Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Наплавні мости та паромні переправи.

Шлюзні та переливні мости.

8.8.1. Крім звичайних вимог до утримання та ремонту мостів в цих спорудах слід додатково наглядати за:

- забезпеченням цілісності та герметичності флютбету;

- місцем з'єднання дамби та стояна (відсутність протікання, локальних розмивів, тощо);

- станом низової частини дамби, підходів та переливних насипів, кріпленням укосів, цілісністю зон, межуючих з підошвою насипу, відсутністю осідання та зсування укосів, свищів та інше;

- надійною роботою механізмів, які відчиняють та зачиняють затвори.

Крім позначених зовнішніх дефектів, слід спостерігати за наявністю побічних ознак. Так, ступінь виносу грунту з-під флютбету слід вимірювати через отвори водобійної частини. При значному просіданнЄ необхідно розкрити флютбет та влаштувати зворотний фільтр. Після цього потрібно відновити флютбет.

8.8.2. Зимове утримання підпірних та переливних споруд має бути спрямоване на запобігання приморожування механізмів затворів та пробиття на вкритій льодом поверхні отворів розміром 1,5 м.

8.8.3. Пропуск повеневих вод, якщо дамба не законструйована на стримання підпірного рівня, передбачає поступовий скид води в залежності від збільшення її кількості у водосховищі, за узгодженим графіком.

8.9.1. При експлуатації наплавних мостів слід наглядати за:

- комплектністю рятувального та протипожежного устаткування;

- комплектністю експлуатаційного устаткування (човни, насоси, визначені запасні комплекти понтонів, сходи в понтони, ремонтні матеріали та інше);

- відповідністю навантаження встановленим чи визначеним технічним параметрам споруди та регулюванням його обслуговуючим персоналом за допомогою шлагбаумів, турникетів та дорожніх знаків, які встановлені на підходах до споруди;

- стабільністю поздовжнього отвору мосту та паромного ходу;

- за станом шарнірних з'єднань прогонової будови та вчасним підтягуванням;

- своєчасним прибиранням проїзної частини, наплавних опор, апарелів та причалів, чисткою водоскидних пристроїв;

- вчасною заміною рівня проїзної частини причалів, перехідних містків та утримання підйомних засобів у належному стані;

- за появою води в плаваючих опорах та вчасним її відкачуванням;

- просушуванням внутрішньої порожнини понтонів, відчиненням люків у суху погоду;

- утриманням поздовжнього нахилу на перехідних містках наплавних мостів не більш як 8%о;

- забезпеченням стабільності положення отвору споруди;

- стежити за тим, щоб найменша глибина під понтоном чи наплавною опорою була більшою ніж 15 см від рівня максимальної осадки.

8.9.2. В зимовий та повеневий період слід:

- до початку льодоставу чи повені виводити плавучу систему на призначене місце її зберігання;

- при появі на річці шуги чи слабкого льоду систематично відводити її від понтонів, запобігати появі полію під понтонами, а також їх бортах. Для цього необхідно сколювати слабкий лід смугами по 0,7-1,0 м.

8.9.3. При проведенні заходів по утриманню наплавної споруди чи її поточному ремонті передбачається:

- запобігати розсиханню дерев'яних конструкцій під час їх зберігання та поновлювати їх герметичність просмолюванням з конопаченням отворів та щілин. Якщо отвори з'явились під час експлуатації, їх забивають пробками з сухої деревини;

- в металевих плавучих засобах отвори чи прослаблені клепки забивають дерев'яними конічними пробками, які обрізаються за 10-20 мм від площини борту по можливості з зовнішнього боку, а в днищі з середини;

- запобігати прослабленню шарнірів прогонової будови;

- запобігати розвитку корозії шляхом нанесення бітумного лаку чи мастики по попередньо підготовленій поверхні металу.


Читайте також:

  1. Арочні залізобетонні мости
  2. Вимiрювальнi мости.
  3. Вимірювальні мости
  4. Дерев'яні мости.
  5. Збірні залізобетонні балочні мости з попередньо-напруженою арматурою
  6. Збірні – залізобетонні балочні мости.
  7. Кам'яні і бетонні мости.
  8. Кам'яні і бетонні мости.
  9. Лекция 13. Произведение растворимости. Ионно-обменные реакции.
  10. Лекция 13. Произведение растворимости. Ионно-обменные реакции.
  11. Лекция 3. Критерий сходимости последовательности. Подпоследовательности
  12. Логометри та автоматичні мости




Переглядів: 810

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Водопропускні труби.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.