Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






С.В. 23. Карта змазування мех. пересування портального крана. (6) стор. 31.

Можуть| входити в склад| РММ?; - яке призначення|| відчинених| і зачинених| складських| майданів?; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування. Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.   С.В. 2. Основи проектування ремонтних майстерень. (1), §61,стр.195. Питання для вивчення: - вимоги НД до проектування портових ремонтних майстерень; - загальна пояснювальна записка, і сходні данні для проектування; - організація будови майстерень; - смітна документація на будову майстерень; - паспорт робочого проекту на будову майстерень; - укрупненні показники річних ремонтних витрат на одну перевантажувальну машину; - визначення кількості верстатного парку майстерень порту; - календарні, номінальні (режимні) і ефективні (розрахункові) фонди; - розрахунки обслуговуючого (МОП) і інженерного (ІТП) персоналу майстерень; Контрольні питання: - які передбачаються вимоги що до проектування портових ремонтних майстерень? - що містить загальна пояснювальна записка, які і сходні данні для проектування майстерень вона передбачає? - пояснити організацію будови портових майстерень; - що містить смітна документація на будову майстерень? - що містить паспорт робочого проекту на будову майстерень? - перерахувати укрупненні показники річних ремонтних витрат на одну перевантажувальну машину; - як відбувається визначення кількості верстатного парку майстерень порту? - що містять календарні, номінальні (режимні) і ефективні (розрахункові) фонди?; - на підставі чого проводять розрахунки обслуговуючого (МОП) і інженерного (ІТП) персоналу майстерень; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування. Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми. С.В. 3. Бази безрейкової портової механізації. (1), §62,стр.201. Питання для вивчення: - складові гаражу навантажувачів; - збереження машин безрейкового транспорту; - проектування гаражів для машин безрейкового транспорту; - дільниці зарядних тягових акумуляторних батарей; - розрахунки кількості міст для зарядки акумуляторних батарей; Контрольні питання: - перерахувати складові гаражу навантажувачів; - як відбувається збереження машин безрейкового транспорту?; - як відбувається проектування гаражів для машин безрейкового транспорту?; - пояснити склад і обладнання дільниці зарядних тягових акумуляторних батарей; - провести розрахунки кількості міст для зарядки акумуляторних батарей; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування. Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми. ПФ.С.07.ПР.О.02.01. 3-4. Основні поняття про планово-попереджувальні ремонти. ПФ.С.07.ПР.О.03.01. 5-6.Категорії технічних обслуговувань та ремонтів. ПФ.С.07.ПР.О.04.01. 7-8.Планування ремонтів. Міжремонтні цикли та періоди. Ресурси перевантажувальних машин. С.В. 4. Надійність перевантажувальних машин. (3), §2.2.,стр.23. Питання для вивчення: - складові надійності перевантажувальних машин; - безотказність перевантажувальних машин; - ремонтопригодність перевантажувальних машин; - долговічність перевантажувальних машин; - сохраноздатність перевантажувальних машин; - коефіцієнт надійності перевантажувальних машин; - необхідність прорахунків статистичних даних по роботі машин; Контрольні питання: - перерахувати та пояснити складові надійності перевантажувальних машин; - дати визначення безотказністі перевантажувальних машин; - дати визначення ремонтопригодністі перевантажувальних машин; - дати визначення долговічністі перевантажувальних машин; - дати визначення сохраноздатністі перевантажувальних машин; - пояснити значення коефіцієнту надійності перевантажувальних машин; - пояснити необхідність прорахунків статистичних даних по роботі машин; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування. Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми. ПФ.С.07.ПР.О.05.01. 9-10.Основи планових технічних обслуговувань та ремонтів. С.В. 5. Структура системи планових технічних обслуговувань та ремонтів перевантажувальних машин. . (1), §55,стр.184. Питання для вивчення: - схема структури системи ППР; - структурна схема організації робот по технічним обслуговуванням і ремонтам перевантажувальних машин; Контрольні питання: - накреслити схему структури системи ППР; - накреслити та проаналізувати структурну схему організації робот по технічним обслуговуванням і ремонтам перевантажувальних машин в порту;   Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування. Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.   С.В. 6. Планування ТО и ремонту перевантажувальних машин. . (1),§63,стр.186. Питання для вивчення: - коефіцієнт економічної ефективності, його розрахунки та обґрунтування; - критерії економічної обґрунтованості ремонту перевантажувальної машини; Контрольні питання: - як перевірити коефіцієнт економічної ефективності, виконати розрахунки та обґрунтування?; - які критерії економічної обґрунтованості ремонту перевантажувальної машини, пояснити та перелічити?; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування. Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми. ПФ.С.07.ПР.О.06.01. 11-12.Організаційні, технічні та технологічні вимоги що до проведення ремонтів. С.В. 7. Основні поняття та ознаки надійності перевантажувальних машин. (3),§2.2.,стор.20. (1),§6,стр.20. Питання для вивчення: -середьній ресурс крана до першого капітального ремонту; - вимір середнього ресурсу під час його підрахунку; - коефіцієнт готовності перевантажувальної машини; - кількість значень критеріїв надійності перевантажувальної машини; - значення статистичних даних про роботу портальних кранів; Контрольні питання: -як визначити середні ресурси крана до першого капітального ремонту?; - формула виміру середнього ресурсу під час його підрахунку, пояснити значення кожної складової; - що визначає коефіцієнт готовності перевантажувальної машини?; - яке значення має кількість критеріїв надійності перевантажувальної машини?; - яке значення має кількість статистичних даних про роботу портальних кранів?; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування. Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.   С.