МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||
ПередмоваСпеціалізація господарсько-правова Галузь знань Право РОБОЧА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА ЗАТВЕРДЖУЮ МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ Харківський національний університет внутрішніх справ Навчально-науковий інститут права та масових комунікацій Кафедра фундаментальних юридичних дисциплін
Перший проректор з навчально-методичної та наукової роботи _____________ О. М. Головко
«____»_____________ 2012 р.
з дисципліни «Історія держави і права зарубіжних країн»
Напрям підготовки (спеціальність) “Правознавство” (6.030401) Освітньо-кваліфікаційний рівень“бакалавр”
м. Харків
2012 р.
Робоча навчальна програма з Історія держави і права зарубіжних країн для студентів за напрямом підготовки (спеціальністю) “Правознавство” (6.030402) на 41 арк.
Рецензенти: Рум`янцев В. О.– декан факультету підготовки професійних суддів Національного університету «Юридична академія України імені Ярослава Мудрого», доктор юридичних наук, професор, член-кореспондент НАПрН України;
Гавриленко О. А. – професор кафедри державно-правових дисциплін Харківського національного університету внутрішніх справ, доктор юридичних наук, доцент.
Розробники: М.Ю. Бурдін., О.М. Головко., Б. Г. Головко, Л. О. Зайцев, В. Є. Кириченко, Ю. А. Холод – Харків: ННІ ПМК Харківський національний університет внутрішніх справ, 2013.
Ó БурдінМ.Ю, Головко О.М., Головко Б. Г., Зайцев Л. О., Кириченко В. Є., Холод Ю. А., 2013. © ННІ ПМК Харківський національний університет внутрішніх справ.
1. Опис навчальної дисципліни
2. Мета та завдання навчальної дисципліни
2.1.Метою викладання навчальної дисципліни «Історія держави і права зарубіжних країн» є оволодіти необхідними знаннями для кращого пізнання сутності, функцій і соціального призначення держави, її правової системи, перспективи і можливості їх розвитку.Розвинути загальну політико-правову культуру студента. 2.2.Основними завданнями вивчення дисципліни «Історія держави і права зарубіжних країн» є з’ясування питання виникнення, розвитку, суті та причин падіння різних історичних типів держав і систем права, форми цих держав і права, їхні різновиди, причини, суть і наслідки організаційних та структурних змін в державному апараті та системах права різних країн світу, які, попри різні епохи свого існування, залишили значний слід в історії людства, досвід яких широко використовувався (й використовується надалі) наступними поколіннями. 2.3. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні: знати : – учбовий програмний матеріал з історії держави і права зарубіжних країн; – основні закономірності та особливості суспільно-політичних явищ в історії різних країн та їх груп у цілому; вміти: – орієнтуватись у нормативному матеріалі, вміти знайти у хрестоматіях і збірниках відповідний нормативний акт, статтю. Навчитись усвідомлювати зміст найважливіших нормативних актів; – навчитися аналітично мислити, самостійно систематизувати та узагальнювати матеріал з історії держави і права; – робити висновки, давати оцінки фактам і подіям, нормативним актам тощо; – надавати характеристику важливим державно-правовим і політичним інститутам як в цілому, так і окремих важливих країн; – вміти проводити порівняльний аналіз різних державно-правових явищ та інститутів;
3. Програма навчальної дисципліни
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||
|