МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||
Гедонізм, сцієнтизм, перфекціонізм, антисцієнтизмВаріант 2. 1.Впишіть у визначення необхідне поняття: Розділ гносеології, що вивчає стандарти, норми і принципи наукового знання, називається _____________________ . 2.Допишіть дане твердження: Цілеспрямована, свідома організація відносин професійно зайнятих науковою діяльністю людей, організація матеріальних умов та засобів здійснення цієї діяльності у формі системи інституцій і установ для виконання функцій керування і контролю в науково-дослідницькій сфері перетворює науку на _________________________ . 3.Оберіть відповідь «так» чи «ні» відносно наступних тверджень: A) Наука — сукупність всіх уявлень людини про зовнішній світ, впорядкованих в систему. B) Суб'єктом пізнання є та соціальна сила, від якої виходить активна дія — суб'єкт суспільної практики, творчий елемент історії, який в своїй діяльності втілює потреби і вимоги суспільного прогресу. C) Об'єктом пізнання для науки виступає весь об'єктивний світ — природний і історичний, а також сама свідомість і пізнання, його закони (тобто і суб'єктивна реальність). D) Наука залежить від волі та свідомості людей, тому вона не здатна давати об'єктивного знання, в її силах — дати лише ймовірнісне або ілюзорне знання. 4.Підкресліть 1 поняття, науковий зміст якого розкрито у наступному визначенні: … – це світоглядна позиція, в основі якої лежить уявлення про наукове знання як найвищу культурну цінність і достатню умову орієнтації людини в світі, сполучена з абсолютизацією способу мислення і методів так званих «точних наук», тобто природничих і технічних, взятих як зразок і еталон для побудови наук про людину і суспільство. 5.Поставте поняття у відповідність до його визначення
6.Впишіть поняття, якому дається таке визначення: Рівень наукового пізнання, на якому об'єкт відображається з боку зовнішніх зв'язків і відношень окремих явищ, які доступні спостереженню в їх безпосередній чуттєвій достовірності, піддаються опису і порівнянню, знання про які узагальнюються у вигляді образів, уявлень і фактів – це __________________________. 7.Назвіть метод, якому дається таке визначення: Метод здобуття нового знання і побудови наукової теорії, суть якого полягає в процесі логічного виводу, тобто переходу за певними правилами логіки від деяких висунутих теоретичних припущень (посилок) до їх наслідків (висновків), чим забезпечується рух в процесі пізнання від загального до часткового (одиничного), виведення останнього з першого. Варіанти відповідей: метод моделювання, гіпотетико-дедуктивний, праксеологічний. Читайте також:
|
||||||||||||||||
|