Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стор. 35-39.

Вимоги Правил до вантажнозахоплюваючих обладнань. (5), стор.26.

Питання для вивчення:

- виготовлення вантажних гаків, вантажні гаки спеціального призначення;
- вимоги Правил до виконання гакової підвіски;
- виконання випробувань гакової підвіски;
- грейфери, їх обладнання, будова та використання;
- розподільні траверси, їх використання та призначення;

Контрольні питання:

- як відбувається виготовлення вантажних гаків, вантажних гаків спеціального призначення?;
- визначити вимоги Правил до виконання гакової підвіски;
- визначити вимоги Правил до виконання випробувань гакової підвіски;
- які бувають грейфери, яке їх обладнання, будова та використання?;
- які бувають розподільні траверси, яке їх використання та призначення?;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.

 

26. Вимоги Правил до канатів, барабанів та блоків, в/ланцюгів. (5), стор.28-35.

Питання для вивчення:

-будовата призначення вантажних канатів;
- бракування вантажних канатів, критерії бракування вантажних канатів;
- чалочні та інші з*емні вантажні засоби;
- вантажні барабани та блоки, будова та призначення;
- визначення діаметру вантажних блоків та барабанів в залежності від діаметру каната;
- вантажні ланцюги, їх виготовлення та критерії бракування;

Контрольні питання:

- пояснити будову та призначення вантажних канатів;
- як відбувається бракування вантажних канатів, які критерії бракування вантажних канатів?;
- назвати чалочні та інші з*емні вантажні засоби, визначити їх використання;
- пояснити будову та призначення вантажних барабанів та блоків;
- визначення діаметру вантажних блоків та барабанів в залежності від діаметру каната;
- поліспасти прямої дії, як вони працюють, як визначити кратність поліспаста?
- пояснити де використовуються вантажні ланцюги, як відбувається їх виготовлення та критерії бракування?;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.

 

С.В. 27. Вимоги Правил до електрообладнання портальних кранів. (5),

Питання для вивчення:

-електричне обладнання вантажопідемних кранів;
- групи експлуатаційних умов електрообладнання М 3,М 4;
- ступень захисту електрообладнання, таблиця 6 (5);
- електоропосточаня на вантажопідемні крани;
- система керування вантажопідемного крана;
- заземлення портальних кранів;

Контрольні питання:
- як відбувається електричне обладнання вантажопідемних кранів?;
- охарактеризувати групи експлуатаційних умов електрообладнання М 3,М 4;
- визначити ступень захисту електрообладнання портальних кранів, таблиця 6 (5);
- яким чином відбувається електоропосточаня на вантажопідемні крани?;
- система керування вантажопідемного крана;
- заземлення портальних кранів;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.

 

ПФ.С.12.ПП.О.03.01.
47-48. Технічний огляд перевантажувальних машин.
С.В. 28. Вимоги Правил до приборів безпеки. (5), Стор. 40-47.

Питання для вивчення:

- обладнання механізмів підєму вантажу портального крана, прибори безпеки;
- обладнання механізмів вильоту стріли портального крана, прибори безпеки;
- обладнання механізмів обертання портального крана, механізми безпеки;
- обладнання механізмів пересування портального крана, механізми безпеки;
- вимоги Правил до регулювання приборів безпеки на портальних кранах;

 

Контрольні питання:
- назвати та охарактеризувати обладнання механізмів підєму вантажу портального крана, прибори безпеки;
- назвати та охарактеризувати обладнання механізмів вильоту стріли портального крана, прибори безпеки;
- назвати та охарактеризувати обладнання механізмів обертання портального крана, механізми безпеки;
- назвати та охарактеризувати обладнання механізмів пересування портального крана, механізми безпеки;
- визначити вимоги Правил до регулювання приборів безпеки на портальних кранах;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.

 


С.В. 29. Вимоги Правил до з*емних ВЗП. (5), Стор. 64-65.

Питання для вивчення:

- стропи, заніми, захоплювачки, траверси – їх складові частини, вимоги НД (нормативних документів) до них;
- Розрахунки стропів по розривному зусиллю;
- використування стальних канатів для виробництва стропів;
- коефіцієнт запасу міцності стропів;

Контрольні питання:
- визначити та охарактеризувати стропи, заніми захоплювачки, траверси – їх складові частини, вимоги НД (нормативних документів) до них;
- як проводити розрахунки стропів по розривному зусиллю?;
- які стальні канаті використовуються для виробництва стропів?;
- яким чином проводять розрахунок коефіцієнту запасу міцності стропів?;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.

