МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||
ПЕРЕДМОВАЗМІСТ ФІЛОСОФІЯ навчальний посібник для самостійного вивчення дисципліни
Харків 2008
Автор: Мухіна І.Г., канд. істор. наук, зав. кафедри соціально-гуманітарних дисциплін
Філософія: Навч. посіб. для самост. вивч. дисц./
ББК 87 (4 Укр)
Посібник підготовлено на базі нової типової освітньо-професійної навчальної програми з курсу філософії для вузів України. Він враховує потреби підготовки бакалаврів економічного профілю в умовах переходу до кредитно-модульної системи навчання. Посібник містить у собі конспект лекцій,перелік рекомендованої літератури,термінологічний словник, додатки з завданнями для самостійної роботи і тестами © Харківський інститут фінансів УДУФМТ, 2008 р. © Мухіна І.Г., 2008 р. ПЕРЕДМОВА....................................................... 4 КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ............................................ 5 Тема 1. Філософія як світогляд, зміст і функції в суспільстві 5 Тема 2. Філософія античного світу.................... 18 Тема 3. Філософія середньовічного суспільства. 37 Тема 4. Філософія Відродження і Реформації.... 43 Тема 5. Філософія Нового часу та доби Просвітництва 54 Тема 6. Німецька класична філософія і марксизм 72 Тема 7. Сучасна світова філософія.................... 88 Тема 8. Традиції та особливості розвитку філософської думки України 106 Тема 9. Онтологія............................................ 135 Тема 10. Гносеологія........................................ 147 Тема 11. Антропологія..................................... 160 Тема 12. Соціальна філософія......................... 170 ОСНОВНА І ДОДАТКОВА ЛІТЕРАТУРА.............. 180 ТЕРМІНОЛОГІЧНИЙ СЛОВНИК........................ 181 ДОДАТКИ........................................................ 186 Даний навчальний посібник складений для організації самостійної роботи студентів денної і заочної форми навчання, надання методичної допомоги в підготовці до поточного, модульного і підсумкового контролю (екзамену) в умовах впровадження кредитно-модульної системи навчання. Структура посібника включає до себе курс лекцій, який охоплює основні теоретичні питання, включені до навчальної програми, перелік основної і додаткової навчальної літератури, термінологічний словник, додатки. У лекціях розкривається основний зміст тем і використовується термінологія, необхідна студентам у засвоєнні дисципліни. Додатки містять самостійні та тестові завдання для підготовки до модульного контролю, перелік питань з курсу філософії, винесені на іспит. Для розширення кругозору та підняття інтересу студентів до дисципліни у посібнику розміщені портрети і вислови філософів та короткі історичні довідки біографічного характеру, що робить навчальний процес більш усвідомленим, цікавим і змістовним. В кінці кожної з тем є питання для самоконтролю, що спрямовують студентів на осмислення найбільш важливих концептуальних моментів навчального матеріалу. В цілому зміст посібника надає уявлення про специфіку філософії як важливої форми суспільної свідомості, розкриває взаємозв’язки і взаємовідносини буття світу і людини, створює умови для раціонального осмислення людиною цілей і сенсу власного життя, ознайомлює з історією філософської думки та досягненнями світової філософії. Посібник сприяє формуванню здібностей студентів до логічного мислення та самостійного аналізу суспільного буття. Читайте також:
|
||||||||||||||
|