Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тематика

Тема 11

Тема 10

Тема 9

Тема 8

Тема 7

Тема 6

Тема 5

Тема 4

Тема 3

Тема 2

Тема 1

1.1Дір та Аскольд. 1.2 Олег. 1.3 Ігор. 1.4 Ольга. 1.5 Святослав. 1.6 Володимир Великий. 1.7 Ярослав Мудрий. 1.8 Мстислав Великий. 1.9 Роман Мстиславич. 1.10 Данило Галицький. 1.11 Іларіон.1.12 Нестор-Літописець.

2.1Дмитро Вишневецький (Байда).2.2Іпатій Потій.2.3Іван Підкова.2.4Костянтин-Василь Острозький.2.5Іван Вишенський.2.6Северин Наливайко.2.7Іов Борецький.2.8Петро Конашевич-Сагайдачний.2.9Петро Могила.

3.1Богдан Хмельницький. 3.2Іван Богун.3.3Максим Кривоніс.3.4Сильвестр Косів. 3.5Данило Нечай.3.6Тиміш Хмельницький. 3.7 Іван Сірко.

4.1 Іван Виговський.4.2Юрій Хмельницький.4.3Павло Тетеря.4.4Іван Брюховецький.4.5Петро Дорошенко.4.6Дем’ян Многогрішний.4.7Іван Самойлович.4.8Данило Нечай.

5.1Іван Мазепа.5.2Пилип Орлик.5.3Семен Палій.5.4Іван Скоропадський.5.5Павло Полуботок. 5.6Данило Апостол.5.7Кирило Розумовський.5.8Олекса Довбуш.5.9Антон Головатий.5.10Петро Калнишевський.

6.1Маркіян Шашкевич.6.2Устим Кармалюк.6.3Тарас Шевченко.6.4Микола Костомаров. 6.5Михайло Драгоманов.6.6Іван Франко.6.7Юліан Бачинський.6.8Василь Симиренко.6.9Василь Тарновський.

7.1Микола Міхновський.7.2В’ячеслав Липинський.7.3Дмитро Антонович. 7.4Сергій Єфремов. 7.5Михайло Грушевський.7.6Володимир Винниченко.7.7Павло Скоропадський.7.8Володимир Вернадський.7.9Симон Петлюра.7.10Нестор Махно. 7.11Євген Петрушевич.

8.1Християн Раковський.8.2Григорій Петровський.8.3Микола Скрипник.8.4Микола Хвильовий.8.5Євген Коновалець.8.6Степан Бандера. 8.7Августни Волошин.

9.1Ярослав Стецько.9.2Роман Шухевич.9.3Олена Теліга. 9.4Андрій Шептицький.9.5Сидір Ковпак.9.6Олександр Федоров.9.7Семен Руднєв.9.8Родіон Малиновський.9.9Микола Ватутін.9.10Іван Черняховський.

10.1Дмитро Мануїльський.10.2Микита Хрущов.10.3Олександр Довженко.10.4Максим Рильський.10.5Володимир Сосюра.10.6Юрій Яновський.

11.1Петро Шелест.11.2Володимир Щербицький.11.3В’ячеслав Чорновіл. 11.4Петро Григоренко.11.5Левко Лук’яненко.11.6Василь Стус.

 

рефератів з курсу «Історія України»

 

1. Київська держава кінця ІХ – першої половини ХІІІ століть: виникнення, етапи розвитку та історичне значення.

2. Визначні постаті в політиці, економіці, культурі, релігії доби Київської Русі (за вибором студента).

3. Галицько-Волинське князівство, його місце та роль в історичній спадщині українського народу.

4. Українське суспільство, економіка, політика й культура в умовах підпорядкування Польському королівству й Речі Посполитій.

5. Феномен українського козацтва, його походження, структуризація, світоглядна еволюція, геополітичний вплив.

6. Визначні постаті козацької доби, їх вплив на українське суспільно-політичне й культурне життя.

7. Постать гетьмана Б. Хмельницького в історії національно-визвольної війни українського народу 1648-1654 рр.

8. Українська національна ідея: історичні традиції, джерела формування.

9. Визначні постаті доби національно-визвольної війни українського народу середини XVII століття.

10. Явище “Руїни” в історії України та її державності: причини, хронологія, сутність, наслідки.

11. Державницька діяльність гетьмана України І. Мазепи наприкінці XVII-на початку XVIII ст.