 

С.В. 30. Вимоги Правил до кранової колії. (5), Стор. 65-68.

Питання для вивчення:
- будова кранової колії, вимоги до них нормативних документів;
- проект наземної кранової колії;
- норми використання кранової колії;
- нормі граничного стану кранової колії;

Контрольні питання:
- як відбувається будова кранової колії, вимоги до них нормативних документів?;
- що містить у собі проект наземної кранової колії?;
- визначити норми використання кранової колії;
- визначити нормі граничного стану кранової колії;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.

 


С.В. 31. Вимоги Правил до кабін, противажіль, огороджень.
(5), Стор. 52-63.

Питання для вивчення:

- складові противажіль та баластів портальних кранів;
- огородження на портальних кранах, вимоги до них НД;
- галереї, майданчики та засоби доступу до механізмів портальних кранів;

Контрольні питання:

- для чого використовують противажіль та баласт у портальних кранів?;
- визначити вимоги НД до огородження на портальних кранах;
- галереї, майданчики та засоби доступу до механізмів портальних кранів, визначити вимоги НД до них;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.



ПФ.С.13.ПП.О.01.01.
ПФ.С.13.ПП.О.02.01.
ПФ.С.13.ПП.О.03.01.
49-50. Випробування портальних кранів; позачергове, первічнє, поточне випробування. Ввід перевантажувальних машин у роботу.

С.В. 32. Виконання робіт за допомогою перевантажувальних кранів
(5), стор. 123-134.

Питання для вивчення:

- можливість використання вантажопідйомних кранів (ВПК), вимоги НД;
- переміщення вантажу ВПК, вимоги НД;
- технічний огляд ВПК;
- що передбачає Правила Виконання Робіт;
- заборонені операції на крані;
- вимоги Правил до кранівника;

Контрольні питання:

- визначити можливість використання вантажопідйомних кранів (ВПК), які вимоги НД?;
- як відбувається переміщення вантажу ВПК, які вимоги НД?;
- як і хто проводить технічний огляд ВПК?;
- що передбачає Правила Виконання Робіт на портальних кранах під час виконання ПРР?;
- перелічити заборонені операції на крані;
- визначити вимоги Правил до кранівника;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.

 

ПП. 3.
Відновлення деталей

ПФ.С.15.ПР.О.05.01.
ПФ.С.15.ПР.О.06.01.
ПФ.С.15.ПР.О.07.01.
53-54. 55-56. 57-58.
Класифікація способів відновлення деталей. Відновлення деталей наплавкою.
ПФ.С.15.ПР.О.11.01.
ПФ.С.15.ПР.О.02.01.
59-60.
Відновлення деталей електролітичним покриттям и нарощуванням.

ПФ.С.15.ПР.О.01.01.
ПФ.С.15.ПР.О.02.01.
ПФ.С.15.ПР.О.03.01.
61-62. 63-64. 65-66.
Відновлення деталей механічною обробкою, складанням частин.

ПФ.С.15.ПР.О.14.01.
67-68.Відновлення деталей з застосуванням синтетичних матеріалів.

ПФ.С.15.ПР.О.08.01.
ПФ.С.15.ПР.О.09.01.
69-70.
Відновлення деталей металізацією.

ПФ.С.15.ПР.О.04.01.
71-72.Відновлення деталей тиском.

ПП. 4.
Ремонт типових деталей машин

ПФ.С.16.ПР.О.01.01.
75-76.
Ремонт валів та осей.

ПФ.С.16.ПР.О.02.01.
77-78.
Ремонт підшипникових вузлів.

С.В. 33. Ремонт різьбових з*єднань. (2), стор. 84.

Питання для вивчення:
- розборка різьбових з*єднань;
- ремонт різьби на болтах;
- ремонт різьби у отворах;
- постанова шпілек;
- вилучення зламаних шпілек;
- використання ексцентрикового ключа для шпілек;
- використання «солдатиків» для роботі з різьбовими з*єднаннями;

Контрольні питання:

- як відбувається розборка різьбових з*єднань?;
- як відбувається ремонт різьби на болтах?;
- як відбувається ремонт різьби у отворах?;
- як відбувається постанова шпілек?;
- як відбувається вилучення зламаних шпілек?;
- для чого використовують ексцентриковий ключа ?;
- як відбувається використання «солдатиків» для роботі з різьбовими з*єднаннями?;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.

 

С.В. 34. Ремонт шпоночних та шліцевих з*єднань. (2), стор. 89.

