Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Удосконалення стандартів вищої економічної освіти

Удосконалення економічної освіти в школі

Удосконалення управління вищою економічною освітою.

Управління розвитком економічної освіти має удосконалюватися за рахунок: удосконалення систе­ми управління моніторингом та контролем якості економічної освіти через налагодження взає­модії між відповідними державни­ми, громадсько-державними та громадськими органами, органі­зації експериментів та проведен­ня пошукової Інноваційної осві­тньої діяльності в провідних ви­щих навчальних закладах Украї­ни, участі вищих навчальних за­кладів у галузевих програмах роз­витку національної економіки, розроблення методики І системи показники) для оцінки діяльності вищих навчальних закладів, здій­снення моніторингу їх діяльності та забезпечення об'єктивної оці­нки суспільства, гарантування відкритості та публічності діяль­ності ВНЗ, і широкого інформування громад­ськості про їх основні результа­ти, забезпечення державними ор­ганами управління освітою конт­ролю за діяльністю територіально відокремлених підрозділів ви­щих навчальних закладів усіх форм власності, вдосконалення державного та регіонального за­мовлення на підготовку фахівців.

2.5. Посилення економічної підготовки фахівців у неекономічних вищих навчальних закладах

Для забезпечення умов оволодін­ня сучасними економічними знан­нями для студенти неекономічних вищих навчальних закладів потрі­бно: переглянути перелік дисци­плін загальноекономічної підго­товки за відповідними освітньо-кваліфікаційними рівнями, вжи­ти заходів щодо поліпшення на­вчально-методичного забезпечен­ня та підвищення кваліфікації ви­кладачів економічних дисциплін.

Для вдосконалення економічної освіти • школі необхідно сприяти тому, щоб економічна освіта до­помагала учням набути досвіду са­мостійного прийняття рішень в економічних ситуаціях, формува­ти навички застосування еконо­мічних знань, розуміти сутність економічних подій І явищ, вважа­ти недоцільним вивчення спеціа­льних економічних дисциплін у загальноосвітній школі

Досвід упровадження станда­ртів вищої економічної освіти показує, що вони не повною мі­рою відповідають інституційним особливостям розвитку ринку України та динаміці розвитку її економіки, що ускладнює Інте­грацію в європейський освітній простір.

Навчальні плани підготовки економістів перевантажені на­вчальними дисциплінами, які недостатньо пов'язані з логікою підготовки фахівця за змістом освітньо-кваліфікаційних харак­теристик

За своїм змістом чинш станда­рти вищої економічної освіти треба вважати стандартами пер­шого покоління з подальшою роз­робкою стандартів другого, тре­тього І наступних поколінь, у яких знайдуть відображення сучасні та майбутні тенденції розвитку осві­ти, а саме її диверсифікація, випереджуваність, безперервність, Інтенсифікація освітніх процеси) та їх Інформатизація

Розвиток стандартів економіч­ної освіти передбачає: модерніза­цію галузевих стандартів вищої освіти різних освітньо-кваліфікаційних рівнів, запровадження в навчальний процес форм І мето­дів, що забезпечують посилену орієнтацію його на практичну або наукову підготовку студентів залежно від освітнього-кваліфікаційного рівня


Читайте також:

  1. АГД як галузь економічної науки
  2. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  3. Актуальні проблеми економічної безпеки України.
  4. Актуальні тенденції організації іншомовної освіти в контексті євроінтеграції.
  5. Аналіз економічної ефективності капітальних вкладень
  6. Аналіз економічної та неекономічної результативності маркетингової діяльності
  7. Аналіз економічноїї політики за допомогою моделі Мандела-Флемінга. Випадки вільного та фіксованого валютного курсів.
  8. Аналіз рівня економічної безпеки підприємства
  9. Більш широке залучення до управлінської діяльності талановитої молоді, жінок, а також виховання лідерів у сфері освіти.
  10. Болонська конвенція як засіб створення зони європейської вищої освіти.
  11. Болонський процес як засіб інтеграції і демократизації вищої освіти
  12. Болонський процес як засіб інтеграції і демократизації вищої освіти країн Європи.




Переглядів: 539

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основнії заходи щодо розвитку економічної освіти | Упровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.