Ремонт конвейерів та механізмів портальних кранів.
ПФ.С.04.ПР.О.01.01. 125-126. Технічне обслуговування та ремонт механізмів стрічкових конвейерів.
С.В. 56. ТО і ремонт конвейерних стрічок. (1), стор. 395.
Питання для вивчення:
-конвейенрі стрічки, їх будова та використання; - зростання довговічності використання конвейерніх стрічок; - регулювання руху стрічки нахилом направляючого ролику; - стиковка торців конвейерної стрічки; - будова вулканізаційного приладу; - вулканізований засіб з*єднання кінців конвейерної стрічки; - робота конвейерної стрічки;
Контрольні питання:
- пояснити про конвейенрі стрічки, їх будову та використання; - як досягти зростання довговічності використання конвейерніх стрічок?; - як відбувається регулювання руху стрічки нахилом направляючого ролику?; - як відбувається стиковка торців конвейерної стрічки?; - пояснити яка будова вулканізаційного приладу?; - як відбувається вулканізований засіб з*єднання кінців конвейерної стрічки?; - як відбувається робота конвейерної стрічки?;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
С.В. 57. ТО і ремонт ланцюжних конвейерів. (1), стор. 396.
Питання для вивчення:
- будова і обслуговування ланцюгів конвейерів; - скребкові конвейери, будова і призначення; - пластинчасті конвейери, будова і призначення; - робота скребкових та пластинчастих конвейерів; - виконання ТО-1 і ТО-2 скребкових та пластинчастих конвейерів;
Контрольні питання: - пояснити про будову і обслуговування ланцюгів конвейерів; - пояснити про скребкові конвейери, їх будову і призначення; - пояснити про пластинчасті конвейери, їх будову і призначення; - як виконується робота скребкових та пластинчастих конвейерів?; - як проводять виконання ТО-1 і ТО-2 скребкових та пластинчастих конвейерів?;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
ПФ.С.04.ПР.О.02.02. 127-128. Організація ТО і ремонту перевантажувальних комплексів.
С.В. 58. Основні положення То і ремонту перев. комплексів.(1),стор. 399
Питання для вивчення:
- будова і призначення спеціалізованих перевантажувальних комплексів; - підготовка обслуговуючого персоналу комплексів; - керування механічними комплексами; - роль зв’язку у керуванні механічним перевантажувальним комплексом; - захист та блокування під час роботі механічним перевантажувальним комплексом; - охорона праці на механічному перевантажувальному комплексі;
Контрольні питання:
- пояснити, яка будова і призначення спеціалізованих перевантажувальних комплексів?; - як відбувається підготовка обслуговуючого персоналу комплексів?; - як відбувається керування механічними комплексами?; - як відображується роль зв’язку у керуванні механічним перевантажувальним комплексом?; - як відбувається захист та блокування під час роботі механічним перевантажувальним комплексом?; - як відбувається охорона праці на механічному перевантажувальному комплексі?;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
С.В. 59. Експлуатація і обслуговування складскіх машин. (1), стор. 402.
Питання для вивчення:
- будова і призначення стакерів, реклаймерів, крацеркранів; - технічне обслуговування роторних коліс цих машин; - виконання поточних та капітальних ремонтів складських машин; - тривалість та бо*ем поточного та капітальних ремонтів складських машин;
Контрольні питання:
- пояснити яка будова і призначення стакерів, реклаймерів, крацеркранів; - як відбувається технічне обслуговування роторних коліс цих машин?; - як відбувається виконання поточних та капітальних ремонтів складських машин?; - які тривалість та бо*ем поточного та капітальних ремонтів складських машин?;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
С.В. 60. Експлуатація і ремонт причальних перевантажувальних машин.(1), 404.
Питання для вивчення:
- технічна експлуатація причальних навантажувальних машин; - перевірка телескопічного та висувного пристрою під час проведення поточного ремонту причальних навантажувальних машин; - об*ем робіт під час проведення капітального ремонту причальних навантажувальних машин; - періодичність ремонту причальних навантажувальних машин;
Контрольні питання:
- як відбувається технічна експлуатація причальних навантажувальних машин?; - як відбувається перевірка телескопічного та висувного пристрою під час проведення поточного ремонту причальних навантажувальних машин?; - як визначається об*ем робіт під час проведення капітального ремонту причальних навантажувальних машин?; - як визначається періодичність ремонту причальних навантажувальних машин?;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
С.В. 61. Експлуатація і ремонт вагоноопрокідувачив. (1), стор. 404.
Питання для вивчення:
- особливість використання вагонних опрокидувачів; - що змінні перевірки колії опрокидувача; - що змінні перевірки металоконструкції опрокидувача; - що змінні перевірки запобіжних та автоматизованих систем опрокидувача; - проведення То-1 і ТО-2 опрокидувача; - періодичність проведення ремонтів опрокидувача;
Контрольні питання:
- визначити, які особливості використання вагонних опрокидувачів?; - як виконуються що змінні перевірки колії опрокидувача?; - як виконуються що змінні перевірки металоконструкції опрокидувача?; - як виконуються що змінні перевірки запобіжних та автоматизованих систем опрокидувача?; - як виконуються проведення ТО-1 і ТО-2 опрокидувача?; - яка періодичність проведення ремонтів опрокидувача?;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
ПФ.С.04.ПР.О.03.01. 129-130.Ремонт та ТО механізмів підйому портальних кранів.