В. 8. Відмови перевантажувальних машин під час роботи (1),§7,стор.24. Питання для вивчення: - поступові відмови перевантажувальних машин; - несподівані відмови перевантажувальних машин; - незалежні відмови перевантажувальних машин; - експлуатаційні відмови перевантажувальних машин; - -виробничи відмови перевантажувальних машин; - конструктивні відмови перевантажувальних машин; - типові відмови перевантажувальних машин; Контрольні питання: - визначити, що таке поступові відмови перевантажувальних машин?; - визначити, що таке несподівані відмови перевантажувальних машин?; - визначити, що таке незалежні відмови перевантажувальних машин?; - визначити, що таке експлуатаційні відмови перевантажувальних машин?; - визначити, що таке виробничі відмови перевантажувальних машин?; - визначити, що таке конструктивні відмови перевантажувальних машин?; - визначити, що таке типові відмови перевантажувальних машин?;   Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування. Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми. С.В. 9. Накопичення та обробка інформації про надійність машин (1),§8,стор.26. Питання для вивчення: - доцільність збору та обробки інформації про надійність машин; - основні положення системи збору і обробки інформації о надійності машин; - розробка і будова опитних зразків машин; - стендові випробування окремих вузлів та агрегатів; - отримання результатів експлуатації при типових режимах в умовах використання машин; - підконтрольна експлуатація, що відбувається на експлуатаційних підприємствах; - основні види планових спостережень за машинами; Контрольні питання: - пояснити доцільність збору та обробки інформації про надійність машин; - перелічити та пояснити основні положення системи збору і обробки інформації о надійності машин; - як відбувається розробка і будова опитних зразків машин?; - як відбувається стендові випробування окремих вузлів та агрегатів машин?; - як відбувається отримання результатів експлуатації при типових режимах в умовах використання машин?; - для чого використовують підконтрольну експлуатацію, що відбувається на експлуатаційних підприємствах?; - які основні види планових спостережень за машинами?; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування. Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми. С.В. 10. Віроятностні закони показників надійності машин. (1),§9,стор.29. Питання для вивчення: -багатокутник розподілу дискретної випадкової величини; - функція надійності; - гістограма, полігон щільності розподілу відказів перевантажувальних машин; - табульовані функції - єкспоненційний закон розподілу; - Закон Вейбулла; Контрольні питання: - накреслити та пояснити багатокутник розподілу дискретної випадкової величини; - дати визначення та пояснити функцію надійності; - накреслити та пояснити гістограму, полігон щільності розподілу відказів перевантажувальних машин; - дати відповідь та пояснити, що таке табульовані функції?; - дати відповідь та пояснити, що таке єкспоненційний закон розподілу?; - дати відповідь та пояснити, що таке Закон Вейбулла?; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування. Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.   ПФ.С.07.ПР.О.07.01. 13-14. Виконання ремонтів портальних кранів силами ремонтних майстерень порту. С.В. 11. Визначення показників якості надійності машин. (1),§10,стор.34. Питання для вивчення: -одиничні та комплексні показники надійності машин; - приблизна статистична оцінка вірогідності безодмовної роботи машини; - безумовна та умовна вірогідність розподілу безвідмовної роботи машини; - інтенсивність відмов машини; - період приробки машини; - період нормальної роботи машини; - стаціонарний режим роботи машини; - показники безвідмовності ремонтуемих обектів; - функція відродження – головна функція потоку відмов машини; - строк служби перевантажувальної машини, та її граничний стан; Контрольні питання: - дати визначення, що таке одиничні та комплексні показники надійності машин?; - дати визначення, що таке приблизна статистична оцінка вірогідності безодмовної роботи машини?; - дати визначення, що таке безумовна та умовна вірогідність розподілу безвідмовної роботи машини?; - дати визначення, що таке інтенсивність відмов машини?; - дати визначення, що таке період приробки машини?; - дати визначення, що таке період нормальної роботи машини?; - дати визначення, що таке стаціонарний режим роботи машини?; - дати визначення, що таке показники безвідмовності ремонтуемих обектів?; - дати визначення, чому функція відродження – головна функція потоку відмов машини?; - дати визначення, що таке строк служби перевантажувальної машини, та її граничний стан?; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування. Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.   С.В. 12. Нормування показників надійності машин. (1),§11,стор.49. Питання для вивчення:- нормування вірогідності безвідмовної роботи машини; - граничне значення кошторису ремонтів перевантажувальних машин; - методика оптимізації показників надійності машин; контрольні питання: - як відбувається нормування вірогідності безвідмовної роботи машини?; - як визначається граничне значення кошторису ремонтів перевантажувальних машин?; - пояснити методику оптимізації показників надійності машин; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування. Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми. С.В. 13. Забезпечення надійності машин в умовах роботи. (1),§12,стор.52. Питання для вивчення:-визначеня надійності машини під час її проектування; - гарантії високого рівня надійності на етапі проектування машини; - путі забезпечення і підвищення рівня надійності машин під час їх використання; - уточнення правил використання і режиму технічного обслуговування згідно даним умовам роботи машини; - удосконалення структури і утримання служб технічного обслуговування і нагляду на усіх етапах експлуатації перевантажувальних машин; Контрольні питання: дати визначення надійності машини під час її проектування; - за яких умов можливо дати гарантії високого рівня надійності на етапі проектування машини?; - які путі забезпечення і підвищення рівня надійності машин під час їх використання?; - визначити які уточнені правила використання і режиму технічного обслуговування згідно даним умовам роботи машини?; - визначити шляхи удосконалення структури і утримання служб технічного обслуговування і нагляду на усіх етапах експлуатації перевантажувальних машин; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування. Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми. С.В. 14. Облік та аналіз використання перевантажувальних машин. (1),§15,стор.59. Питання для вивчення: - облік роботи перевантажувальних машин по статистичній звітності за формою №8 «Звіт про роботу перевантажувальних машин в морському порту»; - зміст звіту про роботу перевантажувальних машин в морському порту; - основні показники звіту про роботу перевантажувальних машин в морському порту; - коефіцієнт ефективності роботи перевантажувальних машин, його визначення та зміст; - первинний облік і аналіз роботи перевантажувальних машин в порту; - надійне джерело інформації для складання звіту про використання перевантажувальної техніки у порту; Контрольні питання: - як складається облік роботи перевантажувальних машин по статистичній звітності за формою №8 «Звіт про роботу перевантажувальних машин в морському порту»?; - пояснити зміст звіту про роботу перевантажувальних машин в морському порту; - як визначаються основні показники звіту про роботу перевантажувальних машин в морському порту?; - пояснити що таке коефіцієнт ефективності роботи перевантажувальних машин, його визначення та зміст?; - як відбувається первинний облік і аналіз роботи перевантажувальних машин в порту?; - яке саме надійне джерело інформації для складання звіту про використання перевантажувальної техніки у порту?; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування. Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.   ПФ.С.07.ПР.О.08.01. 15-16.Вимоги до проведення реконструкцій (модернізацій) П.М. С.В. 15. Оптимальні строки використання перевантажувальних машин (1),§56,стор. 186. Питання для вивчення: -обгрунтовання ремонту складної перевантажувальної техніки; - коефіцієнт економічної ефєктивністі ремонту перевантажувальних машин; - економічна доцільність ремонту перевантажувальних машин; - визначення оптимального строку використання перевантажувальних машин; Контрольні питання: - яким чином відбувається обгрунтовування ремонту складної перевантажувальної техніки?; - яким чином відбувається розрахунки коефіцієнту економічної ефєктивністі ремонту перевантажувальних машин?; - яким чином визначається економічна доцільність ремонту перевантажувальних машин?; - яким чином відбувається визначення оптимального строку використання перевантажувальних машин?; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування. Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.   С.В. 16. Графіки ТО і ремонту. Основні етапи ремонту П.М. (1),§58,стор. 190. Питання для вивчення: складові частини та перелік робіт для ТО-1, ТО-2, ТО-3; - складання річного план-графіка ремонту перевантажувальних машин; - умовні етапи які виконуються під час проведення планового ремонту перевантажувального крану; Контрольні питання:- перелічити складові частини та перелік робіт для ТО-1, ТО-2, ТО-3; - яким чином відбувається складання річного план-графіка ремонту перевантажувальних машин?; - перелічити та дати визначення умовним етапам які виконуються під час проведення планового ремонту перевантажувального крану (10 етапів); Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування. Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.   С.В. 17. Планування використання змінних частин. (1),§63,стор. 204. Питання для вивчення: -постачання запасними частинами морського порту під час планових ремонтів складної перевантажувальної техніки; - норми використання запасних частин під час планового ремонту кранів; - складання річних заявок на постачання запасними частинами підприємства; - засоби полібшеня планування запасних частин на планові ремонти кранів; Контрольні питання: яким чином відбувається постачання запасними частинами морського порту під час планових ремонтів складної перевантажувальної техніки?; - яким чином визначається норми використання запасних частин під час планового ремонту кранів?; - яким чином відбувається складання річних заявок на постачання запасними частинами підприємства?; - якими засобом можливо добитися полібшеня планування запасних частин на планові ремонти кранів?; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування. Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми. ПФ.С.07.ПР.О.09.01. 17-18.Технічна документація на ремонт, реконструкцію, модернізацію портових кранів. ЛПЗ. 1-2.Розрахунок дати слідуючого планового ремонту перевантажувального портального крана. 19-20. Тематичне оцінювання ПП.02. Виробничий процес ремонту машин. ПФ.С.08.ПР.О.01.01. 21-22.Вивід крана в ремонт. Вимоги Правил що до виводу крана в ремонт ПФ.С.08.ПР.О.02.01. 23-24.Виконання планового ремонту перевантажувальних машин. Розборка та зборка механізмів портальних кранів. ПФ.С.08.ПР.О.03.01. 25-26.Об’їм робіт для виконання ТО-1, ТО-2, ТО-3, та профілактичних обслуговувань. С.В. 18. ПО і ТО для механізмів портальних кранів. (3),§2.2.,стор. 20-23. Питання для вивчення:-перелік комплексу робіт що складають ТО механізмів крана у плановому порядку; - щозмінні ТО механізмів портальних кранів; - щодобові ТО механізмів портальних кранів; - виконання ТО-3. Зміст робіт; Контрольні питання: -визначити перелік комплексу робіт що складають ТО механізмів крана у плановому порядку; - яким чином відбуваються щозмінні ТО механізмів портальних кранів?; - яким чином відбуваються щодобові ТО механізмів портальних кранів?; - яким чином відбуваються виконання ТО-3? Визначити зміст робіт; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування. Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.   ПФ.С.09.ПР.О.01.01. ПФ.С.09.ПП.О.02.01. ПФ.С.09.ПР.О.03.01. 27-28.Класифікація та вимоги до мастильних речовин. 29-30. Рідкі мастильні речовини. 31-32. Пластичні та тверді мастильні речовини. 33-34.Вибір мастильних речовин. 35-36. Засоби змазування та мастильні пристрої. С.