Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Удосконалення стандартів вищої економічної освіти

Удосконалення економічної освіти в школі

Удосконалення управління вищою економічною освітою.

Управління розвитком економічної освіти має удосконалюватися за рахунок: удосконалення систе­ми управління моніторингом та контролем якості економічної освіти через налагодження взає­модії між відповідними державни­ми, громадсько-державними та громадськими органами, органі­зації експериментів та проведен­ня пошукової Інноваційної осві­тньої діяльності в провідних ви­щих навчальних закладах Украї­ни, участі вищих навчальних за­кладів у галузевих програмах роз­витку національної економіки, розроблення методики І системи показники) для оцінки діяльності вищих навчальних закладів, здій­снення моніторингу їх діяльності та забезпечення об'єктивної оці­нки суспільства, гарантування відкритості та публічності діяль­ності ВНЗ, і широкого інформування громад­ськості про їх основні результа­ти, забезпечення державними ор­ганами управління освітою конт­ролю за діяльністю територіально відокремлених підрозділів ви­щих навчальних закладів усіх форм власності, вдосконалення державного та регіонального за­мовлення на підготовку фахівців.

2.5. Посилення економічної підготовки фахівців у неекономічних вищих навчальних закладах

Для забезпечення умов оволодін­ня сучасними економічними знан­нями для студенти неекономічних вищих навчальних закладів потрі­бно: переглянути перелік дисци­плін загальноекономічної підго­товки за відповідними освітньо-кваліфікаційними рівнями, вжи­ти заходів щодо поліпшення на­вчально-методичного забезпечен­ня та підвищення кваліфікації ви­кладачів економічних дисциплін.

Для вдосконалення економічної освіти • школі необхідно сприяти тому, щоб економічна освіта до­помагала учням набути досвіду са­мостійного прийняття рішень в економічних ситуаціях, формува­ти навички застосування еконо­мічних знань, розуміти сутність економічних подій І явищ, вважа­ти недоцільним вивчення спеціа­льних економічних дисциплін у загальноосвітній школі

Досвід упровадження станда­ртів вищої економічної освіти показує, що вони не повною мі­рою відповідають інституційним особливостям розвитку ринку України та динаміці розвитку її економіки, що ускладнює Інте­грацію в європейський освітній простір.

Навчальні плани підготовки економістів перевантажені на­вчальними дисциплінами, які недостатньо пов'язані з логікою підготовки фахівця за змістом освітньо-кваліфікаційних харак­теристик

За своїм змістом чинш станда­рти вищої економічної освіти треба вважати стандартами пер­шого покоління з подальшою роз­робкою стандартів другого, тре­тього І наступних поколінь, у яких знайдуть відображення сучасні та майбутні тенденції розвитку осві­ти, а саме її диверсифікація, випереджуваність, безперервність, Інтенсифікація освітніх процеси) та їх Інформатизація

Розвиток стандартів економіч­ної освіти передбачає: модерніза­цію галузевих стандартів вищої освіти різних освітньо-кваліфікаційних рівнів, запровадження в навчальний процес форм І мето­дів, що забезпечують посилену орієнтацію його на практичну або наукову підготовку студентів залежно від освітнього-кваліфікаційного рівня


Читайте також:

  1. АГД як галузь економічної науки
  2. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  3. Актуальні проблеми економічної безпеки України.
  4. Актуальні тенденції організації іншомовної освіти в контексті євроінтеграції.
  5. Аналіз економічної ефективності капітальних вкладень
  6. Аналіз економічної та неекономічної результативності маркетингової діяльності
  7. Аналіз економічноїї політики за допомогою моделі Мандела-Флемінга. Випадки вільного та фіксованого валютного курсів.
  8. Аналіз рівня економічної безпеки підприємства
  9. Більш широке залучення до управлінської діяльності талановитої молоді, жінок, а також виховання лідерів у сфері освіти.
  10. Болонська конвенція як засіб створення зони європейської вищої освіти.
  11. Болонський процес як засіб інтеграції і демократизації вищої освіти
  12. Болонський процес як засіб інтеграції і демократизації вищої освіти країн Європи.




Переглядів: 484

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основнії заходи щодо розвитку економічної освіти | Упровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.