МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Принцип повноти.До включення у склад бюджету підлягають всі надходження і витрати бюджету, що здійснюються відповідно до нормативно-правових актів органів влади АРК, органів місцевого самоврядування. 5. Принцип обґрунтованості. Бюджет формується на реальних макропоказниках економічного і соціального розвитку держави і розрахунку надходження до бюджету і витрат бюджету, що здійснюється відповідно до затверджених методів і правил. 6. Принцип ефективності. За складання і виконання бюджету всі учасники бюджетного процесу повинні прагнути досягнення запланованих цілей за залучення мінімального обсягу бюджетних засобів і досягнення максимального результату за використання визначеного бюджету коштів. 7. Принцип субсидіапьності. Розподіл видів витрат між державним, і місцевими бюджетами, а також між місцевими повинно ґрунтуватися на максимально можливому наближенні, наданні соціальних послуг їх безпосереднім споживачам. 8. Принцип цільового використання бюджетних коштів. Бюджетні засоби використовуються на ті цілі, що їх визначено бюджетним призначенням. 9. Принцип справедливості і неупередженості. Бюджетна система України будується на засадах справедливого і неупередженого розподілу соціальних багатств між громадянами і територіальними громадами. 10. Принцип публічності і прозорості. Державний бюджет і місцеві бюджети затверджуються рішенням щодо звіту про їх виконання, приймаються відповідно Верховною Радою України, Верховною Радою АРК і відповідними радами. 11. Принцип відповідальності учасників бюджетного процесу. Кожен учасник бюджетного процесу несе відповідальність за свої дії (бездіяльність) на кожній стадії бюджетного процесу.
5.3. Бюджетний устрій та бюджетне регулювання Бюджетний устрій зумовлено такими його складовими частинами: склад бюджету та бюджетна структура. Бюджетний склад Державного бюджету України Бюджет складається з дохідної та видаткової частини. Доходи Державного бюджету України включають: 1) доходи (за винятком закріплених за місцевими бюджетами), що отримуються відповідно до законодавства про податки, збори і обов'язкові платежі та Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів», а також від плати за послуги, що надаються бюджетними установами, які утримуються за рахунок Державного бюджету України, та інших визначених законодавством джерел, включаючи кошти від продажу активів, що належать державі або підприємствам, установам та організаціям, а також проценти і дивіденди, нараховані на частку майна, що належить державі у майні господарських товариств; 2) гранти і дарунки у вартісному обрахунку; 3) між бюджетні трансферти з місцевих бюджетів. Видатки Державного бюджету України Видатки Державного бюджету України включають бюджетні призначення, встановлені Законом про Державний бюджет України на конкретні цілі, що пов'язані з реалізацією державних програм, перелік яких визначено Бюджетним кодексом України. Дефіцит бюджету - перевищення видаткової частини бюджету над дохідною. Профіцит бюджету - перевищення дохідної частини бюджету над видатковою. Прийняття Державного бюджету України або бюджету Автономної Республіки Крим, міського бюджету на відповідний бюджетний період з дефіцитом дозволяється у разі наявності обґрунтованих джерел фінансування дефіциту відповідного бюджету Профіцит бюджету затверджується виключно з метою погашення основної суми боргу. Джерелами фінансування дефіциту бюджетів є державні внутрішні та зовнішні запозичення, внутрішні запозичення органів влади Автономної Республіки Крим, внутрішні та зовнішні запозичення органів місцевого самоврядування. Кабінет Міністрів України може брати позики у межах, визначених Законом про Державний бюджет України. Запозичення не використовуються для забезпечення фінансовими ресурсами поточних видатків держави, за винятком випадків, коли це необхідно для збереження загальної економічної рівноваги. Емісійні кошти Національного банку України не можуть бути джерелом фінансування дефіциту Державного бюджету України. Читайте також:
|
||||||||
|