Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



С.В. 49. Монтаж електрообладнання. (1), стор. 143.

ПП. 7.

ПП. 6.

ПФ.С.19.ПР.О.01.01.

Зношення та руйнування деталей машин

91-92.Природа зношення та види тертя.

ПФ.С.19.ПР.О.01.01.
93-94.
Зношення деталей перевантажувальних машин.

ПФ.С.19.ПР.О.01.02.
95-96.
Визначення граничних зношень деталей машин.

ПФ.С.19.ПР.О.01.04.
97-98.
Пошкодження та руйнування деталей машин

ПФ.С.15.ПР.О.15.01.
99-100.
Зміцнення деталей машин

Основи технічної діагностики
ПФ.С.05.ПР.О.01.01.
103-104.
Діагностичні параметри та види діагностування.

ПФ.С.03.ПР.О.01.02.
105-106.
Засоби діагностування деталей машин.

ПФ.С.03.ПР.О.01.03.
107-108.
Контроль деталей машин.
ПФ.С.03.ПР.О.01.04.
109-110.
Технічне діагностування машин.

Організація і технологія монтажу перевантажуваль-
них машин.

ПФ.С.01.ПР.О.01.01.
113-114.
Організація і планування монтажних робіт

С.В. 39. Вимоги безпеки під час виконання ремонтних робіт.
(4), стор. 27-28.

Питання для вивчення:

- інструкції та відповідальність за ремонтні роботи на крані;
- організація технічного обслуговування та ремонту кранів;
- ремонт кранів у містах проведення ПРР;
- виконання ремонтів сторонніми організаціями портальних кранів;
- вивід кранів у плановий ремонт згідно з нормативної документації;
- зони ремонту кранів, вимоги Правил що до ремонтних майданчиків;
- огородження ремонтної зони крана, плакати безпеки;

Контрольні питання:
- хто складає інструкції та несе відповідальність за ремонтні роботи на крані?;
- як проводиться організація технічного обслуговування та ремонту кранів?;
- як треба вести ремонт кранів у містах проведення ПРР?;
- як відбувається виконання ремонтів сторонніми організаціями портальних кранів?;
- як відбувається вивід кранів у плановий ремонт згідно з нормативної документації?;
- як виділяються зони ремонту кранів, вимоги Правил що до ремонтних майданчиків?;
- як відбувається огородження ремонтної зони крана, плакати безпеки?;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.

ПФ.С.02.ПР.О.01.02.
115-116.
Монтажна технологічність машин.

 

С.В. 40. Вимоги безпеки під час виконання ремонтних робіт.
(4), стор. 29-30.

Питання для вивчення:
- розборка механізмів у цехах ремонтної зони;
- встановлення перевантажувальної машини перед ремонтом на кранової колії;
- технічне обслуговування і ремонт електрообладнання на крані;
- виконання технічних засобів у електричних установках, їх послідовність;
- організаційні засоби перед ремонтом електрообладнання на крані;
- продовження ремонтних робот після пробних включень;
- виконання ремонтних робіт на висоті;

Контрольні питання:
- як відбувається розборка механізмів у цехах ремонтної зони?;
- як відбувається встановлення перевантажувальної машини перед ремонтом на кранової колії?;
- як відбувається технічне обслуговування і ремонт електрообладнання на крані?;
- як відбувається виконання технічних засобів у електричних установках, їх послідовність?;
- як відбувається організаційні засоби перед ремонтом електрообладнання на крані?;
- як відбувається продовження ремонтних робот після пробних включень?;
- як відбувається виконання ремонтних робіт на висоті?;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.

 

 

С.В. 41. Технологічне обладнання і такелажна оснастка. (1), стор. 119.

