МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ВИКОНАННЯДля індивідуальної роботи
Нижче наведені питання та завдання для індивідуальної роботи студентів, що дають змогу зосередитися на найвагоміших аспектах курсу та спрямувати зусилля на досягнення максимально ефективних результатів.
1. Джерела вивчення історії України та їх загальна характеристика. 2. Перші наукові праці з історії України та їх характеристика. 3. Теорії походження Київської держави та їх оцінка в сучасній історичній літературі. 4. Київська Русь та її досягнення у соціально-економічній сфері. 5. Запорозька Січ – військово-організаційний центр українського козацтва, її устрій та господарство. 6. Переяславська Рада та українсько-російський договір 1654 року: наукова оцінка та концепції в сучасній історичній літературі. 7. Які процеси відбувались у формуванні національної самосвідомості українського народу у XVII – XVIII ст.? 8. Які наслідки щодо українських земель мали буржуазні реформи 60- 70-х років ХІХ ст.? 9. Проаналізуйте наслідки аграрної політики П.Столипіна в Україні. 10. У чому полягала суть української національної ідеї на початку ХХ ст.? 11. Дайте оцінку історичному значенню утворення та діяльності Центральної Ради та охарактеризуйте її соціально-економічну діяльність. 12. Економічна політика Української держави гетьмана Павла Скоропадського. 13. Охарактеризуйте за власним баченням двох-трьох відомих політичних діячів української національної революції 1917-1920 рр. 14. Участь України у створенні та діяльності ООН. 15. У чому полягали причини появи українського дисидентського руху в 60- 70-х рр. ХХ століття. 16. Охарактеризуйте історичне значення проголошення Верховною Радою УРСР “Акта проголошення незалежності України” 24 серпня 1991 року. 17. Значення прийняття Конституції України для утвердження національної державності та економічної системи. 18. Розкрийте основні підсумки соціально-економічного розвитку України за роки незалежності. 19. Незалежна Україна та формування системи міжнародних економічних зв’язків. Глобалізація та розбудова національної економіки. 20. Охарактеризуйте історію української державної символіки: гімн, герб, національний прапор. індивідуального завдання з теми: “ІСТОРІЯ УКРАЇНИ В ІМЕНАХ” Шановні студенти! Пропонуємо вам перелік імен визначних державних, політичних, релігійних та культурних діячів, які своєю діяльністю зробили вагомий внесок в історію українського народу, розвиток його державності, політичної практики, економічної, соціальної та культурної сфер, духовного життя. Спираючись на введені у науковий обіг у другій половині 80-х - 90-ті рр. ХХ – на початку ХХІ століття документи, здобутки сучасної історичної науки та користуючись доцільними в кожному конкретному випадку прикладними методами історичного дослідження (співставлення різних джерел, порівняльна характеристика відповідних методів діяльності особи у вітчизняній та зарубіжній історичній літературі, моделювання, опрацювання даних соціологічних досліджень, використання методик історичної психології тощо), ви певною мірою наблизитеся до створення більш повної характеристики діяльності видатної постаті в історії України, зробите власний, посильний внесок у справу відродження історичної пам’яті. Читайте також:
|
||||||||
|