Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Класифікація інформаційних технологій

Класифікаційні ознаки Інформаційні технології
Ступінь централізації технологічного процесу Централізована технологія
Децентралізована технологія
Комбінована технологія
Тип предметної області Бухгалтерський облік
Страхова діяльність
Банківська діяльність
Податкова діяльність
Аудит
Ступінь обсягу задач управління Автоматизована обробка даних
Автоматизація функцій управління
Підтримка ухвалення рішень
Електронний офіс
Експертна підтримка
Клас реалізованих технологічних операцій Робота з текстовими редакторами
Робота з табличними процесорами
Робота з СУБД
Робота з графічними об'єктами
Мультемідійні системи
Гіпертекстові системи
Тип призначеного для користувача інтерфейсу Пакетні
Діалогові
Мережеві
Спосіб побудови мережі Локальні
Багаторівневі (ієрархічні)
Розподілені

 

Децентралізовані технології ґрунтуються на локальному застосуванні засобів обчислювальної техніки, встановлених на робочих місцях користувачів для вирішення конкретної задачі фахівця. Децентралізовані технології не мають централізованого автоматизованого сховища даних, але забезпечують користувачів засобами комунікації для обміну даними між вузлами мережі.

Комбіновані технології характеризуються інтеграцією процесів рішення функціональних задач на місцях з використанням сумісних баз даних і концентрацією всієї інформації системи в автоматизованому банку даних.

Тип предметної області виділяє функціональні класи задач відповідних підприємств і організацій, рішення яких виробляється з використанням сучасної автоматизованої інформаційної технології. До них відносяться задачі бухгалтерського обліку і аудиту, банківської сфери, страхової і податкової діяльності та ін.

По ступеню обсягу автоматизованої інформаційної технології задач управління виділяють автоматизовану обробку інформації на базі використовування засобів обчислювальної техніки, автоматизацію функцій управління, інформаційну технологію підтримки ухвалення рішень, які передбачають використовування економіко-математичних методів, моделей і спеціалізованих пакетів прикладних програм для аналітичної роботи і формування прогнозів, складання бізнес-планів, обґрунтованих оцінок і висновків по процесах, що вивчаються. До даної класифікаційної групи відносяться також організація електронного офісу як програмно-апаратного комплексу для автоматизації і рішення офісних задач, а також експертна підтримка, заснована на використовуванні експертних систем і баз знань конкретної предметної області.

По класах реалізованих технологічних операцій ІТ розглядаються відповідно з рішенням задач прикладного характеру і наявного прикладного програмного забезпечення, таким, як текстові і графічні редактори, табличні процесори, системи управління базами даних, мультимедійні системи, гіпертекстові системи та ін.

По типу призначеного для користувача інтерфейсу автоматизовані інформаційні технології підрозділяються залежно від можливостей доступу користувача до інформаційних, обчислювальних і програмних ресурсів, відповідної використовуваної на економічному об'єкті автоматизованої інформаційної технології. Пакетна інформаційна технологія не надає можливості користувачу впливати на обробку даних, тоді як діалогова технологія дозволяє йому взаємодіяти з обчислювальними засобами в інтерактивному режимі, оперативно одержуючи інформацію для ухвалення управлінських рішень.

Інтерфейс мережевої автоматизованої інформаційної технології надає користувачу телекомунікаційні засоби доступу до територіально віддалених інформаційних і обчислювальних ресурсів. Спосіб побудови мережі залежить від вимог управлінського апарату до оперативності інформаційного обміну і управління всіма структурними підрозділами фірми. Підвищення запитів до оперативності інформації в управлінні економічним об'єктом сприяло створенню мережевих технологій, які розвиваються відповідно з вимогами сучасних умов функціонування організації. Це спричиняє за собою організацію не тільки локальних обчислювальних систем, але багаторівневих (ієрархічних) і розподілених інформаційних технологій в ІС організаційного управління. Всі вони орієнтовані на технологічну взаємодію, яка організовується за рахунок засобів передачі, обробки, накопичення, зберігання і захисту інформації.


Читайте також:

  1. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  2. V. Класифікація і внесення поправок
  3. V. Класифікація рахунків
  4. А. Структурно-функціональна класифікація нирок залежно від ступеню злиття окремих нирочок у компактний орган.
  5. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  6. Аналітичні процедури внутрішнього аудиту та їх класифікація.
  7. Аудит захищеності інформаційних систем
  8. Аудит інформаційних систем.
  9. Аудиторські ризики, пов’язані з використанням комп’ютерних інформаційних систем
  10. Аутсорсинг у сфері інформаційних технологій
  11. Багатоцільова багатокритеріальна модель обґрунтування рішень в полі кількох інформаційних ситуацій
  12. Банківська платіжна картка як засіб розрахунків. Класифікація платіжних карток




Переглядів: 683

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ИНФОРМАЦИОННІЕ ТЕХНОЛОГИИ | Проблеми вибору інформаційної системи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.