби після закінчення всіх експертних досліджень, а копія залишається у експерта (в бюро судово-медичної експертизи). Висновок передається експертом стороні, за клопотанням якої здійснювалася експертиза. Тривалість експертизи не повинна перевищувати одного місяця від дня отримання всіх необхідних для її проведення матеріалів. При перевищенні експертом установлених строків він повинен дати усне роз'яснення причин затримки начальнику бюро і направити про це письмове повідомлення особі, яка призначила експертизу.

 

 

Укладач: доцент кафедри криміналістики та судової медицини підполковник міліції В. М. Солодкий

 

 

Національна академія внутрішніх справ

“ЗАТВЕРДЖУЮ”

Начальник кафедри криміналістики та

судової медицини полковник міліції

__________________ Весельський В.К.

“ __ ” ________________ 2012 року

З навчальної дисципліни:“ Судова медицина ”

Категорія слухачів: курсанти НАВС

Навчальна мета: Ознайомити курсантів з питаннями судово-медичної танатології, діагностичними критеріями смерті та судово-медичною діагностикою давності її настання. Ознайомити курсантів із обов'язками лікаря-спеціаліста в галузі судової медицини при проведенні огляду місця події та трупа, методикою огляду місця події та трупа та навчити курсантів методиці констатації факту смерті, особливостям зовнішнього огляду трупа, встановленню давності настання смерті.

Виховна мета:сприяти формуванню професійних якостей спеціаліста правоохоронної сфери діяльності з розкриття та розслідування злочинів проти життя та здоров’я особи.

Розвивальна мета: розвинути інтелектуальні здібності до аналізу вихідного матеріалу при розслідуванні злочинів проти життя та здоров’я особи.

Навчальний час: 2 години

Навчальне обладнання, ТЗН: мультимедійний проектор, комп’ютер.

Наочні засоби: малюнки та схеми, мультимедійні презентації.

Міжпредметні та міждисциплінарні зв’язки:

Забезпечуючі дисципліни:долікарська допомога,кримінальний процес,кримінальне право, кримінологія, криміналістика.

Забезпечувані дисципліни:судова медицина, правові дисципліни, оперативно-розшукова діяльність.

План лекції (навчальні питання):

1. Умирання і смерть.

2. Ранні трупні зміни та їх судово-медичне значення.

3. Пізні трупні зміни та їх судово-медичне значення.


Читайте також:

  1. Судово-медична діагностика видів асфіксії
  2. Судово-медична діагностика видів асфіксії.
  3. Судово-медична діагностика отруєнь.
  4. Судово-медична експертиза стану здоров’я, удаваних і штучних хвороб.
  5. ТЕМА №7. Судово-медична експертиза за матеріалами слідчих та судових справ й у справах про порушення в професійній діяльності медичних працівників.
  6. ТЕМА №8. Судово-медична експертиза трупа.
  7. ТЕМА №8. Судово-медична експертиза трупа.




Переглядів: 903

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Об'єкти судово-медичної експертизи | Порядок проведення судово-медичної експертизи трупа.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.