- тріщини у зварювальних швах основної металевої конструкції; - дефекти пакетів у болтових та клепаних з*єднаннях; - відхилиня норм основних елементів металоконструкції кранів; - знос шарнірних з*єднань; - корозійне пошкодження елементів металоконструкції кранів; - раслоювання металу несущих елементів металоконструкції кранів; - механічне локальне і загальне пошкодження несущих елементів металоконструкції кранів;
Контрольні питання:
- визначити норми дефектів тріщини у зварювальних швах основної металевої конструкції; - визначити норми дефектів пакетів у болтових та клепаних з*єднаннях; - визначити норми дефектів та граничні норми використання основних елементів металоконструкції кранів; - визначити норми дефектів, таких як знос шарнірних з*єднань; - визначити норми дефектів, таких як корозійне пошкодження елементів металоконструкції кранів; - визначити норми дефектів, таких як раслоювання металу несущих елементів металоконструкції кранів; - визначити норми дефектів, таких як механічне локальне і загальне пошкодження несущих елементів металоконструкції кранів;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
С.В. 63. Болтові з*еднення. (4), стор. 55-56.
Питання для вивчення:
- послаблення болтових з*єднань; - рухомість у пакеті болтових з*єднань; - щелева роздираюча корозія у пакеті болтового з*єднання; - тріщини і деформація болтів, пошкодження граней під ключ; - механічний знос голівок болтів, гаєк, більш 10% від первісного розміру; - корозійне пошкодження голівок болтів, гаєк, більш 10% первісного розміру; - корозійне пошкодження гладкої циліндричної частини болтів; - встановлення болтів з низької потужністю; - зменшення моменту затяжкі болтів чим вказано у інструкції; - зазор між з*єднанням деталей болтового пакету;
Контрольні питання:
- визначити норми дефектів, таких як послаблення болтових з*єднань; - визначити норми дефектів, таких як рухомість у пакеті болтових з*єднань; - визначити норми дефектів, таких як щелева роздираюча корозія у пакеті болтового з*єднання; - визначити норми дефектів, таких як тріщини і деформація болтів, пошкодження граней під ключ; - визначити норми дефектів, таких як механічний знос голівок болтів, гаєк, більш 10% від первісного розміру; - визначити норми дефектів, таких як корозійне пошкодження голівок болтів, гаєк, більш 10% первісного розміру; - визначити норми дефектів, таких як корозійне пошкодження гладкої циліндричної частини болтів; - визначити норми дефектів, таких як встановлення болтів з низької потужністю; - визначити норми дефектів, таких як зменшення моменту затяжкі болтів чим вказано у інструкції; - визначити норми дефектів, таких як зазор між з*єднанням деталей болтового пакету;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
С.В. 64. Клепані з*єднання. (4), стор. 57.
Питання для вивчення:
- послаблення або обрив окремих клепок у пакеті; - взаємна рухомість з*еднанних елементів клепаного пакету; - щелева роздираюча корозія у пакеті клепаного з*єднання; - тріщини у перемичках між отворами з*еднанних елементів клепаного з*єднання; - механічний знос голівок клепок більш 10% від первісного розміру; - корозійне пошкодження голівок клепок більш 10% первісного розміру;
Контрольні питання:
- визначити норми дефектів, таких як послаблення або обрив окремих клепок у пакеті; - визначити норми дефектів, таких як взаємна рухомість з*еднанних елементів клепаного пакету; - визначити норми дефектів, таких як щелева роздираюча корозія у пакеті клепаного з*єднання; - визначити норми дефектів, таких як тріщини у перемичках між отворами з*еднанних елементів клепаного з*єднання; - визначити норми дефектів, таких як механічний знос голівок клепок більш 10% від первісного розміру; - визначити норми дефектів, таких як корозійне пошкодження голівок клепок більш 10% первісного розміру;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
С.В. 65. Граничні значення відхилень від норм головних елементів металоконструкції портального крану. (4), стор. 57-62.
Питання для вивчення:
Вивчити таблицю характеру дефектів металоконструкції крана при яких потрібен ремонт, норми граничних відхилень окремих елементів металоконструкцій, вміти накреслити ескізи пошкоджень.
Контрольні питання:
Визначити та пояснити характер дефектів металоконструкції кранів; - накреслити ескізи пошкоджень металоконструкції крана; - визначити граничні норми відхилень конфігурації металоконструкції крана;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
ПФ.С.04.ПР.О.03.02. 131-132.Ремонт і ТО механізмів вильоту стріли портальних кранів. С.В. 66. Шарнірні з*єднання. (4), стор. 61-62.
