МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Концепція життєвого циклу товару.ПЛАН. Тема 4. Маркетингова товарна політика. Лекція 6. Процес планування нової продукції та концепція життєвого циклу товару. 1. Етапи розробки нового товару. 2. Концепція життєвого циклу товару та його можливі варіанти. 3. Штрихове кодування товарів. Життєвий цикл товару –це концепція, за допомогою якої відображається процес розробки товару, його збуту, одержання прибутку, поведінки конкурентів, розвитку стратегії маркетингу фірми від моменту зародження ідеї про створення товару до знаття його з ринку. У цьому циклі виділяють такі етапи: 1. розробка – пов’язаний з витратами на створення конструкції виробу, відпрацювання його на технологічність, підготовку виробничих потужностей і персоналу. Прибутку нема. 2. етап впровадження починається з надходження у продаж першого зразку товару. Збут зростає повільно. Витрати на стимулювання значні. На даному етапі фірма або зазнає збитків або одержує мінімальний прибуток. 3. етап зростання характеризується активізацією збуту, появою нових видів даного товару. Збільшується коло конкурентів. Ціни можуть дещо знижуватися, проте прибуток зростає. Для зміцнення позицій на ринку фірми можуть: ü покращувати якість; ü розширювати сегменти ринку; ü виходити на нові канали розподілу; ü використання реклами та стимулювання збуту. 4. етап зрілості – темпи зростання збуту гальмуються, загострюється конкуренція, ціни падають. 5. етап спаду – скорочення ринку, зменшення обсягів продажу, збитки. На цьому етапі необхідно або виробництво припинити або передати його іншій фірмі.
2. Процес планування нової продукції. Концепція ЖЦТ свідчить про те, що ринок та споживач постійно очікують новий товар. Фірма зацікавлена у плануванні нових товарів, тому що це: розширює збут; збільшує прибуток, зменшує залежність від реалізації якогось одного товару; дає змогу ефективніше використовувати системи товароруху; підтримувати образ інноваційної фірми. Процес планування нової продукції включає вісім етапів: 1. генерація ідей – це пошук можливостей створення товару ринкової новизни, ідеї створення нових товарів виникають в дослідницьких лабораторіях і конструкторських бюро в результаті опитування споживачів, спостерігання і аналізу споріднених товарів; 2. добір ідей – метою даного етапу є скорочення чисельності ідей, фільтрування і вилучення непридатного. На даному етапі визначаються можливості патентування нової продукції, що дає винахідникові виняткові права продажу. 3. розробка концепції маркетингу щодо виходу нового товару на ринок складається з трьох частин: І – характеризується ринок, позиція товару на ринку, прогнозується обсяг продажу, частка ринку та прибуток; ІІ – визначається ціна товару; ІІІ – прогнозується показники збуту і прибутку, формування комплексу маркетингу. 4. перевірка концепції – подати споживачеві передбачуваний товар і вселити в нього бажання купити його на ранньому етапі розробки. 5. економічний аналіз прийнятих ідей – базується на вивченні прогнозів попиту, витрат, конкуренції, потрібних інвестицій, на його основі приймається рішення про доцільність розробки. 6. процес розробки товару пов’язаний з прийняттям рішень про конструкцію товару, упакування, товарну марку, визначення стану продукту (якість матеріалів, технологія виробництва, вартість та час виробництва на одиницю продукції, розміри та колір товар, витрати на упаковку, вибір ринкового сегмента, зіставлення нової продукції з конкуруючою). 7. пробний маркетинг здійснюють для того, щоб оцінити продукцію та заздалегідь перевірити маркетингову діяльність в реальних умовах до початку повномасштабної реалізації товару. 8. комерційна реалізація відповідає етапові впровадження ЖЦТ, включає реалізацію плану маркетингу та повномасштабного виробництва, вимагає значних витрат, швидкого прийняття управлінських рішень.
Читайте також:
|
||||||||
|