В. 19 Миття і очистка деталей. Карти змазування механізмів. (1), стор. 317. Питання для вивчення: виконання очистки та миття деталей механізмів портальних кранів; - технічна документація на проведення мастильних робіт та вибору мастильних речовин; - складові частини карт змазування механізмів портальних кранів; - розробка карт змазування механізмі портальних кранів; - уточнення карт змазування механізмів залежно від їх використання; Контрольні питання: -яким чином відбувається виконання очистки та миття деталей механізмів портальних кранів?; - Хто і на який підставі розробляє технічну документацію на проведення мастильних робіт та вибору мастильних речовин?; - перелічити складові частини карт змазування механізмів портальних кранів; - Хто і на який підставі проводить розробку карт змазування механізмі портальних кранів; - Хто і на який підставі проводить уточнення карт змазування механізмів залежно від їх використання?; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування. Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми. С.В. 20. Карта змазування механізму підйому портального крана. (6), стор. 24. Питання для вивчення:-складання кінематичної схеми механізму підйому портального крана; - заповнення таблиці (точка змазування; складова частина механізму крана; використання типу мастильної речовини під час літнього періоду і під час зимового періоду; період очищення; період промивки.); - двигун механізму підйому крана; - втулочно-пальцева муфта; - редуктор механізму підйому крана; - зубчаста муфта механізму підйому крана; - підшипники вантажного барабану механізму підйому крана; - катки канатного укладача механізму підйому крана; - обмежувача вантажної підємністі портального крана; - кінцеві вимикачі механізму підйому крана; Контрольні питання: виконати креслення кінематичної схеми механізму підйому портального крана; - визначити засоби заповнення таблиці (точка змазування; складова частина механізму крана; використання типу мастильної речовини під час літнього періоду і під час зимового періоду; період очищення; період промивки.); - чим і яким чином відбувається змазування двигуна механізму підйому крана?; - чим і яким чином відбувається змазування втулочно-пальцевої муфти?; - чим і яким чином відбувається змазування редуктора механізму підйому крана?; - чим і яким чином відбувається змазування зубчастої муфти механізму підйому крана?; - чим і яким чином відбувається змазування підшипників вантажного барабану механізму підйому крана?; - чим і яким чином відбувається змазування катків канатного укладача механізму підйому крана?; - чим і яким чином відбувається змазування обмежувача вантажної підємністі портального крана?; - чим і яким чином відбувається змазування кінцевих вимикачів механізму підйому крана?; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування. Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми. С.В. 21. Карта змазування мех. вильоту стріли портального крана. (6) стор. 28. Питання для вивчення:- складання кінематичної схеми механізму вильоту стріли портального крана; - заповнення таблиці (точка змазування; складова частина механізму крана; використання типу мастильної речовини під час літнього періоду і під час зимового періоду; період очищення; період промивки.); - двигун механізму вильоту стріли крана; - втулочно-пальцева муфта вильоту стріли крана; - редуктор механізму вильоту стріли крана; - зубчаста муфта механізму вильоту стріли крана; - підшипники кремальєри вильоту стріли крана; - катки прижаття рейки стріли крана до приводної шестерні; - обмежувача вильоту стріли портального крана; - кінцеві вимикачі механізму вильоту стріли крана; Контрольні питання: - виконати креслення кінематичної схеми механізму вильоту стріли портального крана; - визначити засоби заповнення таблиці (точка змазування; складова частина механізму крана; використання типу мастильної речовини під час літнього періоду і під час зимового періоду; період очищення; період промивки.); - чим і яким чином відбувається змазування двигуна механізму вильоту стріли крана?; - чим і яким чином відбувається змазування втулочно-пальцевої муфти?; - чим і яким чином відбувається змазування редуктора механізму вильоту стріли крана?; - чим і яким чином відбувається змазування зубчастої муфти механізму вильоту стріли крана?; - чим і яким чином відбувається змазування кремальєри вильоту стріли крана?; - чим і яким чином відбувається змазування катків прижаття рейки стріли крана до приводної шестерні?; - чим і яким чином відбувається змазування обмежувача вильоту стріли?; - чим і яким чином відбувається змазування кінцевих вимикачів механізму вильоту стріли крана?; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування. Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.   С.В. 22. Карта змазування ОПП и мех. обертання портального крана. (6), стор. 32. Питання для вивчення:складання кінематичної схеми механізму обертання і ОПП портального крана; - заповнення таблиці (точка змазування; складова частина механізму крана; використання типу мастильної речовини під час літнього періоду і під час зимового періоду; період очищення; період промивки.); - двигун механізму обертання крана; - втулочно-пальцева муфта механізму обертання крана; - редуктор механізму обертання крана; - зубчаста муфта механізму обертання крана; - підшипники привідного валу механізму обертання крана; - катки прижаття колони до вертикальної рейки верху портала крана; Контрольні питання: - виконати креслення кінематичної схеми механізму обертання портального крана; - визначити засоби заповнення таблиці (точка змазування; складова частина механізму крана; використання типу мастильної речовини під час літнього періоду і під час зимового періоду; період очищення; період промивки.); - чим і яким чином відбувається змазування двигуна механізму вильоту стріли крана?; - чим і яким чином відбувається змазування втулочно-пальцевої муфти?; - чим і яким чином відбувається змазування редуктора механізму обертання та ОПП крана?; - чим і яким чином відбувається змазування зубчастої муфти механізму обертання крана?; - чим і яким чином відбувається змазування катків верху портала крана?; - чим і яким чином відбувається змазування підшипників привідного вала механізму обертання крана?;   Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування. Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.  

