Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Список використаної літератури

Зразок складного плану курсової роботи

Зразок простого плану курсової роботи

Приклад плану курсової роботи.

Тема “Використання рольової гри у навчанні іншомовного спілкування учнів 7-го класу школи з поглибленим вивченням англійської мови”

Вступ........................................................................................................

1. Психологічні передумови використання рольової гри у процесі навчання іншомовного спілкування учнів середньої школи........................................

2. Лінгвістичні особливості англійського усного мовлення..............................

3. Система вправ з використанням рольової гри у навчанні іншомовного спілкування учнів 7 класу за темою "Great Britain".......................................

Висновки ...........................................................................................................

Резюме ...............................................................................................................

Список використаної літератури .............................................................

Додаток .............................................................................................................

Тема “Навчання активної граматики учнів середнього ступеня

загальноосвітньої школи (на матеріалі англійської мови)”

Вступ ..................................................................................................................

Розділ 1. Дидактичні та психолінгвістичні передумови навчання активної граматики англійської мови на середньому ступені ..........

1.1. Роль і місце граматики у навчанні англійської мови .................

1.2. Психолінгвістичні особливості засвоєння граматичного матеріалу ......

1.3. Цілі та зміст навчання активної граматики учнів середнього ступеня ...............................................................................................

Розділ 2. Організація процесу формування активної граматичної навички англійської мови на середньому ступені навчання .............

2.1. Відбір та організація активного граматичного матеріалу для і середнього ступеня ...........................................................................

2.2. Комплекс вправ для формування активної граматичної навички на середньому ступені .......................................................................

2.3. Експериментальна перевірка комплексу вправ для формування активної граматичної навички...........................................................

Висновки ...........................................................................................................

Резюме ...............................................................................................................

..................................................................

Додатки .....................................................................................

 

Наявність згаданих вище елементів плану в курсовій роботі дає можливість визначити її науковий рівень, фахову підготовку автора, глибину розуміння ним обраної для дослідження теми.

 

Написання вступу до курсової роботи (приблизний обсяг вступу 2-3 машинописні сторінки).

Важливим елементом і етапом роботи над курсовою роботою є вступ.

 

Щодо написання вступу до наукової роботи існує два підходи.

 

1. Прихильники першого з них стверджують, що вступ пишеться після завершення написання курсової роботи.

 

2. Інші автори, до яких належимо і ми, заявляють, що вступ пишеться на початку курсової роботи, коректується у її процесі і уточнюється та вдосконалюється на завершальному етапі.

 

Вступ до курсової роботи має низку підрозділів, перелік і короткий опис яких вміщено нижче.

 

У вступі автор подає

актуальність дослідження,

аналізує стан дослідженості проблеми, подає його мету та завдання,

формулює об’єкт та предмет дослідження,

визначає методи дослідження,

визначає його практичне значення, описує апробацію та

виділяє структуру.

 

Актуальність дослідження(0.5 сторінки). Обрана для дослідження тема курсової роботи повинна бути актуальною.

Актуальність теми полягає в її відповідності сучасним запитам і потребам науки і суспільства.

 

Тут автор обґрунтовує, чому обрана тема є актуальною для

· суспільства;

· науки;

· практики.

Вказує, як ця тема пов’язана з важливими соціальним проблемами, які назріли і розв’язуються в суспільстві.

Автор переконливо й аргументовано має довести, що обрана тема є на часі і виконується в руслі розв’язання актуальних суспільних проблем.

Тема: Навчання діалогу-дискусії суспільно-політичного характеру на старшому ступені в середніх навчальних закладах з поглибленим вивченням англійської мови.

 

Приклад. Актуальність дослідження даної проблеми полягає в тому, що, з одного боку, дискусія є ефективним засобом розвитку непідготовленого іншомовного мовлення, а з другого - ця проблема недостатньо розроблена в методиці викладання англійської мови в середніх навчальних закладах з поглибленим вивченням іноземної мови.

Стан дослідженості проблеми(0.5 сторінки тексту). Обов'язковою частиною вступу є аналіз стану дослідженості теми курсової роботи.

В аналіз включають найбільш важливі, актуальні роботи (10–15 джерел). Огляд має бути систематизованим аналізом літератури.

 

Ці роботи доцільно згрупувати таким чином:

· праці, що висвітлюють історію розвитку проблеми,

· теоретичні праці, які присвя­чені темі,

· праці, що розкривають тему частково.

 

В огляді не слід наводити повний бібліографічний опис публікацій, що аналізуються, достатньо назвати автора, проблему, якій наукова праця присвячена, поруч у дужках проставити порядковий номер бібліографічного опису цієї роботи в списку літератури. Закінчити огляд слід коротким висновком про ступінь висвітленості в літературі основних аспектів теми.

 


Читайте також:

  1. VІ. СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНИХ ДЖЕРЕЛ
  2. В 30-х роках було зроблено спробу систематизувати курс методики викладання літератури. Виходять такі праці.
  3. В.М.Шоботов. Цивільна оборона: Навчальний посібник. – Київ: «Центр навчальної літератури», 2004. – 438
  4. Вимоги до бібліографічного опису наукової літератури
  5. Виникнення куртуазної літератури.
  6. Виникнення права інтелектуальної власності на твори науки, літератури, мистецтва та об’єкти суміжних прав
  7. Відмінності в розвитку літератури у демократичних і тоталітарних державах
  8. Деякі проблеми сучасної української літератури для дітей.
  9. Джерела дитячої літератури.
  10. Для підсилення ефекту доцільно заздалегідь підготуватися і надіслати тези доповіді і список виступаючих у дебатах.
  11. Додати блоки в список
  12. Жанрово-тематична специфіка літератури латинською мовою




Переглядів: 1487

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Орієнтовна тематика курсових робіт | Приклад формулювання об’єкта дослідження

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.