Питання для вивчення:
- знос у шарнірах з*єднань стрілових систем кранів більш дозволенних значень чим вказано у нормативних документах; - знос дистанційних колєц шарнірів, більш 30% їх первісних значень; - тріщини, викрашування антифрикційних втулок; - послаблення кріплення антифрикційних втулок у корпусі;
Контрольні питання:
- визначити норми дефектів, таких як знос у шарнірах з*єднань стрілових систем кранів більш дозволенних значень чим вказано у нормативних документах; - визначити норми дефектів, таких як знос дистанційних колєц шарнірів, більш 30% їх первісних значень; - визначити норми дефектів, таких як тріщини, викрашування антифрикційних втулок; - визначити норми дефектів, таких як послаблення кріплення антифрикційних втулок у корпусі;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
- корозія товщини металу елементів металоконструкції (стінки, полки, пояса, ребра); - корозійні пошкодження локального та по одиночного характеру; - загальні граничні норми пошкодження металоконструкції кранів;
Контрольні питання:
- визначити норми дефектів, таких як корозія товщини металу елементів металоконструкції (стінки, полки, пояса, ребра); - визначити норми дефектів, таких як корозійні пошкодження локального та по одиночного характеру; - визначити норми дефектів, таких як загальні граничні норми пошкодження металоконструкції кранів;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
С.В. 68. Підшипники ковзання. (4), стор. 64.
Питання для вивчення:
- збільшення зазору «втулка-ось» в наслідку зносу, більш дозволених значень, вказаних у нормативної документації; - тріщини, викрашування антифрикційних втулок; - послаблення кріплення антифрикційних втулок у корпусі;
Контрольні питання:
- визначити норми дефектів, таких як збільшення зазору «втулка-ось» в наслідку зносу, більш дозволених значень, вказаних у нормативної документації; - визначити норми дефектів, таких як тріщини, викрашування антифрикційних втулок; - визначити норми дефектів, таких як послаблення кріплення антифрикційних втулок у корпусі;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
С.В. 69. Підшипники каченя. (4), стор. 65.
Питання для вивчення:
- тріщини колєц, руйнування сепараторів; - незадовільне обертання, заїдання підшипника під час обертання; - корозія деталей підшипника каченя; - усталосне викрашування на тілах каченя, доріжках каченя кілець підшипника; - радіальні зазори у підшипнику; - осеві зазори у підшипнику; - невідповідальність натягів і зазорів у з*єднанні «вал-кільце» та «кільце-корпус»; - рівень ударних імпульсів у підшипниковому вузлі;
Контрольні питання:
- визначити норми дефектів, таких як тріщини колєц, руйнування сепараторів; - визначити норми дефектів, таких як незадовільне обертання, заїдання підшипника під час обертання; - визначити норми дефектів, таких як корозія деталей підшипника каченя; - визначити норми дефектів, таких як усталосне викрашування на тілах каченя, доріжках каченя кілець підшипника; - визначити норми дефектів, таких як радіальні зазори у підшипнику; - визначити норми дефектів, таких як осеві зазори у підшипнику; - визначити норми дефектів, таких як невідповідальність натягів і зазорів у з*єднанні «вал-кільце» та «кільце-корпус»; - визначити норми дефектів, таких як рівень ударних імпульсів у підшипниковому вузлі;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
С.В. 70. Вали і осі. (4), стор. 67.
Питання для вивчення:
- механічні пошкодження валів та осей; - знос посадочного місця та поверхностей валів та осей; - остаточні деформації від прогибів та зкручующих моментів; - здвиги, с*м’яття, обломи шліців; - здвиги, с*м’яття бокової поверхні шпоночних пазів; - послаблення посадок полу муфт зубчастих коліс;
Контрольні питання:
- визначити норми дефектів, таких як механічні пошкодження валів та осей; - визначити норми дефектів, таких як знос посадочного місця та поверхностей валів та осей; - визначити норми дефектів, таких як остаточні деформації від прогибів та зкручующих моментів; - визначити норми дефектів, таких як здвиги, с*м’яття, обломи шліців; - визначити норми дефектів, таких як здвиги, с*м’яття бокової поверхні шпоночних пазів; - визначити норми дефектів, таких як послаблення посадок полу муфт зубчастих коліс;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
ПФ.С.04.ПР.О.03.03. 133-134. Ремонт і ТО ОПП і механізмів обертання крана.
С.В. 71. Передачи зубчасті та черв*ячні. (4), стор. 70-72.
Питання для вивчення:
- поява тріщин любих розмірів, та розположення їх у зуб*ях черв*ячного колеса; - знос зубців черв*ячного колеса та черв*яка у передачі; - зниження контактної площі між черв*яком та колесом; - зміщення від осей кручення, черв*яка та колеса; - прогресуючий пітінг робочій поверхні черв*ячної пари; - послаблення посадки венця черв*ячної пари; - осеве зміщення черв*яка; - перекіс осей черв*ячної передачи; - проворачування, при застопореному колесі, черв*яка;
Контрольні питання:
- визначити норми дефектів, таких як поява тріщин любих розмірів, та розположення їх у зуб*ях черв*ячного колеса; - визначити норми дефектів, таких як знос зубців черв*ячного колеса та черв*яка у передачі; - визначити норми дефектів, таких як зниження контактної площі між черв*яком та колесом; - визначити норми дефектів, таких як зміщення від осей кручення, черв*яка та колеса; - визначити норми дефектів, таких як прогресуючий пітінг робочій поверхні черв*ячної пари; - визначити норми дефектів, таких як послаблення посадки венця черв*ячної пари; - визначити норми дефектів, таких як осеве зміщення черв*яка; - визначити норми дефектів, таких як перекіс осей черв*ячної передачи; - визначити норми дефектів, таких як проворачування, при застопореному колесі, черв*яка;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
- послаблення кріплень цівок; - знос цівок і зубців зірочок у передачи; - відхилення шагів двох сусідніх цівок; - відхилення сумарне шагів цівок; контрольні питання:
- визначити норми дефектів, таких як послаблення кріплень цівок; - визначити норми дефектів, таких як знос цівок і зубців зірочок у передачи; - визначити норми дефектів, таких як відхилення шагів двох сусідніх цівок; - визначити норми дефектів, таких як відхилення сумарне шагів цівок;
Гальма кранові.
