Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Освоєння Центральної та Південної Америки

Через 10 років після відкриття Колумбом так званої Нової Індії італійський мореплавець Амеріго Веспуччі довів, що це не Індія, а новий континент зі своєю власного флорою та фауною. Результати своїх досліджень Амеріго написав у листах в 1503-1504 роках. Континент на честь Амеріго Веспуччі в 1507 р. назвали «Землі Амеріго», а втім - назвали Америкою. Про Колумба теж не забули й одну з країн Латинської Америки назвали Колумбією.

 

Російські мореплавці А. Чіріков та В. Берінг доповнили знання про географічну карту Америки у її північній частині. Росію від Аляски відокремлює протока Берінга.

 

Засвоєння Північної Америки першими почали французькі мореплавці та колоністи, але згодом англійці за допомогою сили витеснили французів з частини канадської території. Таким чином сьогодні Канада має англомовну та французськомовну частини.

 

На територію теперішніх сполучених штатів спочатку приплили голандці і засновали місто Новий Амстердам з районом Гарлем (назва міста у Голандії). Але англійці викупили у голандців місто й назвали його Нью-Йорк. Індіанці називали цей район Мана Хата, сьогодні тут Манхеттен.

 

Під час релігійних війн у Англії пуритани емігрували з релігійних причин з Англії до Америки на судні «Мєйфлауер» й вийшли на американський берег поблизу міст Бостон та Салем. Вони спочатку встановили добрі відносини з місцевим індіанським населенням. Але, згодом почали відбирати індіанські землі й заганяти місцевих жителів у так звані резервації і зробили індіанців безправними.

 

До Америки їхали шукачі пригод з усіх країн Європи та Азії, а для

рабської праці на плантаціях привозили рабів з Чорної Африки. Так згодом США стали багатонаціональною державою.

 

У 16 столітті португальці повністю колонізували Бразилію, а іспанці - Центральну та Південну Америку. Особливо відзначились жорстокі іспанські конкістадори Франціско Пісаро та Ернан Кортес. З одного боку вони зробили значний внесок у дослідження континенту, а з іншого боку проводили примусове залучення індіанців до католицизму, иав»язування іспанських звичаїв, законів та способу життя. Усякий опір карався смертю. Тільки в 19 столітті країнам Латинської Америки під керівництвом Сан Мартіна та Сімона Болівара вдалося звільнитися від іспанського колоніального панування й утворити незалежні республіки.

 

 

Оригінальним чином звільнилася Бразилія від панування португальців. Там до народного повстання приєднався наслідний принц португальського короля, який виріс у Бразилії. Він став першим королем незалежної Бразилії, а згодом повернувся до Португалії наслідувати португальський трон. Так Бразилія стала республікою.

 

Завдяки освоєнню Латинської Америки Європа дізналась про існування кофе, какао, табаку, картоплі, кукурудзи, рому, текіли тощо.

Активні зв’язки Європи з Америкою сприяли розвитку майбутньої інфраструктури сучасного туризму.

 

 

(продовження лекції 4)


Читайте також:

  1. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  2. АНАТОМІЯ І ФІЗІОЛОГІЯ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА ПЕРИФЕРИЧНОЇ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ, ЇЇ ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ
  3. Д. А. Леонтьєв виділив два аспекти освоєння соціальної ролі: технічний і смисловий.
  4. Дайте визначення поняттям «елевація» і «балон». Які методи і прийоми використовуються для розвитку елевації і балона в процесі освоєння великих стрибків?
  5. Деколонізація Південної Африки.
  6. Діяльність Української Спортової Централі Америки і Канади.
  7. Доба Української Центральної Ради
  8. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА КРАЇН ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ
  9. І Центральної Європи
  10. ІІІ Універсал Центральної Ради та проголошення Української Народної Республіки
  11. Історичне значення IV Універсалу Української Центральної Ради.
  12. ІУ Універсал Центральної Ради. Проголошення незалежності УНР.




Переглядів: 783

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Вплив просвітництва на розвиток туризму

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.