РММ); - додаткові| підрозділи| що входять| в склад| РММ; - призначення відчинених та зачинених|| складські| майданів|; Контрольні питання|: - чім визначається| склад| ремонтних механічних| майстерень| (РММ)?; - яки додаткові підрозділи

Курс

ПП. 7.1.

Ремонт конвейерів та механізмів портальних кранів.

ПФ.С.04.ПР.О.01.01.
125-126. Технічне обслуговування та ремонт механізмів стрічкових
конвейерів.

С.В. 56. ТО і ремонт конвейерних стрічок. (1), стор. 395.

Питання для вивчення:

-конвейенрі стрічки, їх будова та використання;
- зростання довговічності використання конвейерніх стрічок;
- регулювання руху стрічки нахилом направляючого ролику;
- стиковка торців конвейерної стрічки;
- будова вулканізаційного приладу;
- вулканізований засіб з*єднання кінців конвейерної стрічки;
- робота конвейерної стрічки;

Контрольні питання:

- пояснити про конвейенрі стрічки, їх будову та використання;
- як досягти зростання довговічності використання конвейерніх стрічок?;
- як відбувається регулювання руху стрічки нахилом направляючого ролику?;
- як відбувається стиковка торців конвейерної стрічки?;
- пояснити яка будова вулканізаційного приладу?;
- як відбувається вулканізований засіб з*єднання кінців конвейерної стрічки?;
- як відбувається робота конвейерної стрічки?;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.

С.В. 57. ТО і ремонт ланцюжних конвейерів. (1), стор. 396.

Питання для вивчення:

- будова і обслуговування ланцюгів конвейерів;
- скребкові конвейери, будова і призначення;
- пластинчасті конвейери, будова і призначення;
- робота скребкових та пластинчастих конвейерів;
- виконання ТО-1 і ТО-2 скребкових та пластинчастих конвейерів;

Контрольні питання:
- пояснити про будову і обслуговування ланцюгів конвейерів;
- пояснити про скребкові конвейери, їх будову і призначення;
- пояснити про пластинчасті конвейери, їх будову і призначення;
- як виконується робота скребкових та пластинчастих конвейерів?;
- як проводять виконання ТО-1 і ТО-2 скребкових та пластинчастих конвейерів?;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.

 

ПФ.С.04.ПР.О.02.02.
127-128. Організація ТО і ремонту перевантажувальних комплексів.

С.В. 58. Основні положення То і ремонту перев. комплексів.(1),стор. 399

Питання для вивчення:

- будова і призначення спеціалізованих перевантажувальних комплексів;
- підготовка обслуговуючого персоналу комплексів;
- керування механічними комплексами;
- роль зв’язку у керуванні механічним перевантажувальним комплексом;
- захист та блокування під час роботі механічним перевантажувальним комплексом;
- охорона праці на механічному перевантажувальному комплексі;

Контрольні питання:

- пояснити, яка будова і призначення спеціалізованих перевантажувальних комплексів?;
- як відбувається підготовка обслуговуючого персоналу комплексів?;
- як відбувається керування механічними комплексами?;
- як відображується роль зв’язку у керуванні механічним перевантажувальним комплексом?;
- як відбувається захист та блокування під час роботі механічним перевантажувальним комплексом?;
- як відбувається охорона праці на механічному перевантажувальному комплексі?;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.

 

С.В. 59. Експлуатація і обслуговування складскіх машин. (1), стор. 402.

Питання для вивчення:

- будова і призначення стакерів, реклаймерів, крацеркранів;
- технічне обслуговування роторних коліс цих машин;
- виконання поточних та капітальних ремонтів складських машин;
- тривалість та бо*ем поточного та капітальних ремонтів складських машин;

Контрольні питання:

- пояснити яка будова і призначення стакерів, реклаймерів, крацеркранів;
- як відбувається технічне обслуговування роторних коліс цих машин?;
- як відбувається виконання поточних та капітальних ремонтів складських машин?;
- які тривалість та бо*ем поточного та капітальних ремонтів складських машин?;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.

С.В. 60. Експлуатація і ремонт причальних перевантажувальних машин.(1), 404.

Питання для вивчення:

- технічна експлуатація причальних навантажувальних машин;
- перевірка телескопічного та висувного пристрою під час проведення поточного ремонту причальних навантажувальних машин;
- об*ем робіт під час проведення капітального ремонту причальних навантажувальних машин;
- періодичність ремонту причальних навантажувальних машин;

Контрольні питання:

- як відбувається технічна експлуатація причальних навантажувальних машин?;
- як відбувається перевірка телескопічного та висувного пристрою під час проведення поточного ремонту причальних навантажувальних машин?;
- як визначається об*ем робіт під час проведення капітального ремонту причальних навантажувальних машин?;
- як визначається періодичність ремонту причальних навантажувальних машин?;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.

С.В. 61. Експлуатація і ремонт вагоноопрокідувачив. (1), стор. 404.

Питання для вивчення:

- особливість використання вагонних опрокидувачів;
- що змінні перевірки колії опрокидувача;
- що змінні перевірки металоконструкції опрокидувача;
- що змінні перевірки запобіжних та автоматизованих систем опрокидувача;
- проведення То-1 і ТО-2 опрокидувача;
- періодичність проведення ремонтів опрокидувача;

Контрольні питання:

- визначити, які особливості використання вагонних опрокидувачів?;
- як виконуються що змінні перевірки колії опрокидувача?;
- як виконуються що змінні перевірки металоконструкції опрокидувача?;
- як виконуються що змінні перевірки запобіжних та автоматизованих систем опрокидувача?;
- як виконуються проведення ТО-1 і ТО-2 опрокидувача?;
- яка періодичність проведення ремонтів опрокидувача?;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.