Питання для вивчення:

-коплектація ремонтних та монтажних майданчиків;
- електричні та пневматичні засоби для ремонту та монтажу кранів;
- обладнання для напресовки та стягнення деталей що зібрані з натягом;
- джерела електропостачання під час проведення ремонту та монтажу;
- такелажне оснащення для горизонтального та вертикального переміщення;
- розрахунки вантажопідйомних пристроїв для монтажу та ремонту кранів;

Контрольні питання:

- охарактеризувати та визначити, яка повинна бути комплектація ремонтних та монтажних майданчиків?;
- охарактеризувати та визначити, які повинні бути електричні та пневматичні засоби для ремонту та монтажу кранів?;
- охарактеризувати та визначити, яке повинно бути обладнання для напресовки та стягнення деталей що зібрані з натягом?;
- охарактеризувати та визначити джерела електропостачання під час проведення ремонту та монтажу кранів;
- охарактеризувати та визначити, яке повинно бути такелажне оснащення для горизонтального та вертикального переміщення деталей?;
- як відбуваються розрахунки вантажопідйомних пристроїв для монтажу та ремонту кранів?;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.

 

С.В. 42. Тягові лебідки та якоря. (1), стор. 121.

Питання для вивчення:

- використання ручних та механічних вантажопідйомних лебідок при монтажу портального крана;
- розрахунки тягових зусиль лебідок 320 кН, канатоемкості барабана 2000 м;
- розрахункова схема зусиль у поліспасті;
- схеми монтажних якорів;
- розрахунки баластних якорів;
- розрахунки котлованів для баластних якорів;

Контрольні питання:

- як відбувається використання ручних та механічних вантажопідйомних лебідок при монтажу портального крана?;
- як проводять розрахунки тягових зусиль лебідок 320 кН, канатоемкості барабана 2000 м?; (показати приклад);
- накреслити та визначити усі параметри під час розрахунку зусиль у поліспасті на схемі;
- накреслити та визначити усі параметри на схеми монтажних якорів;
- привести приклад розрахунків баластних якорів;
- привести приклад розрахунків котлованів для баластних якорів;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.

С.В. 43. Монтажні мачти. (1), стор. 124.

Питання для вивчення:

- умови використання монтажних мачт;
- будова та умови експлуатації вантажних мачт;
- розрахунки зусиль у задній розтяжці вантажопідйомної мачти;
- засоби підбору вантажного канату для мачти;
- розрахунки зусиль у гальмівної розтяжці;
- використання стріли портального крану як монтажну мачту;

Контрольні питання:

- перелічити умови використання монтажних мачт;
- визначити яка будова та умови експлуатації вантажних мачт?;
- привести приклад розрахунків зусиль у задній розтяжці вантажопідйомної мачти;
- які засоби підбору вантажного канату для мачти?;
- привести приклад розрахунків зусиль у гальмівної розтяжці;
- коли і як відбувається використання стріли портального крану як монтажну мачту?;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.

 

ПФ.С.02.ПР.О.02.01.
117-118.
Методи та засоби монтажу перевантажувальних машин.
С.В. 44. Монтажні портали і стрічкові під*емники. (1), стор. 126.

Питання для вивчення:

- умови використання монтажних порталів та стрічкових під*ємників;

- будова та умови експлуатації монтажних порталів та стрічкових під*ємників;
- схема монтажного порталу;
- схеми стрічкових під*ємників;
- принцип дії монтажного порталу та стрічкових під*ємників;
- суттєві недоліки та безперечні відмінності монтажного порталу та стрічкових під*ємників;

Контрольні питання:

- перелічити умови використання монтажних порталів та стрічкових під*ємників;

- визначити яка будова та умови експлуатації монтажних порталів та стрічкових під*ємників;
- накреслити та визначити елементи схеми монтажного порталу;
- накреслити та визначити елементи схеми схеми стрічкових під*ємників;
- визначити та пояснити принцип дії монтажного порталу та стрічкових під*ємників;
- які суттєві недоліки та безперечні відмінності монтажного порталу та стрічкових під*ємників;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.

