Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Фінансово економічний механізм функціонування ВНЗ

Підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів.

Удосконалення роботи науково-методичних комісій.

Розвиток видавничої справи

Для розжитку видавничої спра­ви передбачити: розроблення но­рмативних документів, що відкри­вають шлях для створення й ус­пішної діяльності університетсь­ких видавництв, систему заходів, що стимулюють організаційно, морально та матеріально підгото­вку та систематичне оновлення навчально-методичних видань; Підготовку пропозицій щодо ко­нтролю за цінами на навчальну літературу та її здешевлення, вдо­сконалити систему одержання грифів Міністерства освіти І нау­ки України на базі незалежного рецензування для забезпечення високого наукового І навчально-методичного рівня підручників та навчальних посібників.

Для вдосконалення роботи науково-методичних комісій необхідно: вжити заходів щодо обміну до­свідом та впровадження передо­вих форм І методів навчання на регіональному та державному рі­внях, розробити систему постій­ного оновлення та вдосконален­ня науково-методичного забезпе­чення навчально-виховного про­цесу у вищих навчальних закла­дах України, розробити систему формування та ротації складу ко­місій

Для вдосконалення системи підготовки наукових і науково-педагогічних кадрів необхідно, роз­робити цілісну систему пошуку та відбору талановитої молоді для вступу до аспірантури, у підгрунті якої — впровадження на­скрізної дослідної тематики від написання курсових робіт, кон­курсних наукових праць — до ди­пломних робіт та дисертаційних досліджень, організувати систе­му стажування в наукових центрах України та за кордоном, створити молодіжні наукові центри при вищих навчальних закладах, розробити систему під­тримки та заохочення таланови­тої молоді до наукової роботи, створити механізм прогнозуван­ня потреб вищої освіти в науко­во-викладацьких кадрах еконо­мічного профілю, створити си­стему більш сприятливих мате­ріальних та творчих умов для підготовки І закріплення у ви­щих навчальних закладах докто­рів І кандидатів наук, удоскона­лити процедуру конкурсного від­бору на заміщення вакантних посад науково-педагогічних пра­цівників І керівного складу ви­щих навчальних закладці та тех­нології їх атестації за підсумка­ми роботи, реорганізувати сис­тему перепідготовки І підвищен­ня кваліфікації педагогічних І науково-педагогічних працівни­ків з орієнтацією на Інновацій­ні зміни в системі економічної освіти, використання сучасних Інформаційних І комунікаційних засобів

Для формування і вдосконалення економічного механізму функ­ціонування Інших навчальних за­кладів необхідно: створити сис­тему багатоканального фінансу­вання вищої освіти та сприят­ливих умов щодо самостійного пошуку й залучення вищими на­вчальними закладами додатко­вих коштів, розробити нормати­вно-правову базу для забезпе­чення економічної незалежнос­ті вищих навчальних закладів III—IV рівнів акредитації, розро­бити нормативні акти, що від­кривають можливості вищим на­вчальним закладам для співзасновництва і співучасті в створен­ні І спільному фінансуванні з рі­зними організаціями (в тому чи­слі І зарубіжними) нових навча­льних закладів, впровадити но­рмативне фінансування держа­вного стандарту економічної освіти, підготовки фахівців від­повідних освітньо-кваліфікацій­них рівнів, що здійснюється за державними замовленнями

2.19. Інтеграція вищої економічної освіти у світовій освітній простір.

Для інтеграції у силовий освіт­ній простір та приєднання Украї­ни до Болонського процесу необ­хідно: Істотно підвищити ефекти­вність І якість міжнародної дія­льності українських вищих на­вчальних закладів, розширити експорт освітніх послуг, уведен­ня спільних освітніх програм, впровадити заходи щодо взаєм­ного визнання І встановлення ек­вівалентності документів про ви­щу і післядипломну професійну освіту, про вчені звання України та Іноземних держав, створити систему взаємодії національних та міжнародних освітніх асоціа­цій, організацій з питань впро­вадження єдиних підходів до змі­сту, тривалості, структури І кри­теріїв якості освіти, вжити захо­дів щодо адаптації навчального процесу відповідно до норм між­народної практики, а саме вне­сти зміни у співвідношення часу аудиторних І самостійних занять на користь останніх, узгодити ме­тоди контролю якості знань, під­вищити Інтенсивність вивчення окремих дисциплін, концентро­ваного їх вивчення в обсязі не менш як чотири години на тиж­день, забезпечити студентам мо­жливість обирати викладача, створити умови для освоєння ви­кладачами І студентами міжнаро­дних джерел Інформації, надхо­дження Іноземних підручників І журналів до бібліотек, організу­вати переклад І адаптацію визна­них у світ наукових праць та на­вчальних матеріалів зарубіжних вчених.

 

6. Класичний університет України і Болонський процес


Читайте також:

  1. II. МЕХАНІЗМИ ФІЗІОЛОГІЧНОЇ ДІЇ НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ.
  2. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  3. Абсолютні показники фінансової стійкості
  4. Абсолютні показники фінансової стійкості та її типи
  5. Адвокатура — неодмінний складовий елемент механізму забезпечення прав людини.
  6. Аденогіпофіз, його гормони, механізм впливу
  7. Аденогіпофіз, його гормони, механізм впливу, прояви гіпер- та гіпофункцій.
  8. Адміністративно-командна система, її ознаки та механізм функціонування.
  9. Адміністративно-правові методи забезпечення економічного механізму управління охороною довкілля
  10. Адміністративно-територіальний устрій та соціально-економічний розвиток
  11. Аеробний механізм ресинтезу АТФ
  12. Акти застосування норм права в механізмі правового регулювання.




Переглядів: 592

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Підвищення конкурентоспроможності випускників та розвиток системи. | ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.