Питання для вивчення:
-забеспеченя ефективного гальмування, згідно з положенням у Правилах; - максимальне значення зазору між колодкою та гальмівним шківом; - дефекти гальмівних шківів; - послаблення посадки гальмівних шківів на валу; - твердість гальмівних шківів; - радіальне биття гальмівного шківа; - знос робочої поверхні гальмівного шківа; - знос гальмівної обкладинки; - знос шарнірів гальмівного пристрою; - остаточна деформація та скривлення пружини;
Контрольні питання:
- як відбувається забеспеченя ефективного гальмування, згідно з положенням у Правила?х; - як визначити максимальне значення зазору між колодкою та гальмівним шківом?; - визначити норми дефектів, таких як пошкодження гальмівних шківів; - визначити норми дефектів, таких як послаблення посадки гальмівних шківів на валу; - визначити норми дефектів, таких як незабезпечення твердість гальмівних шківів; - визначити норми дефектів, таких як радіальне биття гальмівного шківа; - визначити граничний знос робочої поверхні гальмівного шківа; - визначити граничний знос гальмівної обкладинки; - визначити граничний знос шарнірів гальмівного пристрою; - визначити граничну остаточну деформацію та допустиме скривлення пружини;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
Іллічівськ
ПП.01. Основи організації і технології ремонту машин.
ПФ.С.07.ПР.О.01.01. 1-2Організація ремонтної бази порту, її призначення та структура.
С.В. 1. Ремонтні механічні майстерні порту. (1), §60,стр.194. Питання для вивчення :
- складові ремонтних механічних майстерень (РММ); - додаткові| підрозділи| що входять| в склад| РММ; - призначення відчинених та зачинених|| складські| майданів|;
Контрольні питання|:
- чім визначається| склад| ремонтних механічних| майстерень| (РММ)?; - яки додаткові підрозділи можуть| входити в склад| РММ?; - яке призначення|| відчинених| і зачинених| складських| майданів?;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
С.В. 2. Основи проектування ремонтних майстерень. (1), §61,стр.195.
Питання для вивчення:
- вимоги НД до проектування портових ремонтних майстерень; - загальна пояснювальна записка, і сходні данні для проектування; - організація будови майстерень; - смітна документація на будову майстерень; - паспорт робочого проекту на будову майстерень; - укрупненні показники річних ремонтних витрат на одну перевантажувальну машину; - визначення кількості верстатного парку майстерень порту; - календарні, номінальні (режимні) і ефективні (розрахункові) фонди; - розрахунки обслуговуючого (МОП) і інженерного (ІТП) персоналу майстерень;
Контрольні питання:
- які передбачаються вимоги що до проектування портових ремонтних майстерень? - що містить загальна пояснювальна записка, які і сходні данні для проектування майстерень вона передбачає? - пояснити організацію будови портових майстерень; - що містить смітна документація на будову майстерень? - що містить паспорт робочого проекту на будову майстерень? - перерахувати укрупненні показники річних ремонтних витрат на одну перевантажувальну машину; - як відбувається визначення кількості верстатного парку майстерень порту? - що містять календарні, номінальні (режимні) і ефективні (розрахункові) фонди?; - на підставі чого проводять розрахунки обслуговуючого (МОП) і інженерного (ІТП) персоналу майстерень;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
С.В. 3. Бази безрейкової портової механізації. (1), §62,стр.201.
Питання для вивчення:
- складові гаражу навантажувачів; - збереження машин безрейкового транспорту; - проектування гаражів для машин безрейкового транспорту; - дільниці зарядних тягових акумуляторних батарей; - розрахунки кількості міст для зарядки акумуляторних батарей;
Контрольні питання:
- перерахувати складові гаражу навантажувачів; - як відбувається збереження машин безрейкового транспорту?; - як відбувається проектування гаражів для машин безрейкового транспорту?; - пояснити склад і обладнання дільниці зарядних тягових акумуляторних батарей; - провести розрахунки кількості міст для зарядки акумуляторних батарей;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
ПФ.С.07.ПР.О.02.01. 3-4. Основні поняття про планово-попереджувальні ремонти.
ПФ.С.07.ПР.О.03.01. 5-6.Категорії технічних обслуговувань та ремонтів.
ПФ.С.07.ПР.О.04.01. 7-8.Планування ремонтів. Міжремонтні цикли та періоди. Ресурси перевантажувальних машин. С.В. 4. Надійність перевантажувальних машин. (3), §2.2.,стр.23.
