Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основнії заходи щодо розвитку економічної освіти

Заходи спрямовані на реалізацію завдань розвитку економічної освіти та розроблені на основі прин­ципів І завдань концепції.

2.1. Ступенева підготовка фахівців економічного спрямування

Ступенева система підготовки фахівців закладає підвалини для організації якісної економічної освіти, її Інтеграції в міжнародний освітній простір.

Ступенева підготовка фахівців економічного спрямування перед­бачає такі освітньо-кваліфікаційні рівні: молодший спеціаліст, з тер­мінами підготовки два роки на основі повної загальної середньої освіти, три роки на основі зага­льної середньої базової освіти; бакалавр з терміном підготовки чотири роки, спеціаліст, магістр (один рік на базі освіти бакалав­ра).

2.2. Оптимізація структури спеціальностей та спеціалізацій

Оптимізація структури спеціа­льностей та спеціалізацій вищої економічної освіти здійснюється згідно з тенденціями розвитку еко­номічної освіти та практики з урахуванням вимог ступеневої підго­товки фахівців.

Необхідно Інтегрувати в гру­пи близькі за змістом освіти І ха­рактером майбутньої роботи спеціальності з урахуванням ступеневості освіти, розробити перелік економічних спеціальностей, ма­ксимально наближений до пере­ліку наукових спеціальностей, розвивати спеціалізації як засіб реагування на вимоги практики, віддзеркалення регіональної специфіки та реалізації науково-педагогічного потенціалу вищих навчальних закладів.

2.3. Оптимізація мережі вищих навчальних закладів

Існуюча мережа вищих навча­льних заклади) та факультетів, які здійснюють підготовку економіс­тів, складалася протягом 90-х ро­ків під впливом ринкової кон'ю­нктури, коли для багатьох вищих навчальних закладів неекономіч­ного профілю це стало одним Із засобів виживання

Це призвело, з одного боку, до надлишку економістів окре­мих спеціальностей І складності їх працевлаштування, з другого, як результат масового «виробни­цтва» економістів — до дефіциту кваліфікованих кадри), здатних розв'язувати складні сучасні проблеми на високому профе­сійному рівні

Все це вимагає оптимізації ме­режі вищих навчальних закладів усіх форм власності І рівнів акре­дитації, що ведуть підготовку фа­хівців з економічних спеціально­стей за такими напрямами

Оптимізація мережі вищих на­вчальних закладів відповідно до потреб суспільства, що здійснюють підготовку фахівців з економічних спеціальностей, мас здійснювати­ся шляхом, посилення вимог під час ліцензування й акредитації вищих навчальних закладів усіх форм власності щодо забезпече­ності їх науково-педагогічними працівниками, відповідності дер­жавним стандартам організації навчального процесу, навчально-методичного та Інформаційного забезпечення, раціоналізації роз­міщення різних економічних спе­ціальностей у вищих навчальних закладах регіонів для ліквідації дублювання їх підготовки шля­хом концентрації держзамовлен­ня з конкретних спеціальностей, організації системи моніторингу, попиту на фахівців економічного профілю та його аналізу з то­чки зору обсягу та якості, оптимізації кількості економічних фа­культетів у державних вищих на­вчальних закладах неекономічно­го профілю шляхом їх переоріє­нтації І спеціалізації за профілем вищого навчального закладу (інженерно-економічні, економіка відповідної галузі та ін.), оптимізації мережі навчальних закла­дів різних рівнів шляхом створен­ня на базі вищих навчальних за­кладів IV рівня акредитації еко­номічного профілю навчальних комплексів, координуючих підго­товку, перепідготовку та підви­щення кваліфікації економістів, зосередження підготовки фахів­ців з теоретичних та економіко-математичних спеціальностей, а також викладачів економічних дисциплін для вищих навчальних закладів у класичних та еконо­мічних університетах.


Читайте також:

  1. II. Загально-шкільні заходи
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. III.Цілі розвитку особистості
  5. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  6. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  7. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  8. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  9. А. Заходи, які направлені на охорону навколишнього середовища та здоров’я населення.
  10. АГД як галузь економічної науки
  11. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  12. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання




Переглядів: 564

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання економічної освіти | Удосконалення стандартів вищої економічної освіти

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.