МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
І електропостачанняОрганізаційна структура господарства електрифікації Електропостачання Розділ I. Організація обслуговування пристроїв Залізниця як споживач I категорії вимагає безперебійного електропостачання тяги поїздів, пристроїв СЦБ (сигналізації, централізації і блокування) і інших залізничних пристроїв. Складовою частиною господарства залізничного транспорту є багаточисельні пристрої електрифікації і енергетики. Вони і здійснюють безперебійну подачу електроенергії в контактну мережу, пристрої СЦБ і іншим споживачам залізниць. До пристроїв електропостачання електрифікованих залізниць відносяться: - тягові і знижуючі трансформаторні підстанції, розподільні і пункти живлення електричної енергії; - контактна мережа, пости секціонування і пункти паралельного з'єднання контактної мережі; - лінії електропередачі, у тому числі подовжні, тобто розташовані уздовж залізниці, призначені для електропостачання пристроїв СЦБ і інших споживачів; - повітряні і кабельні електричні розподільні мережі; зовнішнє освітлення залізничних станцій, зупинних пунктів, переїздів і інших об'єктів; - системи телемеханіки пристроїв електропостачання. Керує господарством електрифікації і енергогосподарства в Міністерстві шляхів сполучення Департамент електрифікації і електропостачання , в управліннях доріг - служби електропостачання . У відділеннях залізниць, що мають дві і більш за дистанцію електропостачання, - відділи електропостачання . Департамент електрифікації і електропостачання (мал. 1.1) відповідає за: - розробку і організацію виконання планів розвитку електрифікації і енергетичного господарства залізниць в загальній ув'язці з технічним прогресом народного господарства, планами розвитку залізничного транспорту; - здійснення контролю за ходом і якістю будівництва споруд, необхідних для перекладу на електричну тягу залізниць, розвитку їх енергетичної бази, а також забезпечення приймання в експлуатацію готових об'єктів; - забезпечення безпечною для руху поїздів, надійною і економічною експлуатацією всіх пристроїв електропостачання, технічного обслуговування і ремонту, проведення робіт по підвищенню їх надійності і посиленню для безперебійного електропостачання тяги поїздів і інших споживачів електроенергії на залізничному транспорті; - організацію роботи по нормуванню витрати і економії електроенергії в залізничному господарстві; - розробку прогресивних норм витрати матеріалів; - розробку і здійснення заходів щодо зниження експлуатаційних витрат на вміст пристроїв електропостачання електрифікованих ліній і енергетичного господарства доріг і підвищенню продуктивності праці; - забезпечення охорони праці, контроль дотримання Правил техніки електробезпеки; - оперативно-технічне керівництво службами електропостачання залізниць. У вирішенні цих завдань беруть участь проектно-конструкторські бюро, нормативно-дослідницькі станції і заводи. Продукція заводів (апаратура, механізми, пристосування і запасні частини), виготовлена по номенклатурі, затверджуваної Департаментом електрифікації і електропостачання, поставляється на всі залізниці. Служби електропостачання, які входять в управління залізниць, забезпечують технічне керівництво дистанціями електропостачання. Їх основні завдання - розробка заходів щодо вдосконалення і реконструкції пристроїв електропостачання, що діють, впровадженню досконаліших технологій обслуговування і ремонту пристроїв електропостачання з максимальною безпекою для обслуговуючого і ремонтного персоналу, складанню планів реконструкції пристроїв електропостачання. Служба електропостачання працює в тісному контакті з енергосистемою, що покращує рішення головної задачі: безперебійну подачу достатньої кількості електроенергії високої якості для всіх споживачів електроенергії залізниці. Крім того, під керівництвом служби електропостачання працює енергодиспечерська група, яка здійснює оперативне керівництво господарством електрифікації і енергетики, а також електротехнічна лабораторія, до складу якої входить вагон-лабораторія для перевірок контактної мережі. Персонал лабораторії виконує роботи підвищеної складності в межах всієї дороги. Ремонт електротехнічної апаратури, виготовлення пристосувань для ремонту електроустаткування, виготовлення нестандартних деталей, запасних частин - діяльність дорожніх електромеханічних майстерень. Дистанції електропостачання (ЕЧ), що безпосередньо займаються обслуговуванням і ремонтом пристроїв електропостачання, входять до складу відділень дороги, які здійснюють адміністративне, господарське і оперативне керівництво всіма підвідомчими підприємствами і підрозділами. Роботи, пов'язані з капітальним ремонтом, реконструкцією і посиленням пристроїв електропостачання, - це одна із сторін діяльності електромонтажних поїздів (ЕМП). Окрім цього, ЕМП займаються електрифікацією окремих доріг і парків при розвитку станцій, електрифікацією ділянок залізниць і тому подібне Читайте також:
|
||||||||
|