МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Зовнішнє середовище організаціїЗовнішнє середовище організації та методи його дослідження. ТЕМА 7. ЗОВНІШНЄ І ВНУТРІШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ОРГАНІЗАЦІЇ План 1. Зовнішнє середовище організації та методи його дослідження. 2. Фактори зовнішнього середовища безпосереднього і опосередкованого впливу. 3. Внутрішнє середовище організації та методи його дослідження.. Внутрішні фактори впливу, їх взаємозв’язок із зовнішніми.
Після встановлення місії та цілей керівництво фірми починає роботу зі стратегічного планування. Першим кроком у цьому напрямі є аналіз зовнішнього середовища. Організація повинна віддзеркалювати стан зовнішнього середовища. Дієва організація не може бути статичною. Вона повинна оперативно відстежувати всі зміни зовнішнього середовища, оцінювати їх і обирати у відповідь найкращу реакцію, яка сприяє досягненню її цілей. Принципове значення для функціонування організації має зворотний зв'язок. Відкриті системи постійно отримують інформацію із зовнішнього середовища. Це допомагаю пристосуватися і дозволяє вживати коригуючи дії щодо виправлення небажаних відхилень параметрів системи. В цьому контексті під зворотним зв’язком розуміється процес, який дозволяє отримувати приплив у систему інформації або коштів для модифікації виробництва продукції, що випускається або налагодження випуску нової продукції. Аналіз зовнішнього середовища - це процес, який допомагає розпізнати можливості та загрози для досягнення цілей організації. Спеціалісти повинні вирішити: 1. Де зараз знаходиться організація? 2. Де вона повинна знаходитись у майбутньому? 3. Що треба зробити, щоб досягти цілі? Аналіз зовнішнього середовища дозволяє організації: ♦ своєчасно дати прогноз появи загроз та можливостей; ♦ розробити ситуаційні плани на випадок виникнення непередбачуваних обставин; ♦ розробити стратегію, яка дозволить організації досягти цілей та перетворити потенційні загрози на вигідні можливості.
Загрози та можливості можуть з'являтися в різних сферах діяльності організації. Їх можна згрупувати за факторамизовнішнього середовища. Основними методами дослідження зовнішнього середовища організації, тобто зовнішнього моніторингу, є: зовнішнє спостереження; цільове спостереження; неформальний пошук; формальний пошук.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|