 

ПФ.С.04.ПР.О.03.01.
129-130.
Ремонт та ТО механізмів підйому портальних кранів.

С.В. 62. Норми дефектування. Металоконструкція кранів. (4), стор. 55.

Питання для вивчення:

- тріщини у зварювальних швах основної металевої конструкції;
- дефекти пакетів у болтових та клепаних з*єднаннях;
- відхилиня норм основних елементів металоконструкції кранів;
- знос шарнірних з*єднань;
- корозійне пошкодження елементів металоконструкції кранів;
- раслоювання металу несущих елементів металоконструкції кранів;
- механічне локальне і загальне пошкодження несущих елементів металоконструкції кранів;

Контрольні питання:

- визначити норми дефектів тріщини у зварювальних швах основної металевої конструкції;
- визначити норми дефектів пакетів у болтових та клепаних з*єднаннях;
- визначити норми дефектів та граничні норми використання основних елементів металоконструкції кранів;
- визначити норми дефектів, таких як знос шарнірних з*єднань;
- визначити норми дефектів, таких як корозійне пошкодження елементів металоконструкції кранів;
- визначити норми дефектів, таких як раслоювання металу несущих елементів металоконструкції кранів;
- визначити норми дефектів, таких як механічне локальне і загальне пошкодження несущих елементів металоконструкції кранів;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.

 

С.В. 63. Болтові з*еднення. (4), стор. 55-56.

Питання для вивчення:

- послаблення болтових з*єднань;
- рухомість у пакеті болтових з*єднань;
- щелева роздираюча корозія у пакеті болтового з*єднання;
- тріщини і деформація болтів, пошкодження граней під ключ;
- механічний знос голівок болтів, гаєк, більш 10% від первісного розміру;
- корозійне пошкодження голівок болтів, гаєк, більш 10% первісного розміру;
- корозійне пошкодження гладкої циліндричної частини болтів;
- встановлення болтів з низької потужністю;
- зменшення моменту затяжкі болтів чим вказано у інструкції;
- зазор між з*єднанням деталей болтового пакету;

Контрольні питання:

- визначити норми дефектів, таких як послаблення болтових з*єднань;
- визначити норми дефектів, таких як рухомість у пакеті болтових з*єднань;
- визначити норми дефектів, таких як щелева роздираюча корозія у пакеті болтового з*єднання;
- визначити норми дефектів, таких як тріщини і деформація болтів, пошкодження граней під ключ;
- визначити норми дефектів, таких як механічний знос голівок болтів, гаєк, більш 10% від первісного розміру;
- визначити норми дефектів, таких як корозійне пошкодження голівок болтів, гаєк, більш 10% первісного розміру;
- визначити норми дефектів, таких як корозійне пошкодження гладкої циліндричної частини болтів;
- визначити норми дефектів, таких як встановлення болтів з низької потужністю;
- визначити норми дефектів, таких як зменшення моменту затяжкі болтів чим вказано у інструкції;
- визначити норми дефектів, таких як зазор між з*єднанням деталей болтового пакету;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.

 

С.В. 64. Клепані з*єднання. (4), стор. 57.

Питання для вивчення:

- послаблення або обрив окремих клепок у пакеті;
- взаємна рухомість з*еднанних елементів клепаного пакету;
- щелева роздираюча корозія у пакеті клепаного з*єднання;
- тріщини у перемичках між отворами з*еднанних елементів клепаного з*єднання;
- механічний знос голівок клепок більш 10% від первісного розміру;
- корозійне пошкодження голівок клепок більш 10% первісного розміру;

Контрольні питання:

- визначити норми дефектів, таких як послаблення або обрив окремих клепок у пакеті;
- визначити норми дефектів, таких як взаємна рухомість з*еднанних елементів клепаного пакету;
- визначити норми дефектів, таких як щелева роздираюча корозія у пакеті клепаного з*єднання;
- визначити норми дефектів, таких як тріщини у перемичках між отворами з*еднанних елементів клепаного з*єднання;
- визначити норми дефектів, таких як механічний знос голівок клепок більш 10% від первісного розміру;
- визначити норми дефектів, таких як корозійне пошкодження голівок клепок більш 10% первісного розміру;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.

 

С.В. 65. Граничні значення відхилень від норм головних елементів
металоконструкції портального крану. (4), стор. 57-62.

Питання для вивчення:

Вивчити таблицю характеру дефектів металоконструкції крана при яких потрібен ремонт, норми граничних відхилень окремих елементів металоконструкцій, вміти накреслити ескізи пошкоджень.

Контрольні питання:

Визначити та пояснити характер дефектів металоконструкції кранів;
- накреслити ескізи пошкоджень металоконструкції крана;
- визначити граничні норми відхилень конфігурації металоконструкції крана;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.

ПФ.С.04.ПР.О.03.02.
131-132.
Ремонт і ТО механізмів вильоту стріли портальних кранів.

С.В. 66. Шарнірні з*єднання. (4), стор. 61-62.

Питання для вивчення:

- знос у шарнірах з*єднань стрілових систем кранів більш дозволенних значень чим вказано у нормативних документах;
- знос дистанційних колєц шарнірів, більш 30% їх первісних значень;
- тріщини, викрашування антифрикційних втулок;
- послаблення кріплення антифрикційних втулок у корпусі;

Контрольні питання:

- визначити норми дефектів, таких як знос у шарнірах з*єднань стрілових систем кранів більш дозволенних значень чим вказано у нормативних документах;
- визначити норми дефектів, таких як знос дистанційних колєц шарнірів, більш 30% їх первісних значень;
- визначити норми дефектів, таких як тріщини, викрашування антифрикційних втулок;
- визначити норми дефектів, таких як послаблення кріплення антифрикційних втулок у корпусі;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.

