МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Основнії заходи щодо розвитку економічної освітиЗаходи спрямовані на реалізацію завдань розвитку економічної освіти та розроблені на основі принципів І завдань концепції. 2.1. Ступенева підготовка фахівців економічного спрямування Ступенева система підготовки фахівців закладає підвалини для організації якісної економічної освіти, її Інтеграції в міжнародний освітній простір. Ступенева підготовка фахівців економічного спрямування передбачає такі освітньо-кваліфікаційні рівні: молодший спеціаліст, з термінами підготовки два роки на основі повної загальної середньої освіти, три роки на основі загальної середньої базової освіти; бакалавр з терміном підготовки чотири роки, спеціаліст, магістр (один рік на базі освіти бакалавра). 2.2. Оптимізація структури спеціальностей та спеціалізацій Оптимізація структури спеціальностей та спеціалізацій вищої економічної освіти здійснюється згідно з тенденціями розвитку економічної освіти та практики з урахуванням вимог ступеневої підготовки фахівців. Необхідно Інтегрувати в групи близькі за змістом освіти І характером майбутньої роботи спеціальності з урахуванням ступеневості освіти, розробити перелік економічних спеціальностей, максимально наближений до переліку наукових спеціальностей, розвивати спеціалізації як засіб реагування на вимоги практики, віддзеркалення регіональної специфіки та реалізації науково-педагогічного потенціалу вищих навчальних закладів. 2.3. Оптимізація мережі вищих навчальних закладів Існуюча мережа вищих навчальних заклади) та факультетів, які здійснюють підготовку економістів, складалася протягом 90-х років під впливом ринкової кон'юнктури, коли для багатьох вищих навчальних закладів неекономічного профілю це стало одним Із засобів виживання Це призвело, з одного боку, до надлишку економістів окремих спеціальностей І складності їх працевлаштування, з другого, як результат масового «виробництва» економістів — до дефіциту кваліфікованих кадри), здатних розв'язувати складні сучасні проблеми на високому професійному рівні Все це вимагає оптимізації мережі вищих навчальних закладів усіх форм власності І рівнів акредитації, що ведуть підготовку фахівців з економічних спеціальностей за такими напрямами Оптимізація мережі вищих навчальних закладів відповідно до потреб суспільства, що здійснюють підготовку фахівців з економічних спеціальностей, мас здійснюватися шляхом, посилення вимог під час ліцензування й акредитації вищих навчальних закладів усіх форм власності щодо забезпеченості їх науково-педагогічними працівниками, відповідності державним стандартам організації навчального процесу, навчально-методичного та Інформаційного забезпечення, раціоналізації розміщення різних економічних спеціальностей у вищих навчальних закладах регіонів для ліквідації дублювання їх підготовки шляхом концентрації держзамовлення з конкретних спеціальностей, організації системи моніторингу, попиту на фахівців економічного профілю та його аналізу з точки зору обсягу та якості, оптимізації кількості економічних факультетів у державних вищих навчальних закладах неекономічного профілю шляхом їх переорієнтації І спеціалізації за профілем вищого навчального закладу (інженерно-економічні, економіка відповідної галузі та ін.), оптимізації мережі навчальних закладів різних рівнів шляхом створення на базі вищих навчальних закладів IV рівня акредитації економічного профілю навчальних комплексів, координуючих підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації економістів, зосередження підготовки фахівців з теоретичних та економіко-математичних спеціальностей, а також викладачів економічних дисциплін для вищих навчальних закладів у класичних та економічних університетах. Читайте також:
|
||||||||
|