МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
С.В. 23. Карта змазування мех. пересування портального крана. (6) стор. 31.Можуть| входити в склад| РММ?; - яке призначення|| відчинених| і зачинених| складських| майданів?; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування. Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми. С.В. 2. Основи проектування ремонтних майстерень. (1), §61,стр.195. Питання для вивчення: - вимоги НД до проектування портових ремонтних майстерень; - загальна пояснювальна записка, і сходні данні для проектування; - організація будови майстерень; - смітна документація на будову майстерень; - паспорт робочого проекту на будову майстерень; - укрупненні показники річних ремонтних витрат на одну перевантажувальну машину; - визначення кількості верстатного парку майстерень порту; - календарні, номінальні (режимні) і ефективні (розрахункові) фонди; - розрахунки обслуговуючого (МОП) і інженерного (ІТП) персоналу майстерень; Контрольні питання: - які передбачаються вимоги що до проектування портових ремонтних майстерень? - що містить загальна пояснювальна записка, які і сходні данні для проектування майстерень вона передбачає? - пояснити організацію будови портових майстерень; - що містить смітна документація на будову майстерень? - що містить паспорт робочого проекту на будову майстерень? - перерахувати укрупненні показники річних ремонтних витрат на одну перевантажувальну машину; - як відбувається визначення кількості верстатного парку майстерень порту? - що містять календарні, номінальні (режимні) і ефективні (розрахункові) фонди?; - на підставі чого проводять розрахунки обслуговуючого (МОП) і інженерного (ІТП) персоналу майстерень; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування. Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми. С.В. 3. Бази безрейкової портової механізації. (1), §62,стр.201. Питання для вивчення: - складові гаражу навантажувачів; - збереження машин безрейкового транспорту; - проектування гаражів для машин безрейкового транспорту; - дільниці зарядних тягових акумуляторних батарей; - розрахунки кількості міст для зарядки акумуляторних батарей; Контрольні питання: - перерахувати складові гаражу навантажувачів; - як відбувається збереження машин безрейкового транспорту?; - як відбувається проектування гаражів для машин безрейкового транспорту?; - пояснити склад і обладнання дільниці зарядних тягових акумуляторних батарей; - провести розрахунки кількості міст для зарядки акумуляторних батарей; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування. Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми. ПФ.С.07.ПР.О.02.01. 3-4. Основні поняття про планово-попереджувальні ремонти. ПФ.С.07.ПР.О.03.01. 5-6.Категорії технічних обслуговувань та ремонтів. ПФ.С.07.ПР.О.04.01. 7-8.Планування ремонтів. Міжремонтні цикли та періоди. Ресурси перевантажувальних машин. С.В. 4. Надійність перевантажувальних машин. (3), §2.2.,стр.23. Питання для вивчення: - складові надійності перевантажувальних машин; - безотказність перевантажувальних машин; - ремонтопригодність перевантажувальних машин; - долговічність перевантажувальних машин; - сохраноздатність перевантажувальних машин; - коефіцієнт надійності перевантажувальних машин; - необхідність прорахунків статистичних даних по роботі машин; Контрольні питання: - перерахувати та пояснити складові надійності перевантажувальних машин; - дати визначення безотказністі перевантажувальних машин; - дати визначення ремонтопригодністі перевантажувальних машин; - дати визначення долговічністі перевантажувальних машин; - дати визначення сохраноздатністі перевантажувальних машин; - пояснити значення коефіцієнту надійності перевантажувальних машин; - пояснити необхідність прорахунків статистичних даних по роботі машин; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування. Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми. ПФ.С.07.ПР.О.05.01. 9-10.Основи планових технічних обслуговувань та ремонтів. С.В. 5. Структура системи планових технічних обслуговувань та ремонтів перевантажувальних машин. . (1), §55,стр.184. Питання для вивчення: - схема структури системи ППР; - структурна схема організації робот по технічним обслуговуванням і ремонтам перевантажувальних машин; Контрольні питання: - накреслити схему структури системи ППР; - накреслити та проаналізувати структурну схему організації робот по технічним обслуговуванням і ремонтам перевантажувальних машин в порту; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування. Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми. С.В. 6. Планування ТО и ремонту перевантажувальних машин. . (1),§63,стр.186. Питання для вивчення: - коефіцієнт економічної ефективності, його розрахунки та обґрунтування; - критерії економічної обґрунтованості ремонту перевантажувальної машини; Контрольні питання: - як перевірити коефіцієнт економічної ефективності, виконати розрахунки та обґрунтування?; - які критерії економічної обґрунтованості ремонту перевантажувальної машини, пояснити та перелічити?; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування. Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми. ПФ.С.07.ПР.О.06.01. 11-12.Організаційні, технічні та технологічні вимоги що до проведення ремонтів. С.В. 7. Основні поняття та ознаки надійності перевантажувальних машин. (3),§2.2.,стор.20. (1),§6,стр.20. Питання для вивчення: -середьній ресурс крана до першого капітального ремонту; - вимір середнього ресурсу під час його підрахунку; - коефіцієнт готовності перевантажувальної машини; - кількість значень критеріїв надійності перевантажувальної машини; - значення статистичних даних про роботу портальних кранів; Контрольні питання: -як визначити середні ресурси крана до першого капітального ремонту?; - формула виміру середнього ресурсу під час його підрахунку, пояснити значення кожної складової; - що визначає коефіцієнт готовності перевантажувальної машини?; - яке значення має кількість критеріїв надійності перевантажувальної машини?; - яке значення має кількість статистичних даних про роботу портальних кранів?; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування. Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми. С.В. 8. Відмови перевантажувальних машин під час роботи (1),§7,стор.24. Питання для вивчення: - поступові відмови перевантажувальних машин; - несподівані відмови перевантажувальних машин; - незалежні відмови перевантажувальних машин; - експлуатаційні відмови перевантажувальних машин; - -виробничи відмови перевантажувальних машин; - конструктивні відмови перевантажувальних машин; - типові відмови перевантажувальних машин; Контрольні питання: - визначити, що таке поступові відмови перевантажувальних машин?; - визначити, що таке несподівані відмови перевантажувальних машин?; - визначити, що таке незалежні відмови перевантажувальних машин?; - визначити, що таке експлуатаційні відмови перевантажувальних машин?; - визначити, що таке виробничі відмови перевантажувальних машин?; - визначити, що таке конструктивні відмови перевантажувальних машин?; - визначити, що таке типові відмови перевантажувальних машин?; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування. Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми. С.В. 9. Накопичення та обробка інформації про надійність машин (1),§8,стор.26. Питання для вивчення: - доцільність збору та обробки інформації про надійність машин; - основні положення системи збору і обробки інформації о надійності машин; - розробка і будова опитних зразків машин; - стендові випробування окремих вузлів та агрегатів; - отримання результатів експлуатації при типових режимах в умовах використання машин; - підконтрольна експлуатація, що відбувається на експлуатаційних підприємствах; - основні види планових спостережень за машинами; Контрольні питання: - пояснити доцільність збору та обробки інформації про надійність машин; - перелічити та пояснити основні положення системи збору і обробки інформації о надійності машин; - як відбувається розробка і будова опитних зразків машин?; - як відбувається стендові випробування окремих вузлів та агрегатів машин?; - як відбувається отримання результатів експлуатації при типових режимах в умовах використання машин?; - для чого використовують підконтрольну експлуатацію, що відбувається на експлуатаційних підприємствах?; - які основні види планових спостережень за машинами?; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування. Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми. С.В. 10. Віроятностні закони показників надійності машин. (1),§9,стор.29. Питання для вивчення: -багатокутник розподілу дискретної випадкової величини; - функція надійності; - гістограма, полігон щільності розподілу відказів перевантажувальних машин; - табульовані функції - єкспоненційний закон розподілу; - Закон Вейбулла; Контрольні питання: - накреслити та пояснити багатокутник розподілу дискретної випадкової величини; - дати визначення та пояснити функцію надійності; - накреслити та пояснити гістограму, полігон щільності розподілу відказів перевантажувальних машин; - дати відповідь та пояснити, що таке табульовані функції?; - дати відповідь та пояснити, що таке єкспоненційний закон розподілу?; - дати відповідь та пояснити, що таке Закон Вейбулла?; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування. Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми. ПФ.С.07.ПР.О.07.01. 13-14. Виконання ремонтів портальних кранів силами ремонтних майстерень порту. С.В. 11. Визначення показників якості надійності машин. (1),§10,стор.34. Питання для вивчення: -одиничні та комплексні показники надійності машин; - приблизна статистична оцінка вірогідності безодмовної роботи машини; - безумовна та умовна вірогідність розподілу безвідмовної роботи машини; - інтенсивність відмов машини; - період приробки машини; - період нормальної роботи машини; - стаціонарний режим роботи машини; - показники безвідмовності ремонтуемих обектів; - функція відродження – головна функція потоку відмов машини; - строк служби перевантажувальної машини, та її граничний стан; Контрольні питання: - дати визначення, що таке одиничні та комплексні показники надійності машин?; - дати визначення, що таке приблизна статистична оцінка вірогідності безодмовної роботи машини?; - дати визначення, що таке безумовна та умовна вірогідність розподілу безвідмовної роботи машини?; - дати визначення, що таке інтенсивність відмов машини?; - дати визначення, що таке період приробки машини?; - дати визначення, що таке період нормальної роботи машини?; - дати визначення, що таке стаціонарний режим роботи машини?; - дати визначення, що таке показники безвідмовності ремонтуемих обектів?; - дати визначення, чому функція відродження – головна функція потоку відмов машини?; - дати визначення, що таке строк служби перевантажувальної машини, та її граничний стан?; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування. Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми. С.В. 12. Нормування показників надійності машин. (1),§11,стор.49. Питання для вивчення:- нормування вірогідності безвідмовної роботи машини; - граничне значення кошторису ремонтів перевантажувальних машин; - методика оптимізації показників надійності машин; контрольні питання: - як відбувається нормування вірогідності безвідмовної роботи машини?; - як визначається граничне значення кошторису ремонтів перевантажувальних машин?; - пояснити методику оптимізації показників надійності машин; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування. Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми. С.В. 13. Забезпечення надійності машин в умовах роботи. (1),§12,стор.52. Питання для вивчення:-визначеня надійності машини під час її проектування; - гарантії високого рівня надійності на етапі проектування машини; - путі забезпечення і підвищення рівня надійності машин під час їх використання; - уточнення правил використання і режиму технічного обслуговування згідно даним умовам роботи машини; - удосконалення структури і утримання служб технічного обслуговування і нагляду на усіх етапах експлуатації перевантажувальних машин; Контрольні питання: дати визначення надійності машини під час її проектування; - за яких умов можливо дати гарантії високого рівня надійності на етапі проектування машини?; - які путі забезпечення і підвищення рівня надійності машин під час їх використання?; - визначити які уточнені правила використання і режиму технічного обслуговування згідно даним умовам роботи машини?; - визначити шляхи удосконалення структури і утримання служб технічного обслуговування і нагляду на усіх етапах експлуатації перевантажувальних машин; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування. Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми. С.