12. Політичний і правовий зміст Конституції та інших правових документів гетьмана П. Орлика.

13. Політично-парвовий статус та адміністративно-територіальний устрій українських етнічних земель у ХІХ столітті.

14. Соціально-економічні перетворення в Австрійській та Російській імперіях та їх вплив на Україну впродовж ХІХ століття.

15. Український національний рух у ХІХ столітті: ідеї, напрямки, визначні представники.

16. Зародження перших українських політичних партій, їх соціальна база, ідейні засади, форми діяльності та лідери.

17. Перша світова війна як чинник української історії та національно-демократичної революції 1917-1920 рр.

18. Відродження державності українського народу і пошук її ефективних моделей і форм (1917-1920 рр.)

19. Визначні постаті Української національно-демократичної революції 1917-1921 рр.

20. Історичний досвід подій 1917-1921 рр. в контексті сучасних процесів державотворення в Україні.

21. УСРР на початку 20-х років, її політичний та правовий статус, структура влади і управління.

22. НЕП і політика українізації в Радянській Україні: причини, сутність, мета, наслідки.

23. Українське суспільство, культура, економіка в умовах тоталітарного комуністичного режиму (кінець 20-х-30-ті роки ХХ ст.)

24. Міжвоєнний період у житті й розвитку українських земель під владою Польщі, Румунії, Чехословаччини.

25. Возз’єднання західноукраїнських земель з УРСР: хронологія, засоби, результати.

26. Україна й геополітичні стратегії держав-учасниць Другої світової війни.

27. Окупаційний режим на теренах України, його різновиди, сутність і суспільні наслідки.

28. Рух Опору в Україні, його головні складові, форми прояву, результативність дій.

29. Стратегічні військові операції під час Другої світової війни, їх вирішальний вплив на події в Україні.

30. Становище України у повоєнний період (1946-1953 рр.)

31. Відбудова народного господарства України у 1945-1955 рр.: терміни, методи, ключові результати.

32. Суспільно-політичні процеси і духовне життя в Україні у перше повоєнне десятиліття.

33. Особливості “радянізації” у західноукраїнських областях у другій половині 40-50-х роках ХХ століття.

34. Економічні та управлінські реформи в СРСР та УРСР у добу “хрущовської відлиги”: причини, сутність, підсумки.

35. Інакомислення та дисидентський рух в Україні 60-80-х рр. ХХ ст., його напрямки, ідеї, методи діяльності, визначні представники.

36. Утворення України як нової незалежної держави в Центрально-Східній Європі: хронологія, міжнародні аспекти, політичні лідери.

37. Президенти незалежної України, їх роль у сучасному українському державотворенні.

38. Українська національна економіка на рубежі століть: пошук ефективної моделі, структурні зміни, досягнення й проблеми.

39. Зовнішньополітичні альтернативи в міжнародній діяльності новітньої Української держави.

Типові питання для підготовки до іспиту

з курсу «Історія України»

1. Охарактеризуйте дослов’янський етап державотворення на території України у найдавніші часи.

2. Політичний та соціально-економічний розвиток Київської Русі наприкінці ІХ – першій половині ХІІІ ст.

3. Розкрийте роль Київських князів у державотворчих процесах доби Давньої Русі (ІХ – ХІІІ ст.).

4. Галицько-Волинська держава як спадкоємиця традицій Київської Русі, її внутрішня та зовнішня політика.

5. Охарактеризуйте суспільно-політичний розвиток українських земель у складі іноземних держав (ХІV- середина ХVІІ століття).

6. Козацтво та його місце у системі соціально-економічних та політичних відносин в Україні (XV – перша половина XVІІ ст.).

7. Ґенеза українського козацтва та його історична роль (кінець ХV – ХVІІІ ст.).

8. Запорізька Січ, її виникнення, устрій та історичне значення (середина ХVІ – ХVІІІ ст.).

9. Національно-визвольна війна українського народу під проводом Б. Хмельницького в середині ХVІІ століття.

10. Охарактеризуйте діяльність гетьмана Б. Хмельницького в ході Національно-визвольної війни українського народу середини ХVІІ ст.

11. Формування Української держави в ході Національно-визвольної війни середини XVII століття, її найхарактерніші ознаки та історичне значення.

12. Охарактеризуйте соціально-політичну сутність та наслідки “Руїни” (друга половина ХVІІ ст.).