Питання для вивчення:
- складові надійності перевантажувальних машин; - безотказність перевантажувальних машин; - ремонтопригодність перевантажувальних машин; - долговічність перевантажувальних машин; - сохраноздатність перевантажувальних машин; - коефіцієнт надійності перевантажувальних машин; - необхідність прорахунків статистичних даних по роботі машин;
Контрольні питання:
- перерахувати та пояснити складові надійності перевантажувальних машин; - дати визначення безотказністі перевантажувальних машин; - дати визначення ремонтопригодністі перевантажувальних машин; - дати визначення долговічністі перевантажувальних машин; - дати визначення сохраноздатністі перевантажувальних машин; - пояснити значення коефіцієнту надійності перевантажувальних машин; - пояснити необхідність прорахунків статистичних даних по роботі машин;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
ПФ.С.07.ПР.О.05.01. 9-10.Основи планових технічних обслуговувань та ремонтів. С.В. 5. Структура системи планових технічних обслуговувань та ремонтів перевантажувальних машин. . (1), §55,стр.184.
Питання для вивчення:
- схема структури системи ППР; - структурна схема організації робот по технічним обслуговуванням і ремонтам перевантажувальних машин; Контрольні питання:
- накреслити схему структури системи ППР; - накреслити та проаналізувати структурну схему організації робот по технічним обслуговуванням і ремонтам перевантажувальних машин в порту;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
С.В. 6. Планування ТО и ремонту перевантажувальних машин. . (1),§63,стр.186.
Питання для вивчення:
- коефіцієнт економічної ефективності, його розрахунки та обґрунтування; - критерії економічної обґрунтованості ремонту перевантажувальної машини;
Контрольні питання: - як перевірити коефіцієнт економічної ефективності, виконати розрахунки та обґрунтування?; - які критерії економічної обґрунтованості ремонту перевантажувальної машини, пояснити та перелічити?;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
ПФ.С.07.ПР.О.06.01. 11-12.Організаційні, технічні та технологічні вимоги що до проведення ремонтів. С.В. 7. Основні поняття та ознаки надійності перевантажувальних машин. (3),§2.2.,стор.20. (1),§6,стр.20.
Питання для вивчення:
-середьній ресурс крана до першого капітального ремонту; - вимір середнього ресурсу під час його підрахунку; - коефіцієнт готовності перевантажувальної машини; - кількість значень критеріїв надійності перевантажувальної машини; - значення статистичних даних про роботу портальних кранів;
Контрольні питання: -як визначити середні ресурси крана до першого капітального ремонту?; - формула виміру середнього ресурсу під час його підрахунку, пояснити значення кожної складової; - що визначає коефіцієнт готовності перевантажувальної машини?; - яке значення має кількість критеріїв надійності перевантажувальної машини?; - яке значення має кількість статистичних даних про роботу портальних кранів?; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
С.В. 8. Відмови перевантажувальних машин під час роботи (1),§7,стор.24.
- визначити, що таке поступові відмови перевантажувальних машин?; - визначити, що таке несподівані відмови перевантажувальних машин?; - визначити, що таке незалежні відмови перевантажувальних машин?; - визначити, що таке експлуатаційні відмови перевантажувальних машин?; - визначити, що таке виробничі відмови перевантажувальних машин?; - визначити, що таке конструктивні відмови перевантажувальних машин?; - визначити, що таке типові відмови перевантажувальних машин?;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
С.В. 9. Накопичення та обробка інформації про надійність машин (1),§8,стор.26.
Питання для вивчення:
- доцільність збору та обробки інформації про надійність машин; - основні положення системи збору і обробки інформації о надійності машин; - розробка і будова опитних зразків машин; - стендові випробування окремих вузлів та агрегатів; - отримання результатів експлуатації при типових режимах в умовах використання машин; - підконтрольна експлуатація, що відбувається на експлуатаційних підприємствах; - основні види планових спостережень за машинами;
Контрольні питання:
- пояснити доцільність збору та обробки інформації про надійність машин; - перелічити та пояснити основні положення системи збору і обробки інформації о надійності машин; - як відбувається розробка і будова опитних зразків машин?; - як відбувається стендові випробування окремих вузлів та агрегатів машин?; - як відбувається отримання результатів експлуатації при типових режимах в умовах використання машин?; - для чого використовують підконтрольну експлуатацію, що відбувається на експлуатаційних підприємствах?; - які основні види планових спостережень за машинами?;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
С.В. 10. Віроятностні закони показників надійності машин. (1),§9,стор.29.
Питання для вивчення: -багатокутник розподілу дискретної випадкової величини; - функція надійності; - гістограма, полігон щільності розподілу відказів перевантажувальних машин; - табульовані функції - єкспоненційний закон розподілу;
- Закон Вейбулла;
Контрольні питання:
- накреслити та пояснити багатокутник розподілу дискретної випадкової величини; - дати визначення та пояснити функцію надійності; - накреслити та пояснити гістограму, полігон щільності розподілу відказів перевантажувальних машин; - дати відповідь та пояснити, що таке табульовані функції?; - дати відповідь та пояснити, що таке єкспоненційний закон розподілу?; - дати відповідь та пояснити, що таке Закон Вейбулла?;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
ПФ.С.07.ПР.О.07.01. 13-14. Виконання ремонтів портальних кранів силами ремонтних майстерень порту. С.В. 11. Визначення показників якості надійності машин. (1),§10,стор.34.
