МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Орієнтовна тематика курсових робітЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ Вибір теми курсової роботи. Процес написання курсової роботи зазвичай розпочинається з вибору теми. Тему курсової роботи студентові пропонує кафедра або науковий керівник. Водночас студент може сам вибрати і запропонувати тему, яка становить для нього інтерес, зважаючи на особисті наукові чи професійні уподобання, і повідомити про це кафедру і наукового керівника.
Вибираючи тему курсової роботи, студентові слід зважити на такі умови: чи обрана тематика є достатньо актуальною, чи він знайде належну кількість літературних джерел для її розкриття, чи тема може в майбутньому перерости у кваліфікаційну, дипломну чи магістерську роботу.
з методики викладання іноземних мов для студентів
1. Формування граматичних навичок на уроці іноземної мови. 2. Формування лексичних навичок на уроці іноземної мови. 3. Формування фонетичних навичок на уроці іноземної мови. 4. Формування навичок техніки читання на уроці іноземної мови 5. Формування навичок письма на уроці іноземної мови. 6. Розвиток умінь аудіювання на уроці іноземної мови. 7. Розвиток умінь читання на уроці іноземної мови. 8. Розвиток умінь монологічного мовлення на уроці іноземної мови. 9. Розвиток умінь діалогічного мовлення на уроці іноземної мови. 10.Розвиток умінь писемного мовлення на уроці іноземної мови. 11.Використання елементів швидкого читання у процесі вивчення іноземної мови. 12.Індивідуалізація навчання іноземної мови. 13.Шляхи оптимізації навчання іноземної мови 14.Гра як засіб інтенсифікації вивчення іноземної мови 15.Використання технічних засобів навчання на уроці іноземної мови 16.Використання комп’ютерної техніки при вивченні іноземної мови. 17.Використання Інтернету при навчанні іноземної мови 18.Інтенсифікація процесу навчання іноземної мови. 19.Контроль на уроці іноземної мови 20.Організація позакласної роботи з іноземної мови. 21.Використання навчально-методичних комплексів при навчанні іноземної мови 22.Розвиток соціокультурної компетенції при навчанні іноземної мови 23.Використання автентичних матеріалів для навчання іноземної мови
Робота з науковою літературою з теми дослідження. Вибравши тему курсової роботи, студент має розпочати роботу над літературою. Водночас робота з літературою зазвичай допомагає скорегувати і уточнити тему роботи. Базову літературу для виконання дослідження студентові пропонує науковий керівник. Науковий пошук літературних джерел здійснюється у науковій бібліотеці та Інтернеті. Під час роботи з науковою літературою в бібліотеці слід користуватися різними видами каталогів: систематичним (назви джерел розташовані за галузями знань); алфавітним (назви творів розташовані за абеткою); предметним (назви праць з конкретних проблем чи галузей науки).
Знайдене і каталозі джерело необхідно записувати на картці та (або) комп’ютері. Для кожного джерела слід використовувати окрему картку. При опрацюванні наукових джерел необхідно робити виписки інформації, які можуть бути повними і точними (дослівними) або скороченими, з коротким викладом матеріалів, що вивчаються. Так, можна зробити: а) детальний конспект літературного джерела; б) запис основних положень робіт, що вивчаються, опис фактичного матеріалу, власних зауважень тощо; в) короткі записи з авторськими коментарями; г) виписки у формі цитат.
Записи літературних джерел, цитати фіксуються в зошитах або на картках, що звичайно сприяє їх класифікації, пошуку матеріалу, необхідного для аналізу різних сучасних рішень наукової проблеми. При роботі з науковими джерелами слід пам'ятати, що власне дослідження передбачає передусім критичний аналіз цих джерел. Саме такий аналіз наукової літератури розширює можливості коректного визначення недостатньо досліджених аспектів наукової проблеми і точнішого виділення конкретних евристичних завдань.
Працюючи над темою наукового дослідження, слід дотримуватися певної послідовності в опрацюванні матеріалу: 1. спочатку слід ознайомитися з підручниками з методики викладання іноземних мов, які вміщують відповідну тематику, над якою працює автор курсової роботи;
2. далі слід перейти до посібників та монографій, які поглиблять і розширять знання про проблему;
3. згодом розпочати вивчення статей, уміщених в професійних журналах та збірниках наукових записок, що подають найновіші погляди на проблему, яка досліджується.
4. Дуже важливо працювати з першоджерелами: працями педагогів, психологів, методистів тощо.
5. Корисним є також пошук необхідної інформації в Інтернеті.
У процесі написання курсової роботи слід користуватися довідковою літературою – словниками, енциклопедіями для більш глибокого засвоєння понятійного апарату дослідження.
Працюючи над курсовою роботою, важливо використовувати праці, а також зарубіжних авторів для більш повного висвітлення обраної проблеми.
Складання плану роботи. Працюючи над літературою і розширюючи свої знання з обраної теми, автор курсової роботи складає її план. План повинен бути логічним і послідовним. Скласти план курсової роботи студентові допомагає науковий керівник. План роботи уточнюється, розширюється і поглиблюється упродовж роботи з літературними джерелами при написанні всієї роботи і обов’язково погоджується з науковим керівником.
Читайте також:
|
||||||||
|