Організація і технологія монтажу перевантажуваль- них машин.
ПФ.С.01.ПР.О.01.01. 113-114.Організація і планування монтажних робіт
С.В. 39. Вимоги безпеки під час виконання ремонтних робіт. (4), стор. 27-28.
Питання для вивчення:
- інструкції та відповідальність за ремонтні роботи на крані; - організація технічного обслуговування та ремонту кранів; - ремонт кранів у містах проведення ПРР; - виконання ремонтів сторонніми організаціями портальних кранів; - вивід кранів у плановий ремонт згідно з нормативної документації; - зони ремонту кранів, вимоги Правил що до ремонтних майданчиків; - огородження ремонтної зони крана, плакати безпеки;
Контрольні питання: - хто складає інструкції та несе відповідальність за ремонтні роботи на крані?; - як проводиться організація технічного обслуговування та ремонту кранів?; - як треба вести ремонт кранів у містах проведення ПРР?; - як відбувається виконання ремонтів сторонніми організаціями портальних кранів?; - як відбувається вивід кранів у плановий ремонт згідно з нормативної документації?; - як виділяються зони ремонту кранів, вимоги Правил що до ремонтних майданчиків?; - як відбувається огородження ремонтної зони крана, плакати безпеки?;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
С.В. 40. Вимоги безпеки під час виконання ремонтних робіт. (4), стор. 29-30.
Питання для вивчення: - розборка механізмів у цехах ремонтної зони; - встановлення перевантажувальної машини перед ремонтом на кранової колії; - технічне обслуговування і ремонт електрообладнання на крані; - виконання технічних засобів у електричних установках, їх послідовність; - організаційні засоби перед ремонтом електрообладнання на крані; - продовження ремонтних робот після пробних включень; - виконання ремонтних робіт на висоті;
Контрольні питання: - як відбувається розборка механізмів у цехах ремонтної зони?; - як відбувається встановлення перевантажувальної машини перед ремонтом на кранової колії?; - як відбувається технічне обслуговування і ремонт електрообладнання на крані?; - як відбувається виконання технічних засобів у електричних установках, їх послідовність?; - як відбувається організаційні засоби перед ремонтом електрообладнання на крані?; - як відбувається продовження ремонтних робот після пробних включень?; - як відбувається виконання ремонтних робіт на висоті?;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
С.В. 41. Технологічне обладнання і такелажна оснастка. (1), стор. 119.
Питання для вивчення:
-коплектація ремонтних та монтажних майданчиків; - електричні та пневматичні засоби для ремонту та монтажу кранів; - обладнання для напресовки та стягнення деталей що зібрані з натягом; - джерела електропостачання під час проведення ремонту та монтажу; - такелажне оснащення для горизонтального та вертикального переміщення; - розрахунки вантажопідйомних пристроїв для монтажу та ремонту кранів;
Контрольні питання:
- охарактеризувати та визначити, яка повинна бути комплектація ремонтних та монтажних майданчиків?; - охарактеризувати та визначити, які повинні бути електричні та пневматичні засоби для ремонту та монтажу кранів?; - охарактеризувати та визначити, яке повинно бути обладнання для напресовки та стягнення деталей що зібрані з натягом?; - охарактеризувати та визначити джерела електропостачання під час проведення ремонту та монтажу кранів; - охарактеризувати та визначити, яке повинно бути такелажне оснащення для горизонтального та вертикального переміщення деталей?; - як відбуваються розрахунки вантажопідйомних пристроїв для монтажу та ремонту кранів?;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
С.В. 42. Тягові лебідки та якоря. (1), стор. 121.