Питання для вивчення:
-одиничні та комплексні показники надійності машин; - приблизна статистична оцінка вірогідності безодмовної роботи машини; - безумовна та умовна вірогідність розподілу безвідмовної роботи машини; - інтенсивність відмов машини; - період приробки машини; - період нормальної роботи машини; - стаціонарний режим роботи машини; - показники безвідмовності ремонтуемих обектів; - функція відродження – головна функція потоку відмов машини; - строк служби перевантажувальної машини, та її граничний стан;
Контрольні питання:
- дати визначення, що таке одиничні та комплексні показники надійності машин?; - дати визначення, що таке приблизна статистична оцінка вірогідності безодмовної роботи машини?; - дати визначення, що таке безумовна та умовна вірогідність розподілу безвідмовної роботи машини?; - дати визначення, що таке інтенсивність відмов машини?; - дати визначення, що таке період приробки машини?; - дати визначення, що таке період нормальної роботи машини?; - дати визначення, що таке стаціонарний режим роботи машини?; - дати визначення, що таке показники безвідмовності ремонтуемих обектів?; - дати визначення, чому функція відродження – головна функція потоку відмов машини?; - дати визначення, що таке строк служби перевантажувальної машини, та її граничний стан?;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
Питання для вивчення: - нормування вірогідності безвідмовної роботи машини; - граничне значення кошторису ремонтів перевантажувальних машин; - методика оптимізації показників надійності машин; контрольні питання:
- як відбувається нормування вірогідності безвідмовної роботи машини?; - як визначається граничне значення кошторису ремонтів перевантажувальних машин?; - пояснити методику оптимізації показників надійності машин; Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
С.В. 13. Забезпечення надійності машин в умовах роботи. (1),§12,стор.52.
Питання для вивчення: -визначеня надійності машини під час її проектування; - гарантії високого рівня надійності на етапі проектування машини; - путі забезпечення і підвищення рівня надійності машин під час їх використання; - уточнення правил використання і режиму технічного обслуговування згідно даним умовам роботи машини; - удосконалення структури і утримання служб технічного обслуговування і нагляду на усіх етапах експлуатації перевантажувальних машин;
Контрольні питання: дати визначення надійності машини під час її проектування; - за яких умов можливо дати гарантії високого рівня надійності на етапі проектування машини?; - які путі забезпечення і підвищення рівня надійності машин під час їх використання?; - визначити які уточнені правила використання і режиму технічного обслуговування згідно даним умовам роботи машини?; - визначити шляхи удосконалення структури і утримання служб технічного обслуговування і нагляду на усіх етапах експлуатації перевантажувальних машин;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
С.В. 14. Облік та аналіз використання перевантажувальних машин. (1),§15,стор.59.
Питання для вивчення:
- облік роботи перевантажувальних машин по статистичній звітності за формою №8 «Звіт про роботу перевантажувальних машин в морському порту»; - зміст звіту про роботу перевантажувальних машин в морському порту; - основні показники звіту про роботу перевантажувальних машин в морському порту; - коефіцієнт ефективності роботи перевантажувальних машин, його визначення та зміст; - первинний облік і аналіз роботи перевантажувальних машин в порту; - надійне джерело інформації для складання звіту про використання перевантажувальної техніки у порту;
Контрольні питання:
- як складається облік роботи перевантажувальних машин по статистичній звітності за формою №8 «Звіт про роботу перевантажувальних машин в морському порту»?; - пояснити зміст звіту про роботу перевантажувальних машин в морському порту; - як визначаються основні показники звіту про роботу перевантажувальних машин в морському порту?; - пояснити що таке коефіцієнт ефективності роботи перевантажувальних машин, його визначення та зміст?; - як відбувається первинний облік і аналіз роботи перевантажувальних машин в порту?; - яке саме надійне джерело інформації для складання звіту про використання перевантажувальної техніки у порту?;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
ПФ.С.07.ПР.О.08.01. 15-16.Вимоги до проведення реконструкцій (модернізацій) П.М. С.В. 15. Оптимальні строки використання перевантажувальних машин (1),§56,стор. 186.
Питання для вивчення:
-обгрунтовання ремонту складної перевантажувальної техніки; - коефіцієнт економічної ефєктивністі ремонту перевантажувальних машин; - економічна доцільність ремонту перевантажувальних машин; - визначення оптимального строку використання перевантажувальних машин;
Контрольні питання:
- яким чином відбувається обгрунтовування ремонту складної перевантажувальної техніки?; - яким чином відбувається розрахунки коефіцієнту економічної ефєктивністі ремонту перевантажувальних машин?; - яким чином визначається економічна доцільність ремонту перевантажувальних машин?; - яким чином відбувається визначення оптимального строку використання перевантажувальних машин?;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
С.В. 16. Графіки ТО і ремонту. Основні етапи ремонту П.М. (1),§58,стор. 190.