В. 14. Облік та аналіз використання перевантажувальних машин. (1),§15,стор.59. Питання для вивчення: - облік роботи перевантажувальних машин по статистичній звітності за формою №8 «Звіт про роботу перевантажувальних машин в морському порту»; - зміст звіту про роботу перевантажувальних машин в морському порту; - основні показники звіту про роботу перевантажувальних машин в морському порту; - коефіцієнт ефективності роботи перевантажувальних машин, його визначення та зміст; - первинний облік і аналіз роботи перевантажувальних машин в порту; - надійне джерело інформації для складання звіту про використання перевантажувальної техніки у порту; Контрольні питання: - як складається облік роботи перевантажувальних машин по статистичній звітності за формою №8 «Звіт про роботу перевантажувальних машин в морському порту»?; - пояснити зміст звіту про роботу перевантажувальних машин в морському порту; - як визначаються основні показники звіту про роботу перевантажувальних машин в морському порту?; - пояснити що таке коефіцієнт ефективності роботи перевантажувальних машин, його визначення та зміст?; - як відбувається первинний облік і аналіз роботи перевантажувальних машин в порту?; - яке саме надійне джерело інформації для складання звіту про використання перевантажувальної техніки у порту?; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування. Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми. ПФ.С.07.ПР.О.08.01. 15-16.Вимоги до проведення реконструкцій (модернізацій) П.М. С.В. 15. Оптимальні строки використання перевантажувальних машин (1),§56,стор. 186. Питання для вивчення: -обгрунтовання ремонту складної перевантажувальної техніки; - коефіцієнт економічної ефєктивністі ремонту перевантажувальних машин; - економічна доцільність ремонту перевантажувальних машин; - визначення оптимального строку використання перевантажувальних машин; Контрольні питання: - яким чином відбувається обгрунтовування ремонту складної перевантажувальної техніки?; - яким чином відбувається розрахунки коефіцієнту економічної ефєктивністі ремонту перевантажувальних машин?; - яким чином визначається економічна доцільність ремонту перевантажувальних машин?; - яким чином відбувається визначення оптимального строку використання перевантажувальних машин?; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування. Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми. С.В. 16. Графіки ТО і ремонту. Основні етапи ремонту П.М. (1),§58,стор. 190. Питання для вивчення: складові частини та перелік робіт для ТО-1, ТО-2, ТО-3; - складання річного план-графіка ремонту перевантажувальних машин; - умовні етапи які виконуються під час проведення планового ремонту перевантажувального крану; Контрольні питання:- перелічити складові частини та перелік робіт для ТО-1, ТО-2, ТО-3; - яким чином відбувається складання річного план-графіка ремонту перевантажувальних машин?; - перелічити та дати визначення умовним етапам які виконуються під час проведення планового ремонту перевантажувального крану (10 етапів); Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування. Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми. С.В. 17. Планування використання змінних частин. (1),§63,стор. 204. Питання для вивчення: -постачання запасними частинами морського порту під час планових ремонтів складної перевантажувальної техніки; - норми використання запасних частин під час планового ремонту кранів; - складання річних заявок на постачання запасними частинами підприємства; - засоби полібшеня планування запасних частин на планові ремонти кранів; Контрольні питання: яким чином відбувається постачання запасними частинами морського порту під час планових ремонтів складної перевантажувальної техніки?; - яким чином визначається норми використання запасних частин під час планового ремонту кранів?; - яким чином відбувається складання річних заявок на постачання запасними частинами підприємства?; - якими засобом можливо добитися полібшеня планування запасних частин на планові ремонти кранів?; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування. Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми. ПФ.С.07.ПР.О.09.01. 17-18.Технічна документація на ремонт, реконструкцію, модернізацію портових кранів. ЛПЗ. 1-2.Розрахунок дати слідуючого планового ремонту перевантажувального портального крана. 19-20. Тематичне оцінювання ПП.02. Виробничий процес ремонту машин. ПФ.С.08.ПР.О.01.01. 21-22.Вивід крана в ремонт. Вимоги Правил що до виводу крана в ремонт ПФ.С.08.ПР.О.02.01. 23-24.Виконання планового ремонту перевантажувальних машин. Розборка та зборка механізмів портальних кранів. ПФ.С.08.ПР.О.03.01. 25-26.Об’їм робіт для виконання ТО-1, ТО-2, ТО-3, та профілактичних обслуговувань. С.В. 18. ПО і ТО для механізмів портальних кранів. (3),§2.2.,стор. 20-23. Питання для вивчення:-перелік комплексу робіт що складають ТО механізмів крана у плановому порядку; - щозмінні ТО механізмів портальних кранів; - щодобові ТО механізмів портальних кранів; - виконання ТО-3. Зміст робіт; Контрольні питання: -визначити перелік комплексу робіт що складають ТО механізмів крана у плановому порядку; - яким чином відбуваються щозмінні ТО механізмів портальних кранів?; - яким чином відбуваються щодобові ТО механізмів портальних кранів?; - яким чином відбуваються виконання ТО-3? Визначити зміст робіт; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування. Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми. ПФ.С.09.ПР.О.01.01. ПФ.С.09.ПП.О.02.01. ПФ.С.09.ПР.О.03.01. 27-28.Класифікація та вимоги до мастильних речовин. 29-30. Рідкі мастильні речовини. 31-32. Пластичні та тверді мастильні речовини. 33-34.Вибір мастильних речовин. 35-36. Засоби змазування та мастильні пристрої. С.В. 19 Миття і очистка деталей. Карти змазування механізмів. (1), стор. 317. Питання для вивчення: виконання очистки та миття деталей механізмів портальних кранів; - технічна документація на проведення мастильних робіт та вибору мастильних речовин; - складові частини карт змазування механізмів портальних кранів; - розробка карт змазування механізмі портальних кранів; - уточнення карт змазування механізмів залежно від їх використання; Контрольні питання: -яким чином відбувається виконання очистки та миття деталей механізмів портальних кранів?; - Хто і на який підставі розробляє технічну документацію на проведення мастильних робіт та вибору мастильних речовин?; - перелічити складові частини карт змазування механізмів портальних кранів; - Хто і на який підставі проводить розробку карт змазування механізмі портальних кранів; - Хто і на який підставі проводить уточнення карт змазування механізмів залежно від їх використання?; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування. Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми. С.В. 20. Карта змазування механізму підйому портального крана. (6), стор. 24. Питання для вивчення:-складання кінематичної схеми механізму підйому портального крана; - заповнення таблиці (точка змазування; складова частина механізму крана; використання типу мастильної речовини під час літнього періоду і під час зимового періоду; період очищення; період промивки.); - двигун механізму підйому крана; - втулочно-пальцева муфта; - редуктор механізму підйому крана; - зубчаста муфта механізму підйому крана; - підшипники вантажного барабану механізму підйому крана; - катки канатного укладача механізму підйому крана; - обмежувача вантажної підємністі портального крана; - кінцеві вимикачі механізму підйому крана; Контрольні питання: виконати креслення кінематичної схеми механізму підйому портального крана; - визначити засоби заповнення таблиці (точка змазування; складова частина механізму крана; використання типу мастильної речовини під час літнього періоду і під час зимового періоду; період очищення; період промивки.); - чим і яким чином відбувається змазування двигуна механізму підйому крана?; - чим і яким чином відбувається змазування втулочно-пальцевої муфти?; - чим і яким чином відбувається змазування редуктора механізму підйому крана?; - чим і яким чином відбувається змазування зубчастої муфти механізму підйому крана?; - чим і яким чином відбувається змазування підшипників вантажного барабану механізму підйому крана?; - чим і яким чином відбувається змазування катків канатного укладача механізму підйому крана?; - чим і яким чином відбувається змазування обмежувача вантажної підємністі портального крана?; - чим і яким чином відбувається змазування кінцевих вимикачів механізму підйому крана?; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування. Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми. С.В. 21. Карта змазування мех. вильоту стріли портального крана. (6) стор. 28. Питання для вивчення:- складання кінематичної схеми механізму вильоту стріли портального крана; - заповнення таблиці (точка змазування; складова частина механізму крана; використання типу мастильної речовини під час літнього періоду і під час зимового періоду; період очищення; період промивки.); - двигун механізму вильоту стріли крана; - втулочно-пальцева муфта вильоту стріли крана; - редуктор механізму вильоту стріли крана; - зубчаста муфта механізму вильоту стріли крана; - підшипники кремальєри вильоту стріли крана; - катки прижаття рейки стріли крана до приводної шестерні; - обмежувача вильоту стріли портального крана; - кінцеві вимикачі механізму вильоту стріли крана; Контрольні питання: - виконати креслення кінематичної схеми механізму вильоту стріли портального крана; - визначити засоби заповнення таблиці (точка