Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Відповідальність за порушення порядку отримання та використання торгового патенту

Строк дії торгового патенту

Строк дії торгового патенту становить 60 календарних місяців (5 років), короткотермінового торгового патенту – від 1 до 15 календарних днів, торгового патенту у сфері розваг – 8 календарних кварталів (2 роки)(п. 267.6 ст. 267 Податкового кодексу).

Статтею 125 Податкового кодексу за порушення порядку отримання та використання торгового патенту визначено відповідальність.

Суб'єкти господарювання, що провадять торговельну діяльність, торгівлю готівковими валютними цінностями, діяльність у сфері розваг та надають платні послуги за порушення порядку отримання та використання торгового патенту, несуть таку відповідальність:

за порушення порядку використання торгового патенту, а саме нерозміщення оригіналу або нотаріально засвідченої копії торгового патенту в місцях, визначених пп. 267.6.1 п. 267.6 Податкового кодексу (на фронтальній вітрині магазину, в пунктах обміну іноземної валюти тощо), незабезпечення відкритості та доступності для огляду торгового патенту, ненадання для огляду уповноваженим законом особам оригіналу торгового патенту сплачують штраф у розмірі збору за один календарний місяць (для діяльності у сфері розваг – у розмірі збору за один квартал);

за здійснення діяльності, передбаченої ст. 267 цього Кодексу, без отримання відповідних торгових патентівабо з порушенням порядку використання торгового патенту, передбаченого підпунктами 267.6.4 – 267.6.6 п. 261.6 ст. 267 Податкового кодексу (крім діяльності у сфері розваг), сплачують штраф у подвійному розмірі збору за весь період здійснення такої діяльності, але не менше подвійного його розміру за один місяць;

за здійснення реалізації товарів, визначених п. 267.2 ст. 267 цього Кодексу, без отримання пільгового торгового патенту або з порушенням порядку його отримання та використання, передбаченого підпунктами 267.6.4 – 267.6.6 п. 267.6 ст. 267 Податкового кодексу, сплачують штраф у п'ятикратному розмірі збору за весь період здійснення такої діяльності, але не менше п'ятикратного його розміру за рік;

за здійснення торговельної діяльності без придбання короткотермінового патентуабо з порушенням порядку його отримання та використання, передбаченого підпунктами 267.6.4 – 267.6.6 п. 267.6 ст. 267 Податкового кодексу, сплачують штраф у подвійному розмірі збору за весь строк такої діяльності;

за здійснення діяльності у сфері розваг, передбаченої ст. 267 цього Кодексу, без отримання відповідного торгового патенту або з порушенням порядку його використання, передбаченого підпунктами 267.6.4 і 267.6.5 п. 267.6 ст. 267 Податкового кодексу, сплачують штраф у восьмикратному розмірі збору за весь період здійснення такої діяльності, але не менше восьмикратного його розміру за один квартал.

Несплата (неперерахування) суб'єктом господарювання сум збору за здійснення деяких видів підприємницької діяльності, зазначених у пп. 267.1.1 п. 267.1 ст. 267 Податкового кодексу в порядку та у строки, визначені цим Кодексом, тягне за собою накладення штрафу в розмірі 50 % від ставок збору, встановлених ст. 267 Податкового кодексу.

Податок, отриманий від діяльності, яка підлягає патентуванню відповідно до розділу XII цього Кодексу, підлягає сплаті до бюджету в сумі, яка визначена відповідно до цього розділу, і зменшена на вартість придбаних торгових патентів на право провадження такого виду діяльності.

Платник податку, який проводить діяльність, що підлягає патентуванню зобов'язаний окремо визначати податок від кожного виду такої діяльності та окремо визначати податок від іншої діяльності. З цією метою ведеться окремий облік доходів, отриманих від діяльності, що підлягає патентуванню, та витрат, пов'язаних з веденням діяльності з урахуванням від'ємного значення як результату розрахунку об'єкта оподаткування.

У разі, якщо основні фонди використовуються для здійснення одночасно діяльності, яка підлягає патентуванню та для іншої діяльності, то з метою визначення об’єкта оподаткування для різних видів діяльності застосовується метод пропорційного розподілу суми амортизаційних відрахувань залежно від питомої ваги доходів, що припадає на кожен вид діяльності:

 

Амортизація, що припадає на один вид патентованої діяльності   = Загальна сума амортизації ОФ   х Валовий дохід від конкретного виду діяльності   : Загальний валовий дохід від усіх видів діяльності

 

 

1. Збір за місця паркування.

 

Платниками збору є юридичні особи, їх філії (відділення, представництва), фізичні особи - підприємці, які згідно з рішенням сільської, селищної або міської ради організовують та провадять діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів на майданчиках для платного паркування та спеціально відведених автостоянках.

Об'єктом оподаткування є земельна ділянка, яка згідно з рішенням сільської, селищної або міської ради спеціально відведена для забезпечення паркування транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування, тротуарах або інших місцях, а також комунальні гаражі, стоянки, паркінги (будівлі, споруди, їх частини), які побудовані за рахунок коштів місцевого бюджету, за винятком площі земельної ділянки, яка відведена для безоплатного паркування транспортних засобів.

Базою оподаткування є площа земельної ділянки, відведена для паркування, а також площа комунальних гаражів, стоянок, паркінгів (будівель, споруд, їх частин), які побудовані за рахунок коштів місцевого бюджету.

Ставки збору встановлюються за кожний день провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів у гривнях за 1 квадратний метр площі земельної ділянки, відведеної для організації та провадження такої діяльності, у розмірі від 0,03 до 0,15 відсотка мінімальної заробітної плати, установленої законом на 1 січня податкового (звітного) року. Сума збору за місця для паркування транспортних засобів, обчислена відповідно до податкової декларації за звітний (податковий) квартал, сплачується у строки, визначені для квартального звітного (податкового) періоду.

Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу.

 


Читайте також:

  1. IV. Відповідальність сторін
  2. RLC-фільтр четвертого порядку
  3. А. Розрахунки з використанням дистанційного банкінгу.
  4. Агрегативна стійкість, коагуляція суспензій. Методи отримання.
  5. Адміністративна відповідальність
  6. Адміністративна відповідальність
  7. Адміністративна відповідальність
  8. Адміністративна відповідальність
  9. Адміністративна відповідальність за порушення аграрного законодавства
  10. Адміністративна відповідальність за порушення земельного законодавства
  11. Адміністративна відповідальність за порушення митних правил
  12. Адміністративна відповідальність за порушення податкового законодавства.




Переглядів: 898

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок придбання торгового патенту | Туристиний збір.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.