Питання для вивчення:
складові частини та перелік робіт для ТО-1, ТО-2, ТО-3; - складання річного план-графіка ремонту перевантажувальних машин; - умовні етапи які виконуються під час проведення планового ремонту перевантажувального крану;
Контрольні питання: - перелічити складові частини та перелік робіт для ТО-1, ТО-2, ТО-3; - яким чином відбувається складання річного план-графіка ремонту перевантажувальних машин?; - перелічити та дати визначення умовним етапам які виконуються під час проведення планового ремонту перевантажувального крану (10 етапів);
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
С.В. 17. Планування використання змінних частин. (1),§63,стор. 204.
Питання для вивчення:
-постачання запасними частинами морського порту під час планових ремонтів складної перевантажувальної техніки; - норми використання запасних частин під час планового ремонту кранів; - складання річних заявок на постачання запасними частинами підприємства; - засоби полібшеня планування запасних частин на планові ремонти кранів;
Контрольні питання:
яким чином відбувається постачання запасними частинами морського порту під час планових ремонтів складної перевантажувальної техніки?; - яким чином визначається норми використання запасних частин під час планового ремонту кранів?; - яким чином відбувається складання річних заявок на постачання запасними частинами підприємства?; - якими засобом можливо добитися полібшеня планування запасних частин на планові ремонти кранів?;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
ПФ.С.07.ПР.О.09.01. 17-18.Технічна документація на ремонт, реконструкцію, модернізацію портових кранів.
ЛПЗ. 1-2.Розрахунок дати слідуючого планового ремонту перевантажувального портального крана.
19-20. Тематичне оцінювання
ПП.02. Виробничий процес ремонту машин.
ПФ.С.08.ПР.О.01.01. 21-22.Вивід крана в ремонт. Вимоги Правил що до виводу крана в ремонт
ПФ.С.08.ПР.О.03.01. 25-26.Об’їм робіт для виконання ТО-1, ТО-2, ТО-3, та профілактичних обслуговувань.
С.В. 18. ПО і ТО для механізмів портальних кранів. (3),§2.2.,стор. 20-23.
Питання для вивчення: -перелік комплексу робіт що складають ТО механізмів крана у плановому порядку; - щозмінні ТО механізмів портальних кранів; - щодобові ТО механізмів портальних кранів; - виконання ТО-3. Зміст робіт;
Контрольні питання:
-визначити перелік комплексу робіт що складають ТО механізмів крана у плановому порядку; - яким чином відбуваються щозмінні ТО механізмів портальних кранів?; - яким чином відбуваються щодобові ТО механізмів портальних кранів?; - яким чином відбуваються виконання ТО-3? Визначити зміст робіт;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
27-28.Класифікація та вимоги до мастильних речовин. 29-30. Рідкі мастильні речовини. 31-32. Пластичні та тверді мастильні речовини. 33-34.Вибір мастильних речовин. 35-36. Засоби змазування та мастильні пристрої.
виконання очистки та миття деталей механізмів портальних кранів; - технічна документація на проведення мастильних робіт та вибору мастильних речовин; - складові частини карт змазування механізмів портальних кранів; - розробка карт змазування механізмі портальних кранів; - уточнення карт змазування механізмів залежно від їх використання;
Контрольні питання:
-яким чином відбувається виконання очистки та миття деталей механізмів портальних кранів?; - Хто і на який підставі розробляє технічну документацію на проведення мастильних робіт та вибору мастильних речовин?; - перелічити складові частини карт змазування механізмів портальних кранів; - Хто і на який підставі проводить розробку карт змазування механізмі портальних кранів; - Хто і на який підставі проводить уточнення карт змазування механізмів залежно від їх використання?;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
Питання для вивчення: -складання кінематичної схеми механізму підйому портального крана; - заповнення таблиці (точка змазування; складова частина механізму крана; використання типу мастильної речовини під час літнього періоду і під час зимового періоду; період очищення; період промивки.); - двигун механізму підйому крана; - втулочно-пальцева муфта; - редуктор механізму підйому крана; - зубчаста муфта механізму підйому крана; - підшипники вантажного барабану механізму підйому крана; - катки канатного укладача механізму підйому крана; - обмежувача вантажної підємністі портального крана; - кінцеві вимикачі механізму підйому крана;
Контрольні питання: виконати креслення кінематичної схеми механізму підйому портального крана; - визначити засоби заповнення таблиці (точка змазування; складова частина механізму крана; використання типу мастильної речовини під час літнього періоду і під час зимового періоду; період очищення; період промивки.); - чим і яким чином відбувається змазування двигуна механізму підйому крана?; - чим і яким чином відбувається змазування втулочно-пальцевої муфти?; - чим і яким чином відбувається змазування редуктора механізму підйому крана?; - чим і яким чином відбувається змазування зубчастої муфти механізму підйому крана?; - чим і яким чином відбувається змазування підшипників вантажного барабану механізму підйому крана?; - чим і яким чином відбувається змазування катків канатного укладача механізму підйому крана?; - чим і яким чином відбувається змазування обмежувача вантажної підємністі портального крана?; - чим і яким чином відбувається змазування кінцевих вимикачів механізму підйому крана?;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
Питання для вивчення: - складання кінематичної схеми механізму вильоту стріли портального крана; - заповнення таблиці (точка змазування; складова частина механізму крана; використання типу мастильної речовини під час літнього періоду і під час зимового періоду; період очищення; період промивки.); - двигун механізму вильоту стріли крана; - втулочно-пальцева муфта вильоту стріли крана; - редуктор механізму вильоту стріли крана; - зубчаста муфта механізму вильоту стріли крана; - підшипники кремальєри вильоту стріли крана; - катки прижаття рейки стріли крана до приводної шестерні; - обмежувача вильоту стріли портального крана; - кінцеві вимикачі механізму вильоту стріли крана;
Контрольні питання: - виконати креслення кінематичної схеми механізму вильоту стріли портального крана; - визначити засоби заповнення таблиці (точка змазування; складова частина механізму крана; використання типу мастильної речовини під час літнього періоду і під час зимового періоду; період очищення; період промивки.); - чим і яким чином відбувається змазування двигуна механізму вильоту стріли крана?; - чим і яким чином відбувається змазування втулочно-пальцевої муфти?; - чим і яким чином відбувається змазування редуктора механізму вильоту стріли крана?; - чим і яким чином відбувається змазування зубчастої муфти механізму вильоту стріли крана?; - чим і яким чином відбувається змазування кремальєри вильоту стріли крана?; - чим і яким чином відбувається змазування катків прижаття рейки стріли крана до приводної шестерні?; - чим і яким чином відбувається змазування обмежувача вильоту стріли?; - чим і яким чином відбувається змазування кінцевих вимикачів механізму вильоту стріли крана?;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
С.В. 22. Карта змазування ОПП и мех. обертання портального крана. (6), стор. 32.