Питання для вивчення:
- використання ручних та механічних вантажопідйомних лебідок при монтажу портального крана; - розрахунки тягових зусиль лебідок 320 кН, канатоемкості барабана 2000 м; - розрахункова схема зусиль у поліспасті; - схеми монтажних якорів; - розрахунки баластних якорів; - розрахунки котлованів для баластних якорів;
Контрольні питання:
- як відбувається використання ручних та механічних вантажопідйомних лебідок при монтажу портального крана?; - як проводять розрахунки тягових зусиль лебідок 320 кН, канатоемкості барабана 2000 м?; (показати приклад); - накреслити та визначити усі параметри під час розрахунку зусиль у поліспасті на схемі; - накреслити та визначити усі параметри на схеми монтажних якорів; - привести приклад розрахунків баластних якорів; - привести приклад розрахунків котлованів для баластних якорів;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
С.В. 43. Монтажні мачти. (1), стор. 124.
Питання для вивчення:
- умови використання монтажних мачт; - будова та умови експлуатації вантажних мачт; - розрахунки зусиль у задній розтяжці вантажопідйомної мачти; - засоби підбору вантажного канату для мачти; - розрахунки зусиль у гальмівної розтяжці; - використання стріли портального крану як монтажну мачту;
Контрольні питання:
- перелічити умови використання монтажних мачт; - визначити яка будова та умови експлуатації вантажних мачт?; - привести приклад розрахунків зусиль у задній розтяжці вантажопідйомної мачти; - які засоби підбору вантажного канату для мачти?; - привести приклад розрахунків зусиль у гальмівної розтяжці; - коли і як відбувається використання стріли портального крану як монтажну мачту?;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
ПФ.С.02.ПР.О.02.01. 117-118.Методи та засоби монтажу перевантажувальних машин. С.В. 44. Монтажні портали і стрічкові під*емники. (1), стор. 126.
Питання для вивчення:
- умови використання монтажних порталів та стрічкових під*ємників;
- будова та умови експлуатації монтажних порталів та стрічкових під*ємників; - схема монтажного порталу; - схеми стрічкових під*ємників; - принцип дії монтажного порталу та стрічкових під*ємників; - суттєві недоліки та безперечні відмінності монтажного порталу та стрічкових під*ємників;
Контрольні питання:
- перелічити умови використання монтажних порталів та стрічкових під*ємників;
- визначити яка будова та умови експлуатації монтажних порталів та стрічкових під*ємників; - накреслити та визначити елементи схеми монтажного порталу; - накреслити та визначити елементи схеми схеми стрічкових під*ємників; - визначити та пояснити принцип дії монтажного порталу та стрічкових під*ємників; - які суттєві недоліки та безперечні відмінності монтажного порталу та стрічкових під*ємників;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
С.В. 45. Монтаж валів і з*єднальних муфт. (1), стор. 128.
Питання для вивчення:
- монтаж багато опорних суцільних і роз*ємних валів; - вимірювання непаралельності валів; - візирний засіб вимірювання валів; - контроль засобом колімації валів; - схеми контролю перпендікулярністі плоскості; - схеми контролю соосністі підшипників; - схеми контролю взаїмоположень валів; - центрівка валів;
Контрольні питання:
- яким чином відбувається монтаж багато опорних суцільних і роз*ємних валів?; - яким чином відбувається вимірювання непаралельності валів?; - яким чином відбувається візирний засіб вимірювання валів?; - яким чином відбувається контроль засобом колімації валів?; - яким чином відбувається креслення схеми контролю перпендікулярністі плоскості?; - яким чином відбувається креслення схеми контролю соосністі підшипників?; - яким чином відбувається креслення схеми контролю взаїмоположень валів; - центрівка валів?;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
- зборка розбірних підшипникових вузлів; - встановлення вкладишем підшипників; - регулювання масляних зазорів у розбірних підшипниках; - засоби напресування підшипників (схеми напресування підшипників каченя з використанням оправок); - регулювання зазорів прокладками; - змазування підшипників каченя та ковзання;
Контрольні питання:
- як відбувається зборка розбірних підшипникових вузлів?; - як відбувається встановлення вкладишем підшипників?; - як відбувається регулювання масляних зазорів у розбірних підшипниках?; - визначити засоби напресування підшипників (схеми напресування підшипників каченя з використанням оправок); - як відбувається регулювання зазорів прокладками?; - як відбувається змазування підшипників каченя та ковзання?;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
Питання для вивчення: - основні операції складання зубчастих та черв*ячних передач; - контроль правильності установки зубчастих та черв*ячних коліс на валах; - регулювання зчеплення зубчастих коліс та черв*ячних передач; - складання ланцюгової передачи; - відносне положення ведучої зірочки та відомої; - натяжіння ланцюга на зірочках; - схема визначення стріли провисання ланцюга;
Контрольні питання:
- визначити, які основні операції складання зубчастих та черв*ячних передач?; - яким чином відбувається контроль правильності установки зубчастих та черв*ячних коліс на валах?; - яким чином відбувається контроль регулювання зчеплення зубчастих коліс та черв*ячних передач?; - яким чином відбувається контроль складання ланцюгової передачи?; - яким чином відбувається контроль відносного положення ведучої зірочки та відомої?; - яким чином відбувається контроль натяжіння ланцюга на зірочках?;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
ПФ.С.06.ПР.О.01.02. 119-120.Проект виконання монтажних робіт. С.В. 48. Монтаж металевих конструкції. (1), стор. 140.
