МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Приклад формулювання об’єкта дослідженняПриклад формулювання завдань дослідження Приклад формулювання мети дослідження
Мета дослідження. (Зазвичай одно-два речення). Стисло і чітко вказується на те, що автор прагне дослідити у своїх роботі. Мета дає уявлення про орієнтовні кінцеві результати, які мають бути викладені й обґрунтовані в роботі. Мета дослідження-полягає в розробці методики навчання діалогу-дискусії суспільно-політичного характеру в старших класах середніх навчальних закладів з поглибленим вивченням англійської мови.
Завдання дослідження (3-4 пункти). Мета курсової роботи конкретизується у завданнях. Завдання є своєрідними віхами, планом дослідження, тому зазвичай завдання є розділами і підрозділами курсової роботи. Завдання дослідження чітко позначають етапи наукового пошуку у досягненні поставленої мети. Передусім формулюються завдання, пов'язані з виявленням найсуттєвіших ознак і внутрішньої структури об'єкта дослідження. Весь комплекс завдань – це алгоритм конкретної програми дослідження, зумовлений логікою етапів даного наукового пошуку. Як правило, в курсовій роботі формулюють три-чотири завдання. Зміст і характер завдань залежить від специфіки роботи, але здебільшого завдання передбачають вивчення природи, структури та законів функціонування або розвитку об’єкта, розкриття способу його вдосконалення.
Досягнення мети наукового дослідження зумовило постановку і вирішення кола питань, що склали його основнізавдання: -уточнити етапи побудови діалогу-дискусії і визначити предметний, операційно-логічний та мовний зміст мисленнєвих операцій на кожному етапі; - визначити характер навичок і вмінь, необхідних учням для ведення дискусії суспільно-політичного характеру; - відібрати змістовий і логіко-композиційний матеріал англійською мовою, що відображає предметно-операційний зміст та мовне оформлення діалогу-дискусії; розробити вправи для оволодіння відібраним матеріалом.
Об’єкт дослідження (одне речення). Об’єкт дослідження становить цілісний комплекс елементів об'єктивної реальності чи знань про неї, на який спрямовано науковий пошук. Це напрямок дослідження. Зазвичай об’єкт ширший за предмет.
Об'єкт дослідження - процес навчання діалогу-дискусії суспільно-політичного характеру на старшому ступені в середніх навчальних закладах з поглибленим вивченням англійської мови.
Предмет дослідження (одне речення). Вузька сфера, конкретна проблема, зазвичай не досліджена або недостатньо досліджена, яку розв’язує автор роботи.Предмет дослідження - це окремі сторони, властивості, характеристики й відношення об'єкта, той аспект проблеми, що розглядається відповідно до певної мети. Об’єкт і предмет курсової роботи співвідносяться як загальне (об’єкт) і часткове (предмет).
Читайте також:
|
||||||||
|