 

С.В. 67. Корозійне пошкодження металоконструкції крана. (4), 63.

Питання для вивчення:

- корозія товщини металу елементів металоконструкції (стінки, полки, пояса, ребра);
- корозійні пошкодження локального та по одиночного характеру;
- загальні граничні норми пошкодження металоконструкції кранів;

Контрольні питання:

- визначити норми дефектів, таких як корозія товщини металу елементів металоконструкції (стінки, полки, пояса, ребра);
- визначити норми дефектів, таких як корозійні пошкодження локального та по одиночного характеру;
- визначити норми дефектів, таких як загальні граничні норми пошкодження металоконструкції кранів;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.

 

С.В. 68. Підшипники ковзання. (4), стор. 64.

Питання для вивчення:

- збільшення зазору «втулка-ось» в наслідку зносу, більш дозволених значень, вказаних у нормативної документації;
- тріщини, викрашування антифрикційних втулок;
- послаблення кріплення антифрикційних втулок у корпусі;

Контрольні питання:

- визначити норми дефектів, таких як збільшення зазору «втулка-ось» в наслідку зносу, більш дозволених значень, вказаних у нормативної документації;
- визначити норми дефектів, таких як тріщини, викрашування антифрикційних втулок;
- визначити норми дефектів, таких як послаблення кріплення антифрикційних втулок у корпусі;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.

 

С.В. 69. Підшипники каченя. (4), стор. 65.

Питання для вивчення:

- тріщини колєц, руйнування сепараторів;
- незадовільне обертання, заїдання підшипника під час обертання;
- корозія деталей підшипника каченя;
- усталосне викрашування на тілах каченя, доріжках каченя кілець підшипника;
- радіальні зазори у підшипнику;
- осеві зазори у підшипнику;
- невідповідальність натягів і зазорів у з*єднанні «вал-кільце» та «кільце-корпус»;
- рівень ударних імпульсів у підшипниковому вузлі;

Контрольні питання:

- визначити норми дефектів, таких як тріщини колєц, руйнування сепараторів;
- визначити норми дефектів, таких як незадовільне обертання, заїдання підшипника під час обертання;
- визначити норми дефектів, таких як корозія деталей підшипника каченя;
- визначити норми дефектів, таких як усталосне викрашування на тілах каченя, доріжках каченя кілець підшипника;
- визначити норми дефектів, таких як радіальні зазори у підшипнику;
- визначити норми дефектів, таких як осеві зазори у підшипнику;
- визначити норми дефектів, таких як невідповідальність натягів і зазорів у з*єднанні «вал-кільце» та «кільце-корпус»;
- визначити норми дефектів, таких як рівень ударних імпульсів у підшипниковому вузлі;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.

 

 

С.В. 70. Вали і осі. (4), стор. 67.

Питання для вивчення:

- механічні пошкодження валів та осей;
- знос посадочного місця та поверхностей валів та осей;
- остаточні деформації від прогибів та зкручующих моментів;
- здвиги, с*м’яття, обломи шліців;
- здвиги, с*м’яття бокової поверхні шпоночних пазів;
- послаблення посадок полу муфт зубчастих коліс;

Контрольні питання:

- визначити норми дефектів, таких як механічні пошкодження валів та осей;
- визначити норми дефектів, таких як знос посадочного місця та поверхностей валів та осей;
- визначити норми дефектів, таких як остаточні деформації від прогибів та зкручующих моментів;
- визначити норми дефектів, таких як здвиги, с*м’яття, обломи шліців;
- визначити норми дефектів, таких як здвиги, с*м’яття бокової поверхні шпоночних пазів;
- визначити норми дефектів, таких як послаблення посадок полу муфт зубчастих коліс;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.

 

ПФ.С.04.ПР.О.03.03.
133-134. Ремонт і ТО ОПП і механізмів обертання крана.

С.В. 71. Передачи зубчасті та черв*ячні. (4), стор. 70-72.

Питання для вивчення:

- поява тріщин любих розмірів, та розположення їх у зуб*ях черв*ячного колеса;
- знос зубців черв*ячного колеса та черв*яка у передачі;
- зниження контактної площі між черв*яком та колесом;
- зміщення від осей кручення, черв*яка та колеса;
- прогресуючий пітінг робочій поверхні черв*ячної пари;
- послаблення посадки венця черв*ячної пари;
- осеве зміщення черв*яка;
- перекіс осей черв*ячної передачи;
- проворачування, при застопореному колесі, черв*яка;

Контрольні питання:

- визначити норми дефектів, таких як поява тріщин любих розмірів, та розположення їх у зуб*ях черв*ячного колеса;
- визначити норми дефектів, таких як знос зубців черв*ячного колеса та черв*яка у передачі;
- визначити норми дефектів, таких як зниження контактної площі між черв*яком та колесом;
- визначити норми дефектів, таких як зміщення від осей кручення, черв*яка та колеса;
- визначити норми дефектів, таких як прогресуючий пітінг робочій поверхні черв*ячної пари;
- визначити норми дефектів, таких як послаблення посадки венця черв*ячної пари;
- визначити норми дефектів, таких як осеве зміщення черв*яка;
- визначити норми дефектів, таких як перекіс осей черв*ячної передачи;
- визначити норми дефектів, таких як проворачування, при застопореному колесі, черв*яка;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.