змазування; складова частина механізму крана; використання типу мастильної речовини під час літнього періоду і під час зимового періоду; період очищення; період промивки.); - чим і яким чином відбувається змазування двигуна механізму вильоту стріли крана?; - чим і яким чином відбувається змазування втулочно-пальцевої муфти?; - чим і яким чином відбувається змазування редуктора механізму вильоту стріли крана?; - чим і яким чином відбувається змазування зубчастої муфти механізму вильоту стріли крана?; - чим і яким чином відбувається змазування кремальєри вильоту стріли крана?; - чим і яким чином відбувається змазування катків прижаття рейки стріли крана до приводної шестерні?; - чим і яким чином відбувається змазування обмежувача вильоту стріли?; - чим і яким чином відбувається змазування кінцевих вимикачів механізму вильоту стріли крана?; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування. Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми. С.В. 22. Карта змазування ОПП и мех. обертання портального крана. (6), стор. 32. Питання для вивчення:складання кінематичної схеми механізму обертання і ОПП портального крана; - заповнення таблиці (точка змазування; складова частина механізму крана; використання типу мастильної речовини під час літнього періоду і під час зимового періоду; період очищення; період промивки.); - двигун механізму обертання крана; - втулочно-пальцева муфта механізму обертання крана; - редуктор механізму обертання крана; - зубчаста муфта механізму обертання крана; - підшипники привідного валу механізму обертання крана; - катки прижаття колони до вертикальної рейки верху портала крана; Контрольні питання: - виконати креслення кінематичної схеми механізму обертання портального крана; - визначити засоби заповнення таблиці (точка змазування; складова частина механізму крана; використання типу мастильної речовини під час літнього періоду і під час зимового періоду; період очищення; період промивки.); - чим і яким чином відбувається змазування двигуна механізму вильоту стріли крана?; - чим і яким чином відбувається змазування втулочно-пальцевої муфти?; - чим і яким чином відбувається змазування редуктора механізму обертання та ОПП крана?; - чим і яким чином відбувається змазування зубчастої муфти механізму обертання крана?; - чим і яким чином відбувається змазування катків верху портала крана?; - чим і яким чином відбувається змазування підшипників привідного вала механізму обертання крана?; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування. Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми. РММ); - додаткові| підрозділи| що входять| в склад| РММ; - призначення відчинених та зачинених|| складські| майданів|; Контрольні питання|: - чім визначається| склад| ремонтних механічних| майстерень| (РММ)?; - яки додаткові підрозділи Курс ПП. 7.1. Ремонт конвейерів та механізмів портальних кранів. ПФ.С.04.ПР.О.01.01. С.В. 56. ТО і ремонт конвейерних стрічок. (1), стор. 395. Питання для вивчення: -конвейенрі стрічки, їх будова та використання; Контрольні питання: - пояснити про конвейенрі стрічки, їх будову та використання; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, С.В. 57. ТО і ремонт ланцюжних конвейерів. (1), стор. 396. Питання для вивчення: - будова і обслуговування ланцюгів конвейерів; Контрольні питання: Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
ПФ.С.04.ПР.О.02.02. С.В. 58. Основні положення То і ремонту перев. комплексів.(1),стор. 399 Питання для вивчення: - будова і призначення спеціалізованих перевантажувальних комплексів; Контрольні питання: - пояснити, яка будова і призначення спеціалізованих перевантажувальних комплексів?; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
С.В. 59. Експлуатація і обслуговування складскіх машин. (1), стор. 402. Питання для вивчення: - будова і призначення стакерів, реклаймерів, крацеркранів; Контрольні питання: - пояснити яка будова і призначення стакерів, реклаймерів, крацеркранів; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, С.В. 60. Експлуатація і ремонт причальних перевантажувальних машин.(1), 404. Питання для вивчення: - технічна експлуатація причальних навантажувальних машин; Контрольні питання: - як відбувається технічна експлуатація причальних навантажувальних машин?; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, С.В. 61. Експлуатація і ремонт вагоноопрокідувачив. (1), стор. 404. Питання для вивчення: - особливість використання вагонних опрокидувачів; Контрольні питання: - визначити, які особливості використання вагонних опрокидувачів?; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
