Вимоги Правил до вантажнозахоплюваючих обладнань. (5), стор.26.
Питання для вивчення:
- виготовлення вантажних гаків, вантажні гаки спеціального призначення; - вимоги Правил до виконання гакової підвіски; - виконання випробувань гакової підвіски; - грейфери, їх обладнання, будова та використання; - розподільні траверси, їх використання та призначення;
Контрольні питання:
- як відбувається виготовлення вантажних гаків, вантажних гаків спеціального призначення?; - визначити вимоги Правил до виконання гакової підвіски; - визначити вимоги Правил до виконання випробувань гакової підвіски; - які бувають грейфери, яке їх обладнання, будова та використання?; - які бувають розподільні траверси, яке їх використання та призначення?;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
26. Вимоги Правил до канатів, барабанів та блоків, в/ланцюгів. (5), стор.28-35.
Питання для вивчення:
-будовата призначення вантажних канатів; - бракування вантажних канатів, критерії бракування вантажних канатів; - чалочні та інші з*емні вантажні засоби; - вантажні барабани та блоки, будова та призначення; - визначення діаметру вантажних блоків та барабанів в залежності від діаметру каната; - вантажні ланцюги, їх виготовлення та критерії бракування;
Контрольні питання:
- пояснити будову та призначення вантажних канатів; - як відбувається бракування вантажних канатів, які критерії бракування вантажних канатів?; - назвати чалочні та інші з*емні вантажні засоби, визначити їх використання; - пояснити будову та призначення вантажних барабанів та блоків; - визначення діаметру вантажних блоків та барабанів в залежності від діаметру каната; - поліспасти прямої дії, як вони працюють, як визначити кратність поліспаста? - пояснити де використовуються вантажні ланцюги, як відбувається їх виготовлення та критерії бракування?;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
С.В. 27. Вимоги Правил до електрообладнання портальних кранів. (5),
Питання для вивчення:
-електричне обладнання вантажопідемних кранів; - групи експлуатаційних умов електрообладнання М 3,М 4; - ступень захисту електрообладнання, таблиця 6 (5); - електоропосточаня на вантажопідемні крани; - система керування вантажопідемного крана; - заземлення портальних кранів;
Контрольні питання: - як відбувається електричне обладнання вантажопідемних кранів?; - охарактеризувати групи експлуатаційних умов електрообладнання М 3,М 4; - визначити ступень захисту електрообладнання портальних кранів, таблиця 6 (5); - яким чином відбувається електоропосточаня на вантажопідемні крани?; - система керування вантажопідемного крана; - заземлення портальних кранів;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
ПФ.С.12.ПП.О.03.01. 47-48. Технічний огляд перевантажувальних машин. С.В. 28. Вимоги Правил до приборів безпеки. (5), Стор. 40-47.
Питання для вивчення:
- обладнання механізмів підєму вантажу портального крана, прибори безпеки; - обладнання механізмів вильоту стріли портального крана, прибори безпеки; - обладнання механізмів обертання портального крана, механізми безпеки; - обладнання механізмів пересування портального крана, механізми безпеки; - вимоги Правил до регулювання приборів безпеки на портальних кранах;
Контрольні питання: - назвати та охарактеризувати обладнання механізмів підєму вантажу портального крана, прибори безпеки; - назвати та охарактеризувати обладнання механізмів вильоту стріли портального крана, прибори безпеки; - назвати та охарактеризувати обладнання механізмів обертання портального крана, механізми безпеки; - назвати та охарактеризувати обладнання механізмів пересування портального крана, механізми безпеки; - визначити вимоги Правил до регулювання приборів безпеки на портальних кранах; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
С.В. 29. Вимоги Правил до з*емних ВЗП. (5), Стор. 64-65.
Питання для вивчення:
- стропи, заніми, захоплювачки, траверси – їх складові частини, вимоги НД (нормативних документів) до них; - Розрахунки стропів по розривному зусиллю; - використування стальних канатів для виробництва стропів; - коефіцієнт запасу міцності стропів; Контрольні питання: - визначити та охарактеризувати стропи, заніми захоплювачки, траверси – їх складові частини, вимоги НД (нормативних документів) до них; - як проводити розрахунки стропів по розривному зусиллю?; - які стальні канаті використовуються для виробництва стропів?; - яким чином проводять розрахунок коефіцієнту запасу міцності стропів?;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
С.В. 30. Вимоги Правил до кранової колії. (5), Стор. 65-68.
Питання для вивчення: - будова кранової колії, вимоги до них нормативних документів; - проект наземної кранової колії; - норми використання кранової колії; - нормі граничного стану кранової колії;
Контрольні питання: - як відбувається будова кранової колії, вимоги до них нормативних документів?; - що містить у собі проект наземної кранової колії?; - визначити норми використання кранової колії; - визначити нормі граничного стану кранової колії;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
С.В. 31. Вимоги Правил до кабін, противажіль, огороджень. (5), Стор. 52-63.
Питання для вивчення:
- складові противажіль та баластів портальних кранів; - огородження на портальних кранах, вимоги до них НД; - галереї, майданчики та засоби доступу до механізмів портальних кранів;
Контрольні питання:
- для чого використовують противажіль та баласт у портальних кранів?; - визначити вимоги НД до огородження на портальних кранах; - галереї, майданчики та засоби доступу до механізмів портальних кранів, визначити вимоги НД до них;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
ПФ.С.13.ПП.О.01.01. ПФ.С.13.ПП.О.02.01. ПФ.С.13.ПП.О.03.01. 49-50. Випробування портальних кранів; позачергове, первічнє, поточне випробування. Ввід перевантажувальних машин у роботу.
