МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Упровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесуУдосконалення якості навчального процесу шляхом упровадження сучасних методик навчання Науково – методичне забезпечення навчального процесу Розвиток науково-методичного забезпечення економічної освіти має сприяти підвищенню якості самостійної роботи студента Із засвоєння знань, умінь І навичок, що надають конкретні дисципліни освітньо-професійних програм підготовки фахівців різних освітньо-кваліфікаційних рівнів Дія цього необхідно: створити Інформаційний банк даних, що містить основні документи, які регламентують навчальну, наукову та методичну роботу, сформувати комплекс навчально-методичних матеріалів (НММ) для викладання гуманітарних, природничонаукових, загальноекономічних та професійних дисциплін, відпрацювати механізм контролю за якістю освіти, вдосконалити систему перепідготовки викладачів економічних дисциплін у всіх вищих навчальних закладах, упровадити активні методики навчання, системність їх застосування, розробити сучасні методики навчання, адекватні характеру економічної освіти, вдосконалити систему конкурсного відбору базових підручників та навчально-методичних посібників з економічних дисциплін. Одним Із ключових напрями) розвитку економічної освіти є підвищення якості навчання через упровадження в навчальний процес новітніх освітніх технологій та розвиток педагогічної майстерності Для цього передбачається: впровадити в процес підготовки економістів такі активні методи навчання, як ділові, рольові ігри, семінари-дискусії, колоквіуми, ситуаційні вправи (кейси), розробити І впровадити сучасні дистанційні технологи навчання Із застосуванням комп'ютерних мереж для всіх форм навчання, створити систему узагальнення та поширення досвіду використання сучасних методик навчання, сприяти Інформатизації навчального процесу та розвитку дистанційних технологій навчання Упровадження Європейської кредитно-трансферної та акумулюючої системи (ЄКТАС) передбачає: зміну структури навчальних планів та програм підготовки фахівців згідно з вимогами ЄКТАС, підготовку нормативних документів що впорядковують мобільність студентів та викладачів у навчальному процесі. 2.11. Система діагностики знань студентів та способи підвищення П об'єктивності. Для досягнення суспільного визнання вищих навчальних закладів, довіри І стійкого попиту на освітні послуги та об'єктивного оцінюванні знань ввести систему діагностиці, яка передбачає: розробку систем завдань для поточного оцінювання знань здисциплін економічних спеціальностей, введення методики складання Іспитів з комплексними екзаменаційними білетами, створення єдиної системи завдань та методики проведення державних кваліфікаційних випробувань для різних освітньо-кваліфікаційних рівнів, органічне поєднання поточного, підсумкового контролю знань, використання різних, у тому числі письмової, форм проведення Іспитів, організацію національних конкурсів якості знань. Читайте також:
|
||||||||
|