 

С.В. 45. Монтаж валів і з*єднальних муфт. (1), стор. 128.

Питання для вивчення:

- монтаж багато опорних суцільних і роз*ємних валів;
- вимірювання непаралельності валів;
- візирний засіб вимірювання валів;
- контроль засобом колімації валів;
- схеми контролю перпендікулярністі плоскості;
- схеми контролю соосністі підшипників;
- схеми контролю взаїмоположень валів;
- центрівка валів;

Контрольні питання:

- яким чином відбувається монтаж багато опорних суцільних і роз*ємних валів?;
- яким чином відбувається вимірювання непаралельності валів?;
- яким чином відбувається візирний засіб вимірювання валів?;
- яким чином відбувається контроль засобом колімації валів?;
- яким чином відбувається креслення схеми контролю перпендікулярністі плоскості?;
- яким чином відбувається креслення схеми контролю соосністі підшипників?;
- яким чином відбувається креслення схеми контролю взаїмоположень валів;
- центрівка валів?;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.

 

С.В. 46. Зборка підшипникових вузлів. (1), стор. 134.

Питання для вивчення:

- зборка розбірних підшипникових вузлів;
- встановлення вкладишем підшипників;
- регулювання масляних зазорів у розбірних підшипниках;
- засоби напресування підшипників (схеми напресування підшипників каченя з використанням оправок);
- регулювання зазорів прокладками;
- змазування підшипників каченя та ковзання;

Контрольні питання:

- як відбувається зборка розбірних підшипникових вузлів?;
- як відбувається встановлення вкладишем підшипників?;
- як відбувається регулювання масляних зазорів у розбірних підшипниках?;
- визначити засоби напресування підшипників (схеми напресування підшипників каченя з використанням оправок);
- як відбувається регулювання зазорів прокладками?;
- як відбувається змазування підшипників каченя та ковзання?;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.

С.В. 47. Зборка зубчастих, ланцюгових, ремінних передач.

Питання для вивчення:
- основні операції складання зубчастих та черв*ячних передач;
- контроль правильності установки зубчастих та черв*ячних коліс на валах;
- регулювання зчеплення зубчастих коліс та черв*ячних передач;
- складання ланцюгової передачи;
- відносне положення ведучої зірочки та відомої;
- натяжіння ланцюга на зірочках;
- схема визначення стріли провисання ланцюга;

Контрольні питання:

- визначити, які основні операції складання зубчастих та черв*ячних передач?;
- яким чином відбувається контроль правильності установки зубчастих та черв*ячних коліс на валах?;
- яким чином відбувається контроль регулювання зчеплення зубчастих коліс та черв*ячних передач?;
- яким чином відбувається контроль складання ланцюгової передачи?;
- яким чином відбувається контроль відносного положення ведучої зірочки та відомої?;
- яким чином відбувається контроль натяжіння ланцюга на зірочках?;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.

ПФ.С.06.ПР.О.01.02.
119-120.
Проект виконання монтажних робіт.

С.В. 48. Монтаж металевих конструкції. (1), стор. 140.

Питання для вивчення:

- огляд та обробка металевих конструкції перед монтажем;
- безпосередня зборка металоконструкції великими блоками;
- клепка стиків металоконструкції;
- контроль якості стиків металоконструкції;
- болтове з*єднання стиків металоконструкції;
- контроль геометричних розмірів конструкції;

Контрольні питання:

- яким чином відбувається огляд та обробка металевих конструкції перед монтажем?;
- яким чином відбувається контроль безпосередньої зборки металоконструкції великими блоками?;
- яким чином відбувається контроль клепки стиків металоконструкції?;
- яким чином відбувається контроль якості стиків металоконструкції?;
- яким чином відбувається контроль якості болтових з*єднання стиків металоконструкції?;
- яким чином відбувається контроль якості геометричних розмірів конструкції?;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.

