Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Допомога Італії Франції.

Шість автомашин замість вісьми обслуговували три комбайни.

Виявлення омонімічних форм (омоформ), що породжують неясність тексту

Встановлення відмінка початкового слова речення при омоформі називний — знахідний.Якщо слово в знахідному відмінку, що не відрізняється від називного, починає речення, то це слово, як показують експериментальні дослідження сприймається читачем спочатку як те, що стоїть в називному відмінку й змінює зміст речення.

Наприклад:

Три комбайни обслуговували шість автомашин замість вісьми.

Хто кого обслуговував: три комбайни обслуговувалися шістьма автомашинами або навпаки? За змістом процесу не комбайни обслуговували машини, а машини обслуговували комбайни,

 

Виділення омоформы називний — непрямий. Якщо слово стоїть в непрямому відмінку, що не відрізняється від називного, то будь-який читач сприйматиме це слово як те, що стоїть у називному відмінку.

Учениця Степанова зіграла полонез.

У цьому наочному слово Степанова спочатку сприймається як прізвище учениці (така закономірність початкового сприйняття), що стоїть в називному відмінку, хоча зовсім не виключено, що слово Степанова — родовий відмінок прізвища вчителя Степанова (його учениця зіграла полонез).

У наявності неясність, двозначність.

Степанівська учениця зіграла полонез (якщо слово Степанова - родовий відмінок прізвища педагога).

Виділення омоформы діяч — об'єкт. Б. С. Мучник експериментально встановив таку закономірність сприйняття омофоры діяч — об'єкт, спочатку читач сприймає перше зі слів речення в значенні діяча, навіть якщо автор використав його в значенні об'єкту.

Якщо попередній текст не пояснює, яка країна якій надавала допомогу, то читач спочатку зрозуміє, що Італія (суб'єкт) допомагала Франції (об'єкт), хоча насправді все могло бути навпаки: Італії допомагала Франція. Значить, краще від такої омоформи відмовитися і написати або Франція допомагає Італії, або Італія допомагає Франції.

Виділення омоформи вставне слово — однорідний член речення.Це рідкісний випадок. Наприклад:

Правда, простота і природність нерідко перевертаються у його новелах прямолінійністю, спрощеністю, а лаконічність -невиразазністю, і тоді повнота життя письменником не передається.

Автор не зауважив, що ввідне слово правда поряд із простотою і природністю може сприйматися не як вставне, а як перше у низці однорідних підметів.

Простота і природність нерідко, правда, перевертаються у його новелах прямолінійністю, спрощеністю, а лаконічність -невиразазністю, і тоді повнота життя письменником не передається.

 


Читайте також:

  1. Антидоти і порядок їхнього використання. Само і взаємодопомога при ураженні ОР.
  2. Виникнення капіталізму у Франції. Наукові погляди А. Монкрет’єна
  3. Виникнення класичної політичної економії у Франції.
  4. Вища освіта італії
  5. Державна допомога сім'ям з дітьми
  6. Долікарська допомога при різних видах ушкоджень
  7. Долікарська допомога при термічних впливах
  8. Допомога консультантів в роботі з ПК
  9. Допомога малозабезпеченим сім'ям
  10. Допомога потенційному суїциданту
  11. Допомога при особливих видах травм




Переглядів: 656

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Як зменшити число таких помилок, коли у редактора немає можливості перевірити всі цитати? | Тема. Методика правки тексту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.034 сек.