Питання для вивчення: складання кінематичної схеми механізму обертання і ОПП портального крана; - заповнення таблиці (точка змазування; складова частина механізму крана; використання типу мастильної речовини під час літнього періоду і під час зимового періоду; період очищення; період промивки.); - двигун механізму обертання крана; - втулочно-пальцева муфта механізму обертання крана; - редуктор механізму обертання крана; - зубчаста муфта механізму обертання крана; - підшипники привідного валу механізму обертання крана; - катки прижаття колони до вертикальної рейки верху портала крана;
Контрольні питання: - виконати креслення кінематичної схеми механізму обертання портального крана; - визначити засоби заповнення таблиці (точка змазування; складова частина механізму крана; використання типу мастильної речовини під час літнього періоду і під час зимового періоду; період очищення; період промивки.); - чим і яким чином відбувається змазування двигуна механізму вильоту стріли крана?; - чим і яким чином відбувається змазування втулочно-пальцевої муфти?; - чим і яким чином відбувається змазування редуктора механізму обертання та ОПП крана?; - чим і яким чином відбувається змазування зубчастої муфти механізму обертання крана?; - чим і яким чином відбувається змазування катків верху портала крана?;
- чим і яким чином відбувається змазування підшипників привідного вала механізму обертання крана?;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
Питання для вивчення: - складання кінематичної схеми механізму пересування портального крана; - заповнення таблиці (точка змазування; складова частина механізму крана; використання типу мастильної речовини під час літнього періоду і під час зимового періоду; період очищення; період промивки.); - двигун механізму пересування крана; - втулочно-пальцева муфта вильоту стріли крана; - редуктор механізму пересування крана; - зубчаста муфта механізму пересування крана; - підшипники та зубчасті колеса мех.пересування крана; - підшипники катків механізму пересування крана; - кінцеві вимикачі механізму пересування крана;
Контрольні питання: - виконати креслення кінематичної схеми механізму пересування портального крана; - визначити засоби заповнення таблиці (точка змазування; складова частина механізму крана; використання типу мастильної речовини під час літнього періоду і під час зимового періоду; період очищення; період промивки.); - чим і яким чином відбувається змазування двигуна механізму пересування крана?; - чим і яким чином відбувається змазування втулочно-пальцевої муфти?; - чим і яким чином відбувається змазування редуктора механізму пересування крана?; - чим і яким чином відбувається змазування зубчастої муфти механізму пересування крана?; - чим і яким чином відбувається змазування підшипникових вузлів механізму пересування крана?; - чим і яким чином відбувається змазування виносних зубчастих колес механізму пересування?; - чим і яким чином відбувається змазування кінцевих вимикачів механізму пересування крана?;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
ПФ.С.10.ПР.О.01.01. ПФ.С.10.ПР.О.02.01. 37-38.Дефектація і сортування деталей. 39-40.Норми дефектності на ремонт портових кранів по м/конструкції,механізмам та типовим деталям.
ПФ.С.12.ПП.О.01.01. 43-44.Вимоги Правил до механізмів портальних кранів ПФ.С.12.ПП.О.02.01. 45-46.Вимоги Правил до гальм портальних кранів.
С.В. 24. Вимоги Правил до ходових коліс. (5) стор. 25.
Питання для вивчення:
-одноребордні та двуребордні ходові катки; - використання ходових катків з 1-й, та 2-мя ребордами; - виготовлення ходових катків портальних кранів; - вимоги до бракування ходових катків; вимоги до протиугони рейочних захватів;
Контрольні питання:
- дати визначення, що таке одноребордні та двуребордні ходові катки; - які вимоги Правил до використання ходових катків з 1-й, та 2-мя ребордами?; - як відбувається виготовлення ходових катків портальних кранів?; - які вимоги Правил до бракування ходових катків?; - які вимоги Правил до протиугони рейочних захватів?;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.