Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Приклад формулювання об’єкта дослідження

Приклад формулювання завдань дослідження

Приклад формулювання мети дослідження

 

Мета дослідження. (Зазвичай одно-два речення). Стисло і чітко вказується на те, що автор прагне дослідити у своїх роботі. Мета дає уявлення про орієнтовні кінцеві результати, які мають бути викладені й обґрунтовані в роботі.

Мета дослідження-полягає в розробці методики навчання діалогу-дискусії сус­пільно-політичного характеру в старших класах середніх навчальних закладів з поглибленим вивченням англійської мови.

 

Завдання дослідження (3-4 пункти). Мета курсової роботи конкретизується у завданнях. Завдання є своєрідними віхами, планом дослідження, тому зазвичай завдання є розділами і підрозділами курсової роботи.

Завдання дослідження чітко позначають етапи наукового пошуку у досягненні поставленої мети. Передусім формулюються завдання, пов'язані з виявленням найсуттєвіших ознак і внутрішньої структури об'єкта дослідження. Весь комплекс завдань – це алгоритм конкретної програми дослідження, зумов­лений логікою етапів даного наукового пошуку. Як правило, в курсовій роботі формулюють три-чотири завдання. Зміст і характер завдань залежить від специфіки роботи, але здебільшого завдання передбачають вивчення природи, структури та законів функціонування або розвитку об’єкта, розкриття способу його вдосконалення.

 

Досягнення мети наукового дослідження зумовило постановку і вирішення кола питань, що склали його основнізавдання:

-уточнити етапи побудови діалогу-дискусії і визначити предметний, операційно-логічний та мовний зміст мисленнєвих операцій на кожному етапі;

- визначити характер навичок і вмінь, необхідних учням для ведення дискусії суспільно-політичного характеру;

- відібрати змістовий і логіко-композиційний матеріал англійською мовою, що відо­бражає предметно-операційний зміст та мовне оформлення діалогу-дискусії;

розробити вправи для оволодіння відібраним матеріалом.

 

 

Об’єкт дослідження (одне речення). Об’єкт дослідження становить цілісний комплекс елементів об'єктивної реальності чи знань про неї, на який спрямовано науковий пошук. Це напрямок дослідження. Зазвичай об’єкт ширший за предмет.

 

 

Об'єкт дослідження - процес навчання діалогу-дискусії суспільно-політичного характеру на старшому ступені в середніх навчальних закладах з поглибленим вивченням англійської мови.

 

 

Предмет дослідження (одне речення). Вузька сфера, конкретна проблема, зазвичай не досліджена або недостатньо досліджена, яку розв’язує автор роботи.Предмет дослідження - це окремі сторони, властивості, характеристики й відношення об'єкта, той аспект проблеми, що розглядається відповідно до певної мети. Об’єкт і предмет курсової роботи співвідносяться як загальне (об’єкт) і часткове (предмет).

 


Читайте також:

  1. III. Процедура встановлення категорій об’єктам туристичної інфраструктури
  2. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  3. Абсолютні синоніми (наприклад, власне мовні й запозичені) в одному тексті ділового стилю вживати не рекомендується.
  4. Аварії на пожежно-вибухонебезпечних об’єктах
  5. Аварії на радіаційно небезпечних об’єктах.
  6. Аварії на хімічно небезпечних об’єктах.
  7. Аварії на хімічно-небезпечних об’єктах та характеристика зон хімічного зараження.
  8. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  9. Актуальність дослідження
  10. Алгоритм дослідження кон’юктури
  11. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  12. Аналіз документів як метод соціологічного дослідження.




Переглядів: 4792

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Список використаної літератури | Приклад формулювання практичного значення дослідження

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.088 сек.