13. Гетьманщина як форма автономної української державності у складі Російської імперії. Остаточна ліквідація української державності у ІІ половині ХVІІІ ст.

14. Охарактеризуйте суспільно-політичне становище українських земель у складі Російської та Австро-Угорської імперій у ХІХ ст.

15. Український національний рух та процеси культурного відродження у ХІХ столітті. Роль Т.Г. Шевченка в українському національному русі.

16. Українська національно-демократична революція 1917-1920 рр., її досягнення та втрати.

17. Охарактеризуйте діяльність визначних постатей доби Української національно-демократичної революції 1917-1920 рр.

18. Визначте сутність нової економічної політики (НЕП) в Радянській Україні 1921- 1928 рр.

19. Охарактеризуйте соціально-економічне і політичне становище українських земель у 20-30 рр. ХХ ст.

20. Соціально-економічне становище України у 20-30-ті роки ХХ століття: політика індустріалізації та колективізації в Радянській Україні, їх сутність та наслідки.

21. Україна у роки Другої світової війни 1939-1945 рр.

22. Охарактеризуйте внесок українського народу у розгром нацистської Німеччини (1941-1945 рр.).

23. Соціально-економічні, демографічні й геополітичні наслідки Другої світової війни та їх вплив на Україну.

24. Охарактеризуйте процеси повоєнної відбудови та економічного розвитку України у 1946-1953 рр.

25. Охарактеризуйте соціально-економічні реформи в УРСР у другій половині 50-х - 60-х рр. ХХ століття.

26. Дисидентський рух в Україні в 1965-1985 рр. та його вплив на національно-культурні та політичні процеси.

27. Демократизація суспільно-політичного життя в УРСР у період перебудови (1985-1991 рр.).

28. Охарактеризуйте суспільно-політичні процеси, становлення та розвиток новітньої української державності у 1991- 2009 рр.

29. Соціально-економічні перетворення в незалежній Україні, їх сутність та мета.

30. Розкрийте основні напрямки зовнішньої політики України у новітню добу (1991-2010 рр.).

Критерії екзаменаційного виміру знань студентів

з курсу «Історія України»

Максимальною кількістю балів – від 90 до 100 - оцінюється письмова робота студента, у якій:

- вказується актуальність питання, показаний зв’язок з проблемами сучасного державотворення, надана характеристика джерельної бази; підкреслено наукове, пізнавальне та виховне значення теми;

- правильно вказані час і місце історичних подій, імена та прізвища політичних та державних діячів тощо;

- питання пов’язується з профілем навчального закладу і майбутньою фаховою спеціальністю, наведені приклади краєзнавчого характеру та історії Одеського університету, вищих навчальних закладів м. Одеси;

- наведені узагальнення і підсумки з питання, вказане його місце в історії державотворення в Україні;

- безпомилково виконанні тестові завдання.

 

Кількістю балів – від 70 до 89 – оцінюється письмова робота студента, у якій:

- вказується актуальність питання, стисло характеризується історіографічна та джерельна база;

- у хронологічній послідовності правильно висвітлюється суть питання;

- правильно вказані час і місце історичних подій, імена та прізвища політичних та державних діячів тощо;

- наведені узагальнення і підсумки з питання, вказане його місце в історії державотворення в Україні;

- безпомилково виконані тестові завдання.

 

Мінімальною кількістю балів – від 50 до 69 – оцінюється письмова робота, у якій:

- у хронологічній послідовності правильно висвітлюється суть питання;

- правильно вказані час і місце історичних подій, імена та прізвища політичних та державних діячів тощо;

- тестові завдання виконані з помилками.

 

Кількістю балів до 50 оцінюється робота, яка не відповідає наведеним вище вимогам.

 


Читайте також:

  1. Військово-професійна тематика
  2. Військово-професійна тематика
  3. Геносистематика бактерій.
  4. Загальна систематика гірських порід
  5. ІІI. Тематика лекцій
  6. Лекция № 2. Систематика и морфология микроорганизмов.
  7. Лекція 1. Систематика рослин як наука. Характеристика царства Гриби. План.
  8. МАТЕМАТИКА
  9. Математика. Інформатика. Техніка.
  10. Об’єм і тематика курсових проектів
  11. Орієнтовна тематика курсових робіт
  12. Орієнтовна тематика проектів




Переглядів: 226

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВИКОНАННЯ | ПЕРЕДМОВА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.