МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||
Текст лекціїПлан лекції Передмова Освітньо-кваліфікаційний рівень Магістр Спеціальність 8.03040101 Правознавство Галузь знань 0304 Право Тексти ЛЕКЦІй Кафедра психології та педагогіки Факультет психології, менеджменту, соціальних та інформаційних технологій Міністерство внутрішніх справ України Харківський національний університет внутрішніх справ
З дисципліни Вища освіта України і Болонський процес за темами: «Євроінтеграція України як чинник соціально-економічного розвитку держави», «Системи вищої освіти у країнах Європи», «Основні підходи та етапи формування зони Європейської вищої освіти», «Європейська кредитно-трансферна система (ECTS)»
м. Харків
Рецензент: Тюріна В.О. – професор кафедри загальної та практичної психології навчально-наукового інституту права та масових комунікацій Харківського національного університету внутрішніх справ, доктор педагогічних наук, професор.
Вища освіта України і Болонський процес: Тексти лекцій / Розробник: Федоренко О.І. – Харків: кафедра психології та педагогіки факультету психології, менеджменту, соціальних та інформаційних технологій ХНУВС, 2013.
Тема № 1: Євроінтеграція України як чинник соціально-економічного розвитку держави (2 години) 1. Сутність і мета стратегії євро інтеграції України. 2. Програми співробітництва України і Європейського Союзу.
Література: Основна: 1. Журавський В. С., Згуровський М. З. Болонський процес: головні принципи входження в Європейський простір вищої освіти. – Київ: Політехніка, 2003. – 200 с. 2. Модернізація вищої освіти України і Болонський процес // Освіта, 25.08 – 01.09.2004. 3. Основні засади розвитку вищої освіти України в контексті Болонського процесу / За ред. В.Г. Кременя. – Київ - Тернопіль: Вид-во ТДПУ, 2004. – 147 с. Додаткова: 4. Болонський процес у фактах і документах / Упорядники Степко М. Ф., Болюбаш Я. Я. та ін. – Київ-Тернопіль: Вид-во ТДПУ, 2003. – 52 с. 5. Вища освіта України і Болонський процес // Навчальна програма. – Київ – Тернопіль: Вид-во ТДПУ ім. В Гнатюка, 2004. – 18 с.
ВСТУП Процес європейської інтеграції дедалі помітніше впливає на всі сфери життя держави, не оминув він і вищої освіти. Відтак, Україна чітко визначила орієнтири на входження в освітній та науковий простір Європи, здійснює модернізацію освітньої діяльності у контексті європейських вимог, щораз наполегливіше працює над практичним приєднанням до Болонського процесу. Сьогодні першочерговим завданням національної вищої освіти є приєднання до Болонського процесу. Без великого ризику помилитися, можна прогнозувати, що незабаром з‘явиться велика кількість публікацій, монографій й дисертацій, в яких будуть аналізуватися проблеми прозорості та порівнянності ступенів, двоциклічності вищої освіти, запровадження системи кредитів на зразок ECTS системи, мобільності студентів та викладачів, забезпечення якості вищої освіти, підвищення привабливості здобуття вищої освіти у європейських закладах та з інших проблем Болонського процесу. Автори майбутніх публікацій не забудуть і про фундаментальні принципи Magna Charta Universitatum, адже Болонська декларація 1999 року спирається саме на цей документ, в якому проголошується прихильність університетів до європейських гуманістичних традицій, необхідність забезпечення свободи навчання і досліджень, нероздільність навчання і досліджень в університетах, а також автономію, моральну та інтелектуальну незалежність університетів від будь-якої політичної і економічної влади. Читайте також:
|
||||||||||||
|