![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Фінансово економічний механізм функціонування ВНЗПідготовка наукових і науково-педагогічних кадрів. Удосконалення роботи науково-методичних комісій. Розвиток видавничої справи Для розжитку видавничої справи передбачити: розроблення нормативних документів, що відкривають шлях для створення й успішної діяльності університетських видавництв, систему заходів, що стимулюють організаційно, морально та матеріально підготовку та систематичне оновлення навчально-методичних видань; Підготовку пропозицій щодо контролю за цінами на навчальну літературу та її здешевлення, вдосконалити систему одержання грифів Міністерства освіти І науки України на базі незалежного рецензування для забезпечення високого наукового І навчально-методичного рівня підручників та навчальних посібників. Для вдосконалення роботи науково-методичних комісій необхідно: вжити заходів щодо обміну досвідом та впровадження передових форм І методів навчання на регіональному та державному рівнях, розробити систему постійного оновлення та вдосконалення науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах України, розробити систему формування та ротації складу комісій Для вдосконалення системи підготовки наукових і науково-педагогічних кадрів необхідно, розробити цілісну систему пошуку та відбору талановитої молоді для вступу до аспірантури, у підгрунті якої — впровадження наскрізної дослідної тематики від написання курсових робіт, конкурсних наукових праць — до дипломних робіт та дисертаційних досліджень, організувати систему стажування в наукових центрах України та за кордоном, створити молодіжні наукові центри при вищих навчальних закладах, розробити систему підтримки та заохочення талановитої молоді до наукової роботи, створити механізм прогнозування потреб вищої освіти в науково-викладацьких кадрах економічного профілю, створити систему більш сприятливих матеріальних та творчих умов для підготовки І закріплення у вищих навчальних закладах докторів І кандидатів наук, удосконалити процедуру конкурсного відбору на заміщення вакантних посад науково-педагогічних працівників І керівного складу вищих навчальних закладці та технології їх атестації за підсумками роботи, реорганізувати систему перепідготовки І підвищення кваліфікації педагогічних І науково-педагогічних працівників з орієнтацією на Інноваційні зміни в системі економічної освіти, використання сучасних Інформаційних І комунікаційних засобів Для формування і вдосконалення економічного механізму функціонування Інших навчальних закладів необхідно: створити систему багатоканального фінансування вищої освіти та сприятливих умов щодо самостійного пошуку й залучення вищими навчальними закладами додаткових коштів, розробити нормативно-правову базу для забезпечення економічної незалежності вищих навчальних закладів III—IV рівнів акредитації, розробити нормативні акти, що відкривають можливості вищим навчальним закладам для співзасновництва і співучасті в створенні І спільному фінансуванні з різними організаціями (в тому числі І зарубіжними) нових навчальних закладів, впровадити нормативне фінансування державного стандарту економічної освіти, підготовки фахівців відповідних освітньо-кваліфікаційних рівнів, що здійснюється за державними замовленнями 2.19. Інтеграція вищої економічної освіти у світовій освітній простір. Для інтеграції у силовий освітній простір та приєднання України до Болонського процесу необхідно: Істотно підвищити ефективність І якість міжнародної діяльності українських вищих навчальних закладів, розширити експорт освітніх послуг, уведення спільних освітніх програм, впровадити заходи щодо взаємного визнання І встановлення еквівалентності документів про вищу і післядипломну професійну освіту, про вчені звання України та Іноземних держав, створити систему взаємодії національних та міжнародних освітніх асоціацій, організацій з питань впровадження єдиних підходів до змісту, тривалості, структури І критеріїв якості освіти, вжити заходів щодо адаптації навчального процесу відповідно до норм міжнародної практики, а саме внести зміни у співвідношення часу аудиторних І самостійних занять на користь останніх, узгодити методи контролю якості знань, підвищити Інтенсивність вивчення окремих дисциплін, концентрованого їх вивчення в обсязі не менш як чотири години на тиждень, забезпечити студентам можливість обирати викладача, створити умови для освоєння викладачами І студентами міжнародних джерел Інформації, надходження Іноземних підручників І журналів до бібліотек, організувати переклад І адаптацію визнаних у світ наукових праць та навчальних матеріалів зарубіжних вчених.
6. Класичний університет України і Болонський процес Читайте також:
|
||||||||
|