МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||
ПЕРЕДМОВАЗМІСТ ФІЛОСОФІЯ навчальний посібник для самостійного вивчення дисципліни
Харків 2008
Автор: Мухіна І.Г., канд. істор. наук, зав. кафедри соціально-гуманітарних дисциплін
Філософія: Навч. посіб. для самост. вивч. дисц./
ББК 87 (4 Укр)
Посібник підготовлено на базі нової типової освітньо-професійної навчальної програми з курсу філософії для вузів України. Він враховує потреби підготовки бакалаврів економічного профілю в умовах переходу до кредитно-модульної системи навчання. Посібник містить у собі конспект лекцій,перелік рекомендованої літератури,термінологічний словник, додатки з завданнями для самостійної роботи і тестами © Харківський інститут фінансів УДУФМТ, 2008 р. © Мухіна І.Г., 2008 р. ПЕРЕДМОВА....................................................... 4 КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ............................................ 5 Тема 1. Філософія як світогляд, зміст і функції в суспільстві 5 Тема 2. Філософія античного світу.................... 18 Тема 3. Філософія середньовічного суспільства. 37 Тема 4. Філософія Відродження і Реформації.... 43 Тема 5. Філософія Нового часу та доби Просвітництва 54 Тема 6. Німецька класична філософія і марксизм 72 Тема 7. Сучасна світова філософія.................... 88 Тема 8. Традиції та особливості розвитку філософської думки України 106 Тема 9. Онтологія............................................ 135 Тема 10. Гносеологія........................................ 147 Тема 11. Антропологія..................................... 160 Тема 12. Соціальна філософія......................... 170 ОСНОВНА І ДОДАТКОВА ЛІТЕРАТУРА.............. 180 ТЕРМІНОЛОГІЧНИЙ СЛОВНИК........................ 181 ДОДАТКИ........................................................ 186 Даний навчальний посібник складений для організації самостійної роботи студентів денної і заочної форми навчання, надання методичної допомоги в підготовці до поточного, модульного і підсумкового контролю (екзамену) в умовах впровадження кредитно-модульної системи навчання. Структура посібника включає до себе курс лекцій, який охоплює основні теоретичні питання, включені до навчальної програми, перелік основної і додаткової навчальної літератури, термінологічний словник, додатки. У лекціях розкривається основний зміст тем і використовується термінологія, необхідна студентам у засвоєнні дисципліни. Додатки містять самостійні та тестові завдання для підготовки до модульного контролю, перелік питань з курсу філософії, винесені на іспит. Для розширення кругозору та підняття інтересу студентів до дисципліни у посібнику розміщені портрети і вислови філософів та короткі історичні довідки біографічного характеру, що робить навчальний процес більш усвідомленим, цікавим і змістовним. В кінці кожної з тем є питання для самоконтролю, що спрямовують студентів на осмислення найбільш важливих концептуальних моментів навчального матеріалу. В цілому зміст посібника надає уявлення про специфіку філософії як важливої форми суспільної свідомості, розкриває взаємозв’язки і взаємовідносини буття світу і людини, створює умови для раціонального осмислення людиною цілей і сенсу власного життя, ознайомлює з історією філософської думки та досягненнями світової філософії. Посібник сприяє формуванню здібностей студентів до логічного мислення та самостійного аналізу суспільного буття. Читайте також:
|
||||||||||||||
|