ПФ.С.04.ПР.О.03.01. С.В. 62. Норми дефектування. Металоконструкція кранів. (4), стор. 55. Питання для вивчення: - тріщини у зварювальних швах основної металевої конструкції; Контрольні питання: - визначити норми дефектів тріщини у зварювальних швах основної металевої конструкції; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
С.В. 63. Болтові з*еднення. (4), стор. 55-56. Питання для вивчення: - послаблення болтових з*єднань; Контрольні питання: - визначити норми дефектів, таких як послаблення болтових з*єднань; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
С.В. 64. Клепані з*єднання. (4), стор. 57. Питання для вивчення: - послаблення або обрив окремих клепок у пакеті; Контрольні питання: - визначити норми дефектів, таких як послаблення або обрив окремих клепок у пакеті; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
С.В. 65. Граничні значення відхилень від норм головних елементів Питання для вивчення: Вивчити таблицю характеру дефектів металоконструкції крана при яких потрібен ремонт, норми граничних відхилень окремих елементів металоконструкцій, вміти накреслити ескізи пошкоджень. Контрольні питання: Визначити та пояснити характер дефектів металоконструкції кранів; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, ПФ.С.04.ПР.О.03.02. Питання для вивчення: - знос у шарнірах з*єднань стрілових систем кранів більш дозволенних значень чим вказано у нормативних документах; Контрольні питання: - визначити норми дефектів, таких як знос у шарнірах з*єднань стрілових систем кранів більш дозволенних значень чим вказано у нормативних документах; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
С.В. 67. Корозійне пошкодження металоконструкції крана. (4), 63. Питання для вивчення: - корозія товщини металу елементів металоконструкції (стінки, полки, пояса, ребра); Контрольні питання: - визначити норми дефектів, таких як корозія товщини металу елементів металоконструкції (стінки, полки, пояса, ребра); Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
С.В. 68. Підшипники ковзання. (4), стор. 64. Питання для вивчення: - збільшення зазору «втулка-ось» в наслідку зносу, більш дозволених значень, вказаних у нормативної документації; Контрольні питання: - визначити норми дефектів, таких як збільшення зазору «втулка-ось» в наслідку зносу, більш дозволених значень, вказаних у нормативної документації; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
С.В. 69. Підшипники каченя. (4), стор. 65. Питання для вивчення: - тріщини колєц, руйнування сепараторів; Контрольні питання: - визначити норми дефектів, таких як тріщини колєц, руйнування сепараторів; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
С.В. 70. Вали і осі. (4), стор. 67. Питання для вивчення: - механічні пошкодження валів та осей; Контрольні питання: - визначити норми дефектів, таких як механічні пошкодження валів та осей; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
ПФ.С.04.ПР.О.03.03. С.В. 71. Передачи зубчасті та черв*ячні. (4), стор. 70-72. Питання для вивчення: - поява тріщин любих розмірів, та розположення їх у зуб*ях черв*ячного колеса; Контрольні питання: - визначити норми дефектів, таких як поява тріщин любих розмірів, та розположення їх у зуб*ях черв*ячного колеса; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, С.В. 72. Передачи цевочні. (4) стор. 72-73. Гальма. (4), стор. 73-75. Питання для вивчення: - послаблення кріплень цівок; - визначити норми дефектів, таких як послаблення кріплень цівок; Гальма кранові. Питання для вивчення: -забеспеченя ефективного гальмування, згідно з положенням у Правилах; Контрольні питання: - як відбувається забеспеченя ефективного гальмування, згідно з положенням у Правила?х; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
Іллічівськ ПП.01. ПФ.С.07.ПР.О.01.01. С.В. 1. Ремонтні механічні майстерні порту. (1), §60,стр.194. - складові ремонтних механічних майстерень Питання для вивчення: Контрольні питання: Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
ПФ.С.10.ПР.О.01.01. ПФ.С.12.ПП.О.01.01.
С.В. 24. Вимоги Правил до ходових коліс. (5) стор. 25. Питання для вивчення: -одноребордні та двуребордні ходові катки; Контрольні питання: - дати визначення, що таке одноребордні та двуребордні ходові катки; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
Читайте також:
|
||||||||
|