МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Підвищення конкурентоспроможності випускників та розвиток системи.Поглиблення зв'язків між економічною освітою і практикою Впровадження результатів наукових досліджень у навчальний процес Дія впровадження наукових досліджень у навчальний процес потрібно забезпечити: орієнтацію економічної науки у ВНЗ на розвиток відповідних економічних спеціальностей, залучення науковців Національної академії наук України, Академії педагогічних наук України, Академії медичних наук України, Української академії аграрних наук, Академії правових наук України до педагогічної діяльності у вищих навчальних закладах, відродження практико-орієнтованих наукових шкіл | побудову принципово нових моделей прикладних досліджень, що сприяють розвитку економічної освіти, цільове фінансування перспективних прикладних досліджень І соціально-освітніх проектів, удосконалення традиційних І пошук сучасних форм у змісті та методиках навчання, подальше вдосконалення номенклатури наукових спеціальностей, що відображали б сучасний стан І тенденції світового розвитку економічної науки, забезпечити Інтеграцію академічної І вузівської науки, створення організаційних форм спільної наукової та науково-педагогічної діяльності, забезпечити вдосконалення системи підготовки та атестації науково-педагогічних кадрів. Висока якість підготовки сучасного фахівця забезпечується поєднанням фундаментальних та спеціальних знань Із практичною підготовкою Для наповнення цих процесів сучасними підходами і змістом треба: вжити заходи) на державному рівні щодо створення підприємствами та організаціями різних форм власності необхідних умов для проходження практики студентами, розробити нові форми практичної підготовки через створення навчально-тренінгових фірм, бізнес-інкубаторів, Індивідуальні завдання, що розвивають практичні вміння та навички студентів, розширити можливості набуття науково-педагогічними працівниками практичного досвіду з допомогою стажування на діючих підприємствах, спрямувати співробітництво між викладацьким складом вищих навчальних закладів І фахівцями-практиками в напрямі взаємоконсультування, підбору навчального матеріалу для створення кейсів, залучати до навчального процесу провідних фахівців діючих підприємств, організацій та установ, організувати моніторинг ринку пращ та ефективну систему сприяння працевлаштуванню випускників економічних закладів освіти та факультетів Для розв'язання цієї вроблена необхідно: розробити та впровадити у вищих навчальних закладах якісно нові форми працевлаштування випускників підготовку до входження на ринок пращ, ярмарки вакансій, формування та постійне оновлення бази даних про місця працевлаштування та картотеки претендентів тощо, розробити програму заходів, спрямованих на Інтеграцію Інтересів роботодавців, вищих навчальних закладів І випускників цих закладів з питань працевлаштування, створити на базі наявних державних, приватних І громадських організацій систему консультування, Інформаційного й освітянського сприяння працевлаштуванню, використовувати досвід зарубіжних вищих навчальних закладів для підвищення рівня конкурентоспроможності вітчизняних випускників. Читайте також:
|
||||||||
|