МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Фінансово економічний механізм функціонування ВНЗПідготовка наукових і науково-педагогічних кадрів. Удосконалення роботи науково-методичних комісій. Розвиток видавничої справи Для розжитку видавничої справи передбачити: розроблення нормативних документів, що відкривають шлях для створення й успішної діяльності університетських видавництв, систему заходів, що стимулюють організаційно, морально та матеріально підготовку та систематичне оновлення навчально-методичних видань; Підготовку пропозицій щодо контролю за цінами на навчальну літературу та її здешевлення, вдосконалити систему одержання грифів Міністерства освіти І науки України на базі незалежного рецензування для забезпечення високого наукового І навчально-методичного рівня підручників та навчальних посібників. Для вдосконалення роботи науково-методичних комісій необхідно: вжити заходів щодо обміну досвідом та впровадження передових форм І методів навчання на регіональному та державному рівнях, розробити систему постійного оновлення та вдосконалення науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах України, розробити систему формування та ротації складу комісій Для вдосконалення системи підготовки наукових і науково-педагогічних кадрів необхідно, розробити цілісну систему пошуку та відбору талановитої молоді для вступу до аспірантури, у підгрунті якої — впровадження наскрізної дослідної тематики від написання курсових робіт, конкурсних наукових праць — до дипломних робіт та дисертаційних досліджень, організувати систему стажування в наукових центрах України та за кордоном, створити молодіжні наукові центри при вищих навчальних закладах, розробити систему підтримки та заохочення талановитої молоді до наукової роботи, створити механізм прогнозування потреб вищої освіти в науково-викладацьких кадрах економічного профілю, створити систему більш сприятливих матеріальних та творчих умов для підготовки І закріплення у вищих навчальних закладах докторів І кандидатів наук, удосконалити процедуру конкурсного відбору на заміщення вакантних посад науково-педагогічних працівників І керівного складу вищих навчальних закладці та технології їх атестації за підсумками роботи, реорганізувати систему перепідготовки І підвищення кваліфікації педагогічних І науково-педагогічних працівників з орієнтацією на Інноваційні зміни в системі економічної освіти, використання сучасних Інформаційних І комунікаційних засобів Для формування і вдосконалення економічного механізму функціонування Інших навчальних закладів необхідно: створити систему багатоканального фінансування вищої освіти та сприятливих умов щодо самостійного пошуку й залучення вищими навчальними закладами додаткових коштів, розробити нормативно-правову базу для забезпечення економічної незалежності вищих навчальних закладів III—IV рівнів акредитації, розробити нормативні акти, що відкривають можливості вищим навчальним закладам для співзасновництва і співучасті в створенні І спільному фінансуванні з різними організаціями (в тому числі І зарубіжними) нових навчальних закладів, впровадити нормативне фінансування державного стандарту економічної освіти, підготовки фахівців відповідних освітньо-кваліфікаційних рівнів, що здійснюється за державними замовленнями 2.19. Інтеграція вищої економічної освіти у світовій освітній простір. Для інтеграції у силовий освітній простір та приєднання України до Болонського процесу необхідно: Істотно підвищити ефективність І якість міжнародної діяльності українських вищих навчальних закладів, розширити експорт освітніх послуг, уведення спільних освітніх програм, впровадити заходи щодо взаємного визнання І встановлення еквівалентності документів про вищу і післядипломну професійну освіту, про вчені звання України та Іноземних держав, створити систему взаємодії національних та міжнародних освітніх асоціацій, організацій з питань впровадження єдиних підходів до змісту, тривалості, структури І критеріїв якості освіти, вжити заходів щодо адаптації навчального процесу відповідно до норм міжнародної практики, а саме внести зміни у співвідношення часу аудиторних І самостійних занять на користь останніх, узгодити методи контролю якості знань, підвищити Інтенсивність вивчення окремих дисциплін, концентрованого їх вивчення в обсязі не менш як чотири години на тиждень, забезпечити студентам можливість обирати викладача, створити умови для освоєння викладачами І студентами міжнародних джерел Інформації, надходження Іноземних підручників І журналів до бібліотек, організувати переклад І адаптацію визнаних у світ наукових праць та навчальних матеріалів зарубіжних вчених.
6. Класичний університет України і Болонський процес Читайте також:
|
||||||||
|