 

Питання для вивчення:

- правила виконання електромонтажних робіт на крані;
- основні операції електромонтажних робіт на крані;
- пусконаладочні роботи на крані;
- документація на електромонтажні роботи на крані;
- монтажні чертежи електромонтажних робіт на крані;
- засоби проведення електричних трас для монтажних робіт на крані;
- позначення електропроводки на крані;

Контрольні питання:

- визначити та пояснити правила виконання електромонтажних робіт на крані;
- як відбуваються основні операції електромонтажних робіт на крані?;
- як відбуваються основні пусконаладочні роботи на крані?;
- визначити, що за документація на електромонтажні роботи на крані?;
- як виконуються монтажні чертежи електромонтажних робіт на крані?;
- визначити та пояснити засоби проведення електричних трас для монтажних робіт на крані;
- як відбувається позначення електропроводки на крані?;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.

 

С.В. 50. Вимоги безпеки під час виконання ремонтних робіт (4), 31-32.

Питання для вивчення:

- монтаж кранів в умовах робочого морського порту;
- виділення монтажного майданчика за усіма вимогами Правил;
- монтаж кранів зусиллями порту та сторонніми організаціями;
- закріплення монтажних елементів крана;
- засоби безпеки під час проведення монтажних та ремонтних робіт на висоті;

Контрольні питання:

- як відбувається монтаж кранів в умовах робочого морського порту?;
- як відбувається виділення монтажного майданчика за усіма вимогами Правил?;
- як відбувається монтаж кранів зусиллями порту та сторонніми організаціями?;
- як відбувається закріплення монтажних елементів крана?;
- визначити та пояснити засоби безпеки під час проведення монтажних та ремонтних робіт на висоті;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.

 

 

С.В. 51. Монтаж козлових кранів та перевантажувачів. (1), стор. 153.

Питання для вивчення:

- монтаж самомонтіруючих козлових кранів;
- монтаж козлових кранів за допомогою технічних засобів;
- монтаж за допомогою вантажних мачт;
- монтаж за допомогою самохідних кранів;
- монтаж за допомогою плавучих кранів;

Контрольні питання:

- як відбувається монтаж самомонтіруючих козлових кранів?;
- як відбувається монтаж козлових кранів за допомогою технічних засобів?;
- як відбувається монтаж за допомогою вантажних мачт?;
- як відбувається монтаж за допомогою самохідних кранів?;
- як відбувається монтаж за допомогою плавучих кранів?;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.

 

ПФ.С.02.ПР.О.04.01.
121-122.
Планування монтажних робіт перевантажувальних машин.

С.В. 52. Монтажні майданчики. (1), стор. 109.

Питання для вивчення:

- розміри та компонування монтажного майданчика;
- план монтажного майданчика;
- комунікації енергопостачання на монтажному майданчику;
- розробка раціональної компоновки монтажного майданчика;

Контрольні питання:
- як відбувається розрахунки розмірів та компонування монтажного майданчика?;
- як складається план монтажного майданчика?;
- як виконуються розробки комунікації енергопостачання на монтажному майданчику?;
- як перевіряються розробки раціональної компоновки монтажного майданчика?;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.

С.В. 53. Доставка та зберігання монтіруемих елементів. (1), стор. 111.

Питання для вивчення:

- доставка монтіруемих елементів на ж.д. транспорті;
- доставка мотіруемих елементів на автотранспорті;
- доставка мотіруемих елементів на водному транспорті;
- максимальні параметри вантажу під час перевезення на окремому виді транспорту;
- консерваційні покриття монтіруемих елементів;
- засоби зберігання металоконструкцій кранів та перевантажувачів;
- монтажна манкіровка монтіруемих елементів;
- засоби розконсервування металоконструкцій кранів та перевантажувачів;

Контрольні питання:

- як відбувається доставка монтіруемих елементів на ж.д. транспорті?;
- як відбувається доставка мотіруемих елементів на автотранспорті?;
- як відбувається доставка мотіруемих елементів на водному транспорті?;
- як розраховуються максимальні параметри вантажу під час перевезення на окремому виді транспорту?;
- як виконують консерваційні покриття монтіруемих елементів?;
- визначити та пояснити засоби зберігання металоконструкцій кранів та перевантажувачів;
- як відбувається монтажна манкіровка монтіруемих елементів?;
- визначити та пояснити засоби розконсервування металоконструкцій кранів та перевантажувачів;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.