Питання для вивчення:

- шпонки – їх призначення та різновид;
- перевірка шпоночного пазу та самої шпонки;
- виготовлення шпонок та шліців;
- робочі поверхні шпонок та шліців;
- допустимі зазори при шпоночному клиновидному з*єднанні;
- допустимі зазори при шпоночному призматичному з*єднанні;

 

Контрольні питання:

- які бувають шпонки – їх призначення та різновид?;
- як провести перевірку шпоночного пазу та самої шпонки?;
- як відбувається виготовлення шпонок та шліців?;
- як працюють робочі поверхні шпонок та шліців?;
- визначити допустимі зазори при шпоночному клиновидному з*єднанні;
- визначити допустимі зазори при шпоночному призматичному з*єднанні;

 

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.

ПФ.С.17.ПР.О.01.01.
79-80. Ремонт зубчастих передач.

С.В. 35. Ремонт черв*ячних передач. (2), стор. 102-103.

Питання для вивчення:
- зборка черв*ячних передач;
- перевірка правильної роботи черв*ячної передачи;
- положення черв*яка відносно черв*ячного колеса;

Контрольні питання:
- як відбувається зборка черв*ячних передач?;
- як відбувається перевірка правильної роботи черв*ячної передачи?;
- як відбувається перевірка положення черв*яка відносно черв*ячного колеса?;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.


ПФ.С.17.ПР.О.01.02.
81-82.
Ремонт муфт і гальмівних шківів.
ПФ.С.17.ПР.О.01.03.
83-84.
Ремонт колес і катків
ПФ.С.17.ПР.О.01.04.
85-86.
Ремонт мет.конструкцій портальних кранів.
ПФ.С.17.ПР.О.01.05.
87-88.
Ремонт вантажних барабанів та блоків.

С.В. 36. Ремонт клепаних з*єднань. (2), стор. 91-92.

Питання для вивчення:
- дефіктація клепаних з*єднань;
- перевірка міцності клепаних з*єднань;
- перевірка цілісності отворів під клепку;
- горячи та холодні клепані з*єднання;
- вибір клепок у залежності від товщини металу;

Контрольні питання:

- як відбувається дефіктація клепаних з*єднань?;
- як відбувається перевірка міцності клепаних з*єднань?;
- як відбувається перевірка цілісності отворів під клепку?;
- коли виконуються горячи та холодні клепані з*єднання?;
- як відбувається вибір клепок у залежності від товщини металу?;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.

С.В. 37. Ремонт та регулювання гальм механізмів кранів.
(1), стор. 290; (2), стор. 119.

Питання для вивчення:
- основні пошкодження з*єднальних муфт;
- основні пошкодження гальмових шківів;
- засоби ремонту гальмових пристроїв вантажопідйомних кранів;
- клепка нових гальмових обкладок;
- граничні норми використання гальмових шківів та обкладок;
- вимоги Правил що до регулювання кранових гальм;

Контрольні питання:
- визначити основні пошкодження з*єднальних муфт;
- визначити основні пошкодження гальмових шківів;
- які основні засоби ремонту гальмових пристроїв вантажопідйомних кранів?;
- як відбувається клепка нових гальмових обкладок?;
- визначити граничні норми використання гальмових шківів та обкладок;
- які основні вимоги Правил що до регулювання кранових гальм?;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.


С.В. 38. Ремонт вузлів машин трюмної, вагонної, складскої мех-ції.
(2), стор. 122.

Питання для вивчення:
- основні пошкодження машин трюмної механізації;
- ремонт рами машин та отвалів бульдозерів;
- транспортуючи машини: ремонт конвеєрних стрічок;

Контрольні питання:
- які основні пошкодження машин трюмної механізації?;
- як відбувається ремонт рами машин та отвалів бульдозерів?;
- транспортуючи машини: як відбувається ремонт конвеєрних стрічок?;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.

 


ПП.5.


Читайте також:

  1. Визначте кордони Галицько – Волинського князівства на історичній карті [Див.істор.карту].
  2. С.В. 23. Карта змазування мех. пересування портального крана. (6) стор. 31.
  3. С.В. 23. Карта змазування мех. пересування портального крана. (6) стор. 31.
  4. С.В. 23. Карта змазування мех. пересування портального крана. (6) стор. 31.
  5. С.В. 49. Монтаж електрообладнання. (1), стор. 143.
  6. Стор. 382. Кочерган, 2003 р.




Переглядів: 703

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
С.В. 23. Карта змазування мех. пересування портального крана. (6) стор. 31. | С.В. 49. Монтаж електрообладнання. (1), стор. 143.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.