Питання для вивчення:
- огляд та обробка металевих конструкції перед монтажем; - безпосередня зборка металоконструкції великими блоками; - клепка стиків металоконструкції; - контроль якості стиків металоконструкції; - болтове з*єднання стиків металоконструкції; - контроль геометричних розмірів конструкції;
Контрольні питання:
- яким чином відбувається огляд та обробка металевих конструкції перед монтажем?; - яким чином відбувається контроль безпосередньої зборки металоконструкції великими блоками?; - яким чином відбувається контроль клепки стиків металоконструкції?; - яким чином відбувається контроль якості стиків металоконструкції?; - яким чином відбувається контроль якості болтових з*єднання стиків металоконструкції?; - яким чином відбувається контроль якості геометричних розмірів конструкції?;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
Питання для вивчення:
- правила виконання електромонтажних робіт на крані; - основні операції електромонтажних робіт на крані; - пусконаладочні роботи на крані; - документація на електромонтажні роботи на крані; - монтажні чертежи електромонтажних робіт на крані; - засоби проведення електричних трас для монтажних робіт на крані; - позначення електропроводки на крані;
Контрольні питання:
- визначити та пояснити правила виконання електромонтажних робіт на крані; - як відбуваються основні операції електромонтажних робіт на крані?; - як відбуваються основні пусконаладочні роботи на крані?; - визначити, що за документація на електромонтажні роботи на крані?; - як виконуються монтажні чертежи електромонтажних робіт на крані?; - визначити та пояснити засоби проведення електричних трас для монтажних робіт на крані; - як відбувається позначення електропроводки на крані?;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
С.В. 50. Вимоги безпеки під час виконання ремонтних робіт (4), 31-32.
Питання для вивчення:
- монтаж кранів в умовах робочого морського порту; - виділення монтажного майданчика за усіма вимогами Правил; - монтаж кранів зусиллями порту та сторонніми організаціями; - закріплення монтажних елементів крана; - засоби безпеки під час проведення монтажних та ремонтних робіт на висоті;
Контрольні питання:
- як відбувається монтаж кранів в умовах робочого морського порту?; - як відбувається виділення монтажного майданчика за усіма вимогами Правил?; - як відбувається монтаж кранів зусиллями порту та сторонніми організаціями?; - як відбувається закріплення монтажних елементів крана?; - визначити та пояснити засоби безпеки під час проведення монтажних та ремонтних робіт на висоті;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
С.В. 51. Монтаж козлових кранів та перевантажувачів. (1), стор. 153.