С.В. 72. Передачи цевочні. (4) стор. 72-73. Гальма. (4), стор. 73-75.

Питання для вивчення:

- послаблення кріплень цівок;
- знос цівок і зубців зірочок у передачи;
- відхилення шагів двох сусідніх цівок;
- відхилення сумарне шагів цівок;
контрольні питання:

- визначити норми дефектів, таких як послаблення кріплень цівок;
- визначити норми дефектів, таких як знос цівок і зубців зірочок у передачи;
- визначити норми дефектів, таких як відхилення шагів двох сусідніх цівок;
- визначити норми дефектів, таких як відхилення сумарне шагів цівок;

Гальма кранові.

Питання для вивчення:

-забеспеченя ефективного гальмування, згідно з положенням у Правилах;
- максимальне значення зазору між колодкою та гальмівним шківом;
- дефекти гальмівних шківів;
- послаблення посадки гальмівних шківів на валу;
- твердість гальмівних шківів;
- радіальне биття гальмівного шківа;
- знос робочої поверхні гальмівного шківа;
- знос гальмівної обкладинки;
- знос шарнірів гальмівного пристрою;
- остаточна деформація та скривлення пружини;

Контрольні питання:

- як відбувається забеспеченя ефективного гальмування, згідно з положенням у Правила?х;
- як визначити максимальне значення зазору між колодкою та гальмівним шківом?;
- визначити норми дефектів, таких як пошкодження гальмівних шківів;
- визначити норми дефектів, таких як послаблення посадки гальмівних шківів на валу;
- визначити норми дефектів, таких як незабезпечення твердість гальмівних шківів;
- визначити норми дефектів, таких як радіальне биття гальмівного шківа;
- визначити граничний знос робочої поверхні гальмівного шківа;
- визначити граничний знос гальмівної обкладинки;
- визначити граничний знос шарнірів гальмівного пристрою;
- визначити граничну остаточну деформацію та допустиме скривлення пружини;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.



 

 


 

 

Іллічівськ

ПП.01.
Основи організації і технології ремонту машин.

ПФ.С.07.ПР.О.01.01.
1-2
Організація ремонтної бази порту, її призначення та структура.

С.В. 1. Ремонтні механічні майстерні порту. (1), §60,стр.194.
Питання для вивчення :

- складові ремонтних механічних майстерень

Питання для вивчення:
- складання кінематичної схеми механізму пересування портального крана;
- заповнення таблиці (точка змазування; складова частина механізму крана; використання типу мастильної речовини під час літнього періоду і під час зимового періоду; період очищення; період промивки.);
- двигун механізму пересування крана;
- втулочно-пальцева муфта вильоту стріли крана;
- редуктор механізму пересування крана;
- зубчаста муфта механізму пересування крана;
- підшипники та зубчасті колеса мех.пересування крана;
- підшипники катків механізму пересування крана;
- кінцеві вимикачі механізму пересування крана;

Контрольні питання:
- виконати креслення кінематичної схеми механізму пересування портального крана;
- визначити засоби заповнення таблиці (точка змазування; складова частина механізму крана; використання типу мастильної речовини під час літнього періоду і під час зимового періоду; період очищення; період промивки.);
- чим і яким чином відбувається змазування двигуна механізму пересування крана?;
- чим і яким чином відбувається змазування втулочно-пальцевої муфти?;
- чим і яким чином відбувається змазування редуктора механізму пересування крана?;
- чим і яким чином відбувається змазування зубчастої муфти механізму пересування крана?;
- чим і яким чином відбувається змазування підшипникових вузлів механізму пересування крана?;
- чим і яким чином відбувається змазування виносних зубчастих колес механізму пересування?;
- чим і яким чином відбувається змазування кінцевих вимикачів механізму пересування крана?;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.

 

 

ПФ.С.10.ПР.О.01.01.
ПФ.С.10.ПР.О.02.01.
37-38.
Дефектація і сортування деталей.
39-40.Норми дефектності на ремонт портових кранів по м/конструкції,механізмам та типовим деталям.

ПФ.С.12.ПП.О.01.01.
43-44.
Вимоги Правил до механізмів портальних кранів
ПФ.С.12.ПП.О.02.01.
45-46.
Вимоги Правил до гальм портальних кранів.

 

С.В. 24. Вимоги Правил до ходових коліс. (5) стор. 25.

Питання для вивчення:

-одноребордні та двуребордні ходові катки;
- використання ходових катків з 1-й, та 2-мя ребордами;
- виготовлення ходових катків портальних кранів;
- вимоги до бракування ходових катків;
вимоги до протиугони рейочних захватів;

Контрольні питання:

- дати визначення, що таке одноребордні та двуребордні ходові катки;
- які вимоги Правил до використання ходових катків з 1-й, та 2-мя ребордами?;
- як відбувається виготовлення ходових катків портальних кранів?;
- які вимоги Правил до бракування ходових катків?;
- які вимоги Правил до протиугони рейочних захватів?;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.

 


Читайте також:

  1. Алгоритми шифрування в електронних картах
  2. Визначте кордони Галицько – Волинського князівства на історичній карті [Див.істор.карту].
  3. Звукова карта
  4. ЗМАЗУВАННЯ ВУЗЛІВ
  5. Зображення рельєфу на картах та планах. Система висот.
  6. Інструкційна карта пошиття фартуха
  7. КАРТА АТЕСТАЦІЇ №1
  8. Карта персонажів
  9. Карта релігій України
  10. Карта та рух по місцевості
  11. Корекційна карта
  12. Лімітна карта




Переглядів: 624

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.026 сек.