 

С.В. 54. Вимоги безпеки під час монтажних робіт. (1), стор. 113.

Питання для вивчення:

- вимоги з техніки безпеки на монтажах металоконструкції згідно з СНиП ІІІ-4-80;
- заповнення нарядів-допусків на монтажні роботи;
- обучення та контроль знань по правилам ТБ на монтажу ПК;
- проведення атестації робітниками ИТР;
- організація монтажу у морі або плавучих споруд;
- розробка РТК на монтаж перевантажувальних машин;

Контрольні питання:

- визначити та пояснити вимоги з техніки безпеки на монтажах металоконструкції згідно з СНиП ІІІ-4-80;
- як проводиться заповнення нарядів-допусків на монтажні роботи?;
- як відбувається обученя та контроль знань по правилам ТБ на монтажу ПК;
- як відбувається проведення атестації робітниками ИТР?;
- як відбувається організація монтажу у морі або плавучих споруд?;
- як відбувається розробка РТК на монтаж перевантажувальних машин?;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.

 

С.В. 55. Технічний нагляд та приймально-здаточні іспити кранів.
(1), стор. 116.

Питання для вивчення:

- технічний нагляд у період проведення монтажу крана;
- нагляд за виконанням технологічної дисципліни монтажних робіт;
- технічний нагляд за утриманням технологічного обладнання;
- пусконаладочні роботи і приймально-здаточні іспити;
- програма опробувань механізмів та їх елементів;
- іспити під навантажуванням;
- приймальні акти перевантажувальних машин;
- технічне посвідчення та регістрування перевантажувальних машин;

Контрольні питання:

- як відбувається технічний нагляд у період проведення монтажу крана?;
- як відбувається нагляд за виконанням технологічної дисципліни монтажних робіт?;
- як відбувається технічний нагляд за утриманням технологічного обладнання?;
- як відбуваються пусконаладочні роботи і приймально-здаточні іспити;
- як відбувається програма опробувань механізмів та їх елементів;
- іспити під навантажуванням?;
- як складаються приймальні акти перевантажувальних машин?;
- як відбувається технічне посвідчення та регістрування перевантажувальних машин?;

Вид учбової діяльності: - складання конспектів, аналіз вивченого
матеріалу, підготовка до опитування.

Вид контролю: - перевірка складу конспекту, фронтальне опитування,
аналіз виявлених недоліків під час вивчення теми.

 


Читайте також:

  1. Cпособы монтажа стальных пролётных строений.
  2. Cпособы монтажа стальных пролётных строений.
  3. Будівельний генеральний план на стадії виконання окремих видів будівельно-монтажних робіт.
  4. Вибір будівельних машин, механізмів і технологічного транспорту для комплексної механізації монтажних робіт
  5. Визначте кордони Галицько – Волинського князівства на історичній карті [Див.істор.карту].
  6. ВИКОНАННЯ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ
  7. Вимоги до монтажу систем газопостачання
  8. Демонтажні роботи
  9. До початку монтажу газових вводів повинні бути загерметизовані вводи в підвальні приміщення всіх інженерних комунікацій.
  10. Електромонтажних робіт.
  11. Електромонтажні роботи
  12. Забезпечення якості монтажних робіт




Переглядів: 626

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стор. 35-39. | С.В. 23. Карта змазування мех. пересування портального крана. (6) стор. 31.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.