Питання для вивчення:
- монтаж самомонтіруючих козлових кранів; - монтаж козлових кранів за допомогою технічних засобів; - монтаж за допомогою вантажних мачт; - монтаж за допомогою самохідних кранів; - монтаж за допомогою плавучих кранів;
Контрольні питання:
- як відбувається монтаж самомонтіруючих козлових кранів?; - як відбувається монтаж козлових кранів за допомогою технічних засобів?; - як відбувається монтаж за допомогою вантажних мачт?; - як відбувається монтаж за допомогою самохідних кранів?; - як відбувається монтаж за допомогою плавучих кранів?;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
- розміри та компонування монтажного майданчика; - план монтажного майданчика; - комунікації енергопостачання на монтажному майданчику; - розробка раціональної компоновки монтажного майданчика;
Контрольні питання: - як відбувається розрахунки розмірів та компонування монтажного майданчика?; - як складається план монтажного майданчика?; - як виконуються розробки комунікації енергопостачання на монтажному майданчику?; - як перевіряються розробки раціональної компоновки монтажного майданчика?;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
С.В. 53. Доставка та зберігання монтіруемих елементів. (1), стор. 111.
Питання для вивчення:
- доставка монтіруемих елементів на ж.д. транспорті; - доставка мотіруемих елементів на автотранспорті; - доставка мотіруемих елементів на водному транспорті; - максимальні параметри вантажу під час перевезення на окремому виді транспорту; - консерваційні покриття монтіруемих елементів; - засоби зберігання металоконструкцій кранів та перевантажувачів; - монтажна манкіровка монтіруемих елементів; - засоби розконсервування металоконструкцій кранів та перевантажувачів;
Контрольні питання:
- як відбувається доставка монтіруемих елементів на ж.д. транспорті?; - як відбувається доставка мотіруемих елементів на автотранспорті?; - як відбувається доставка мотіруемих елементів на водному транспорті?; - як розраховуються максимальні параметри вантажу під час перевезення на окремому виді транспорту?; - як виконують консерваційні покриття монтіруемих елементів?; - визначити та пояснити засоби зберігання металоконструкцій кранів та перевантажувачів; - як відбувається монтажна манкіровка монтіруемих елементів?; - визначити та пояснити засоби розконсервування металоконструкцій кранів та перевантажувачів;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
С.В. 54. Вимоги безпеки під час монтажних робіт. (1), стор. 113.
Питання для вивчення:
- вимоги з техніки безпеки на монтажах металоконструкції згідно з СНиП ІІІ-4-80; - заповнення нарядів-допусків на монтажні роботи; - обучення та контроль знань по правилам ТБ на монтажу ПК; - проведення атестації робітниками ИТР; - організація монтажу у морі або плавучих споруд; - розробка РТК на монтаж перевантажувальних машин;
Контрольні питання:
- визначити та пояснити вимоги з техніки безпеки на монтажах металоконструкції згідно з СНиП ІІІ-4-80; - як проводиться заповнення нарядів-допусків на монтажні роботи?; - як відбувається обученя та контроль знань по правилам ТБ на монтажу ПК; - як відбувається проведення атестації робітниками ИТР?; - як відбувається організація монтажу у морі або плавучих споруд?; - як відбувається розробка РТК на монтаж перевантажувальних машин?;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.
- технічний нагляд у період проведення монтажу крана; - нагляд за виконанням технологічної дисципліни монтажних робіт; - технічний нагляд за утриманням технологічного обладнання; - пусконаладочні роботи і приймально-здаточні іспити; - програма опробувань механізмів та їх елементів; - іспити під навантажуванням; - приймальні акти перевантажувальних машин; - технічне посвідчення та регістрування перевантажувальних машин;
Контрольні питання:
- як відбувається технічний нагляд у період проведення монтажу крана?; - як відбувається нагляд за виконанням технологічної дисципліни монтажних робіт?; - як відбувається технічний нагляд за утриманням технологічного обладнання?; - як відбуваються пусконаладочні роботи і приймально-здаточні іспити; - як відбувається програма опробувань механізмів та їх елементів; - іспити під навантажуванням?; - як складаються приймальні акти перевантажувальних машин?; - як відбувається технічне посвідчення та регістрування перевантажувальних машин?;
Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого матеріалу, підготовка до опитування.
Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування, аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.