С.В. 32. Виконання робіт за допомогою перевантажувальних кранів (5), стор. 123-134.
Питання для вивчення:
- можливість використання вантажопідйомних кранів (ВПК), вимоги НД; - переміщення вантажу ВПК, вимоги НД; - технічний огляд ВПК; - що передбачає Правила Виконання Робіт; - заборонені операції на крані; - вимоги Правил до кранівника;
Контрольні питання:
- визначити можливість використання вантажопідйомних кранів (ВПК), які вимоги НД?; - як відбувається переміщення вантажу ВПК, які вимоги НД?; - як і хто проводить технічний огляд ВПК?; - що передбачає Правила Виконання Робіт на портальних кранах під час виконання ПРР?; - перелічити заборонені операції на крані; - визначити вимоги Правил до кранівника;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
ПП. 3. Відновлення деталей
ПФ.С.15.ПР.О.05.01. ПФ.С.15.ПР.О.06.01. ПФ.С.15.ПР.О.07.01. 53-54. 55-56. 57-58. Класифікація способів відновлення деталей. Відновлення деталей наплавкою. ПФ.С.15.ПР.О.11.01. ПФ.С.15.ПР.О.02.01. 59-60.Відновлення деталей електролітичним покриттям и нарощуванням.
Питання для вивчення: - розборка різьбових з*єднань; - ремонт різьби на болтах; - ремонт різьби у отворах; - постанова шпілек; - вилучення зламаних шпілек; - використання ексцентрикового ключа для шпілек; - використання «солдатиків» для роботі з різьбовими з*єднаннями;
Контрольні питання:
- як відбувається розборка різьбових з*єднань?; - як відбувається ремонт різьби на болтах?; - як відбувається ремонт різьби у отворах?; - як відбувається постанова шпілек?; - як відбувається вилучення зламаних шпілек?; - для чого використовують ексцентриковий ключа ?; - як відбувається використання «солдатиків» для роботі з різьбовими з*єднаннями?;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
С.В. 34. Ремонт шпоночних та шліцевих з*єднань. (2), стор. 89.
Питання для вивчення:
- шпонки – їх призначення та різновид; - перевірка шпоночного пазу та самої шпонки; - виготовлення шпонок та шліців; - робочі поверхні шпонок та шліців; - допустимі зазори при шпоночному клиновидному з*єднанні; - допустимі зазори при шпоночному призматичному з*єднанні;
Контрольні питання:
- які бувають шпонки – їх призначення та різновид?; - як провести перевірку шпоночного пазу та самої шпонки?; - як відбувається виготовлення шпонок та шліців?; - як працюють робочі поверхні шпонок та шліців?; - визначити допустимі зазори при шпоночному клиновидному з*єднанні; - визначити допустимі зазори при шпоночному призматичному з*єднанні;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
Питання для вивчення: - зборка черв*ячних передач; - перевірка правильної роботи черв*ячної передачи; - положення черв*яка відносно черв*ячного колеса;
Контрольні питання: - як відбувається зборка черв*ячних передач?; - як відбувається перевірка правильної роботи черв*ячної передачи?; - як відбувається перевірка положення черв*яка відносно черв*ячного колеса?;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
ПФ.С.17.ПР.О.01.02. 81-82.Ремонт муфт і гальмівних шківів. ПФ.С.17.ПР.О.01.03. 83-84.Ремонт колес і катків ПФ.С.17.ПР.О.01.04. 85-86.Ремонт мет.конструкцій портальних кранів. ПФ.С.17.ПР.О.01.05. 87-88.Ремонт вантажних барабанів та блоків.
Питання для вивчення: - дефіктація клепаних з*єднань; - перевірка міцності клепаних з*єднань; - перевірка цілісності отворів під клепку; - горячи та холодні клепані з*єднання; - вибір клепок у залежності від товщини металу;
Контрольні питання:
- як відбувається дефіктація клепаних з*єднань?; - як відбувається перевірка міцності клепаних з*єднань?; - як відбувається перевірка цілісності отворів під клепку?; - коли виконуються горячи та холодні клепані з*єднання?; - як відбувається вибір клепок у залежності від товщини металу?;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
С.В. 37. Ремонт та регулювання гальм механізмів кранів. (1), стор. 290; (2), стор. 119.
Питання для вивчення: - основні пошкодження з*єднальних муфт; - основні пошкодження гальмових шківів; - засоби ремонту гальмових пристроїв вантажопідйомних кранів; - клепка нових гальмових обкладок; - граничні норми використання гальмових шківів та обкладок; - вимоги Правил що до регулювання кранових гальм;
Контрольні питання: - визначити основні пошкодження з*єднальних муфт; - визначити основні пошкодження гальмових шківів; - які основні засоби ремонту гальмових пристроїв вантажопідйомних кранів?; - як відбувається клепка нових гальмових обкладок?; - визначити граничні норми використання гальмових шківів та обкладок; - які основні вимоги Правил що до регулювання кранових гальм?;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
Питання для вивчення: - основні пошкодження машин трюмної механізації; - ремонт рами машин та отвалів бульдозерів; - транспортуючи машини: ремонт конвеєрних стрічок;
Контрольні питання: - які основні пошкодження машин трюмної механізації?; - як відбувається ремонт рами машин та отвалів бульдозерів?; - транспортуючи машини: як відбувається ремонт конвеєрних стрічок?;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.